Браво само така но ще имаш доста проблеми със запалителната система. " няма да имаш искра освен ако не си сложил 4 бубини. Все пак не си спомням колата. Освен това пази скоростите че ще береш нашите ядове. А за кулера мога да ти кажа че ако нямаш кулер просто няма смисъл от нищо. Ние преди месец взехме 2 кулера по 650 и разликата е до небето.
Браво само така но ще имаш доста проблеми със запалителната система. " няма да имаш искра освен ако не си сложил 4 бубини. Все пак не си спомням колата. Освен това пази скоростите че ще береш нашите ядове. А за кулера мога да ти кажа че ако нямаш кулер просто няма смисъл от нищо. Ние преди месец взехме 2 кулера по 650 и разликата е до небето.
По принцип знам, че ги надуват до 450 коня без да се променя запалването. С две бубини е wastespark. Скоростната кутия е много здрава само трябва да внимавам как стартирам :lol:
Кулер имам около 6-7 литра мисля , че ще стигне. Виж за клапани и пружини няма пари сега, ще тествам със старите
За момента колата е разпиляна и се прави изпускателен колектор.
Портнах главата ето снимки. Почти всички части вече пристигнаха, така че скоро започва сглобяването
Ето малко снимки на главата.
По принцип знам, че ги надуват до 450 коня без да се променя запалването. С две бубини е wastespark. Скоростната кутия е много здрава само трябва да внимавам как стартирам :lol:
Кулер имам около 6-7 литра мисля , че ще стигне. Виж за клапани и пружини няма пари сега, ще тествам със старите
За момента колата е разпиляна и се прави изпускателен колектор.
Портнах главата ето снимки. Почти всички части вече пристигнаха, така че скоро започва сглобяването
Ето малко снимки на главата.
Здравей колега, изглежда си компетентен,може ли въпросче;та аз имам 850 t-5r (турбото тече отвсякаде) намерих евтино нова само ,че е Т3-Т4 ще мога ли да я сложа и кокво да очаквам -или+.Настройки и т.н,Благодаря предварително
Здравей колега, изглежда си компетентен,може ли въпросче;та аз имам 850 t-5r (турбото тече отвсякаде) намерих евтино нова само ,че е Т3-Т4 ще мога ли да я сложа и кокво да очаквам -или+.Настройки и т.н,Благодаря предварително
Здравейте! Много ми е интересна темата, прочетох доста от предишната тема за 260те коня и в самото начало забелязах едно твърдение (или просто лично мномие). А именно, че няма смисъл от чип тунинг на атмосферен двигател. Аз не смятам така. Без да претендирам че знам много по темата се замислям, най-вероятно нашите двигатели работят с гориво-въздушно отношение около 0,97, за да работи както трябва трикомпонентният каталитичен неутрализатор (катализатора демек), та в този ред на мисли по принцип за да работи един джигател трябва това отношение да се променя тоест в ниски обороти сместта да е богата в средни (икономичен режим) да е около 1 или дори леко обеднена а при повече от 80% нотоварване да бъде обогатена. И от всичко това следва че при това отношение с което работят двигателите с горивовпръскващи системи не е напълно удачно както от мощностни, така и от икономични показатели.
Отново повтарям че не съм запознат отблизо с чип тунинга, да приемем че за един атмосферен двигател има кит, който управлява качеството на гориво-въздушната смес то оптимален закон, то от там трябва да произтичат доста хубави неща като повишена мощност и занижен разход на гориво (оставяме настрана токсичните показатели).
Съгласен съм че това няма да направи чудеса с колата, но би имало положителен ефект.
Ако някой има друго аргументирано мнение да го сподели.
А сега същество имам няколко въпроса:
1. Моят двигател е 2,0 без турбо и се чудя има ли някаква разлика между него и турбо ДВГто освен бутала, сегменти, колектор и комп?
2. Скоростите ще издържат ли на тази голяма мощност и как ще става потеглянето без тракшън контрол, защото аз и сега с мойте 140к.с. имам проблеми?
3. Мислил ли со за спирачките?
Здравейте! Много ми е интересна темата, прочетох доста от предишната тема за 260те коня и в самото начало забелязах едно твърдение (или просто лично мномие). А именно, че няма смисъл от чип тунинг на атмосферен двигател. Аз не смятам така. Без да претендирам че знам много по темата се замислям, най-вероятно нашите двигатели работят с гориво-въздушно отношение около 0,97, за да работи както трябва трикомпонентният каталитичен неутрализатор (катализатора демек), та в този ред на мисли по принцип за да работи един джигател трябва това отношение да се променя тоест в ниски обороти сместта да е богата в средни (икономичен режим) да е около 1 или дори леко обеднена а при повече от 80% нотоварване да бъде обогатена. И от всичко това следва че при това отношение с което работят двигателите с горивовпръскващи системи не е напълно удачно както от мощностни, така и от икономични показатели.
Отново повтарям че не съм запознат отблизо с чип тунинга, да приемем че за един атмосферен двигател има кит, който управлява качеството на гориво-въздушната смес то оптимален закон, то от там трябва да произтичат доста хубави неща като повишена мощност и занижен разход на гориво (оставяме настрана токсичните показатели).
Съгласен съм че това няма да направи чудеса с колата, но би имало положителен ефект.
Ако някой има друго аргументирано мнение да го сподели.
А сега същество имам няколко въпроса:
1. Моят двигател е 2,0 без турбо и се чудя има ли някаква разлика между него и турбо ДВГто освен бутала, сегменти, колектор и комп?
2. Скоростите ще издържат ли на тази голяма мощност и как ще става потеглянето без тракшън контрол, защото аз и сега с мойте 140к.с. имам проблеми?
3. Мислил ли со за спирачките?
колега аз лично смятам че найстина няма смисъл от чип на атмосферен двигател, защото се вдигат до 10-15 коня, което е почти незабележимо, виж при турбо ефекта е съвсем различен тогава се впрягат поне 25-30 коня отгоре, което си е вече доста по-забележимо, едно е да дадеш 800 кинта за 10-15 коня и същите пари за 25-30+които се усещат, нали?
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
колега аз лично смятам че найстина няма смисъл от чип на атмосферен двигател, защото се вдигат до 10-15 коня, което е почти незабележимо, виж при турбо ефекта е съвсем различен тогава се впрягат поне 25-30 коня отгоре, което си е вече доста по-забележимо, едно е да дадеш 800 кинта за 10-15 коня и същите пари за 25-30+които се усещат, нали?
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"