03-07-2013, 09:32 PM
Здравейте колеги,
от известно време съм се захванал с нещо като лек ребилд на двигателя си.Отстраних доста проблеми - първоначално положението изглеждаше много трагично - течове на масло от интеркулера и от тръбите, яко свистене като се пусне турбото, малко пушаци отзад, масло в антифриза и етц... .За мое най-голямо щастие се оказа,че каквото се е случвало е било преди да купя колата и някой е пооправил нещо.С две думи турбокомпресорът е или сменян или реставриран(няма луфт на лопатките), след смяна на целия интеркулер свистенето изчезна - сега не чувам нищо от турбината, няма масло никъде по тръбите.Прочистих цялата водна система също - сега тече бистра водица, няма и помен от масло.Смяна на горивен и въздушен филтър,както и воден радиатор и почистване на егр клапан и резултата е много добре работещ и динамичен двигател.
Останаха 2 неща които ме притсняват:
1вото ( и по - основателно) - изчетох где що има относно така наречения Турбо лаг(или турбо дупка) и не можах да остановя дали това е нещото което се случва при мен - На НЕ загрят мотор колата върви перфектно(дърпа си добре и доста равномерно), но като загрее до работна температура се получава следното - усеща се бууст към 1700-800 оборота, след това забива нос и някъде към 2450-500 оборота сякаш някой ме ритва отзад и направо излита.Зад мен остава черен дим, но до колкото разбирам това е нормално за дизелите(или пък не? колата не е чипосвана).Това се случва понякога( не мога да диагностицирам при какви обстоятелства, но в общи линии често)
Някой може ли да даде някакви предложения от какво би могло да е товаи дали е нормално?
2рото - Когато си купих колата - което беше някъде към есента, тя палеше от раз.Когато застудя започнах да забелязвам как с едно подгряване на свещите(дори и в най-студеното) пак пали веднага, но сякаш на 3 цилиндъра и като подам леко газ всичко се нормализира и оборотите се заковават на 900.
Мислите ли,че това е от студеното или свидетелства за някакъв друг проблем?
Благодаря за вниманието, съжелявам ако въпросите ми звучат лаишки, все още съм нов в тази сфера
Поздрави.
от известно време съм се захванал с нещо като лек ребилд на двигателя си.Отстраних доста проблеми - първоначално положението изглеждаше много трагично - течове на масло от интеркулера и от тръбите, яко свистене като се пусне турбото, малко пушаци отзад, масло в антифриза и етц... .За мое най-голямо щастие се оказа,че каквото се е случвало е било преди да купя колата и някой е пооправил нещо.С две думи турбокомпресорът е или сменян или реставриран(няма луфт на лопатките), след смяна на целия интеркулер свистенето изчезна - сега не чувам нищо от турбината, няма масло никъде по тръбите.Прочистих цялата водна система също - сега тече бистра водица, няма и помен от масло.Смяна на горивен и въздушен филтър,както и воден радиатор и почистване на егр клапан и резултата е много добре работещ и динамичен двигател.
Останаха 2 неща които ме притсняват:
1вото ( и по - основателно) - изчетох где що има относно така наречения Турбо лаг(или турбо дупка) и не можах да остановя дали това е нещото което се случва при мен - На НЕ загрят мотор колата върви перфектно(дърпа си добре и доста равномерно), но като загрее до работна температура се получава следното - усеща се бууст към 1700-800 оборота, след това забива нос и някъде към 2450-500 оборота сякаш някой ме ритва отзад и направо излита.Зад мен остава черен дим, но до колкото разбирам това е нормално за дизелите(или пък не? колата не е чипосвана).Това се случва понякога( не мога да диагностицирам при какви обстоятелства, но в общи линии често)
Някой може ли да даде някакви предложения от какво би могло да е товаи дали е нормално?
2рото - Когато си купих колата - което беше някъде към есента, тя палеше от раз.Когато застудя започнах да забелязвам как с едно подгряване на свещите(дори и в най-студеното) пак пали веднага, но сякаш на 3 цилиндъра и като подам леко газ всичко се нормализира и оборотите се заковават на 900.
Мислите ли,че това е от студеното или свидетелства за някакъв друг проблем?
Благодаря за вниманието, съжелявам ако въпросите ми звучат лаишки, все още съм нов в тази сфера
Поздрави.
Чл. 130 от ЗДвП
- Когато няма други ограничения, водачът на автомобил от категория “В” при движение в населено място не трябва да превишава 50 км/ч.!
Толкова ли е трудно?!
- Когато няма други ограничения, водачът на автомобил от категория “В” при движение в населено място не трябва да превишава 50 км/ч.!
Толкова ли е трудно?!