Не съм кой знае какъв Професионалист/просто съм Драйвър/ в тази област,но от разговорите по подготовката на новата бегачка и обсъждането на алтернативни ценови концепции става въпрос за следното:
1.Някой запознат трябва да анализира заводските характеристики на амортисьора.Защото по дългият стержен във високо натоварване предполага блъскане в дъното.По принцип след анализ се скъсява,но това е много прецизна работа по напасване към пръжините.Тези анализи ги правят във лаборатории или чрез интерпулация от заводските характеристики.
2. По добре е да се купи алтернативен продукт,който да е лабораторно балансиран и от известен Производител.И преди покупката да се изберат граници на комфорт за колата.
3. Ако ще става чиста бегачка,то тогава комфорт не се търси и се движиш като тухла по пътя.
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно. Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Аз бих ти предложил преди да почнеш да режеш пружини и да прецакаш и без това не много комфортната возия на модела
а и гледам че си ентусиазиран за ъпгрейди та по тоя повод ето ти няколко неща с който да започнеш и опиташ да монтираш на
колата си .Може би някой ги имаш незная, но ако си изцяло stock това е една добра занимавка , макар и не много евтина.
-Круиз контрол
-Инфо център
-DSA
-Фарове от фаза 2
-мигачи кристални
-Стопове от фаза 2
-Спойлер за 5-та врата
-Подгряване на седалките
-LED осветление
-паркинг сензори
-бели мигачи
-допълнителни вежди на калниците
-Пластмасови предпазители над фаровете и радиатора в двигателния отсек от Т4
-тунелна конзола от фаза 2
-предна решетка на квадратчета + синя емблема
След като изпълниш всичко това , и ако все още те "сърби" пробвай да монтираш ел.седалки с памет , и ако и това не ти е достатъчно монтирай си и един шибедах
Volvo XC90 2.4 D/200 hp - 2011 - now
Volvo XC90 2.4D/185hp - 2008 - R-design - ex
Volvo V40 1.9D/115hp - 2001 - Sport - ex
Volvo S40 1.9D/115hp - 2002 - ex
Volvo S40 1.8i/115 hp - 1997 - ex
Така е колеги, по-добре да е заводски изпипано и да бъде като хората от колкото да правия ''цигании'', с извинение. Колега следя нещата с производителите и в момента съм в процес на търсене на нещо, което си заслужава разбира се !
А що се отнася до колегата, baipetko.. вариантите, които си изброил никак не са зле, към повечето съм се ориентирал, що се отнася до фарове, мигачи, заден спойлер, осветлението, но ще обърна внимание и на другите примери, които си дал..допадат ми като идеи, наистина !!
И все пак други колеги, които могат да отбележат нещо по темата за окачване или така наречения от колегата ъпгрейд, нека споделят. Всяко едно мнение ще е от полза и полезно ! Благодаря, предварително Поздрави !
Още един който си търси спортно окачване
И аз го търся ,ама има само ново , което е на едни цени... а и мен ми трябват само пружини , и то предни ,че аз задно окачване имам
Мисля да взема две предни и да играе флекса ,ако не продам колата де
Търся аз, ама надали ще намеря скоро. Е то за намирането лесно, но цените са повече от фрапиращи както си се убедил и ти, колега. А флекса май ще е най-крайния вариант. Страх ме е само като ги срежа пустите пружини и ги скъся да не направя амортисьорите на нищо след това, защото те са си проектирани за определен тип пружина, както си е в случая оригиналната. Обмислях дори и варианта да взема само по-къси пружини и да ги сложа, но то същата работа като със срезаните ще се получи. В процес на колебание съм още, какво да правя, нека споделят всички колеги, които имат мнение по темата, пробвали са нещо подобно или пък имат някакви идеи, всичко е добре дошло. А що се отнася до цените, да ти кажа колега тук в България, имам чувството, че прекаляват с надценките на стоките, не е нормално просто да пускат такива цени. За марката Волво направо режат глави в цените, докато на други марки коли като Opel, VW и т.н са смешни цените за спортно окачване, например ! Ама то смешни коли, смешни цени хаха Споделяйте мнения, Благодаря !
Това с рязането на пружините не е добра идея...Какво правим с хода на амортесьора,когато скъсим пружините.При натоварена кола,ще се стигне до конфликт в долна мъртва точка.Ако греша,поправете ме.
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно. Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Kangalov Wrote:Това с рязането на пружините не е добра идея...Какво правим с хода на амортесьора,когато скъсим пружините.При натоварена кола,ще се стигне до конфликт в долна мъртва точка.Ако греша,поправете ме.
Напълно съм съгласен, колега ! За това тази идея с рязането на пружините ми се вижда малко нестандартна, тъй като самият амортисьор си е проектиран за оригиналната пружина и скъсяването и може да изиграе много лоша роля за самия амортисьор ! Но ако има колеги, които са по-запознати как стоят нещата, нека споделят !
А защо искаш да си направиш колата ниска... тя и без това е само на 15см от земята? Направи я просто по-стабилна Освен с по-твърди пружини и амортисьори, това се постига и с тампони, стабилизиращи щанги и настройка на ъглите на окачването. Намери си по-леки джанти, сложи си хубави спирачни дискове, накладки, спирачни маркучи и спирачна течност. Тогава със сигурност динамиката на колата ще стане по....- готина
Една идея.... потърси спортно окачване за модела.. примерно такова от Т4.
Ами аз си правих експерименти лято 2012 , на едни амове Lip Gas Tec ,водят се спортни уж , ама предните нямаха пружини, и сложих мойте пружини , като нагрях самите пружини и им доближих намотките , колата слезе на долу, визия чук , е возеше като каруца буквално и то с 17" ,та два месеца каране така проблеми освен опиране тук-там, и на 2-3 пъти минах през по-големи неравности и предницата така отскачаше ,че имах чувство че мотора ще падне .Ама ги махнах пружините защото намотките бяха прекалено близо и опираха една в друга и чукаха здраво...