The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Гореща 850 турбо-дизел НЕ ПАЛИ !

#1
Имам дизел за първи път.Имам следния проблем със запалването.Автомобила ,когато е студен пали веднага на 100%,когато добре загрее не иска.
В един дизел сервиз ми обясниха ,че за смяна е ГТП-то,или казано главата на дизеловата помпа.
Разясниха ми ,че когато е студена помпата е стегната и добре впръсква гориво,когато е топла хлабините в помпата(появили се заради тем.разширение) няма сила да изхвърли нафтата към дюзите.
За ремонт ми предложиха скромната сума от 1000лв,и искрено се надявам проблема да е друг .Имали ли сте подобен проблем и решението какво е? Пишете моля
Reply

#2
Имам дизел за първи път.Имам следния проблем със запалването.Автомобила ,когато е студен пали веднага на 100%,когато добре загрее не иска.
В един дизел сервиз ми обясниха ,че за смяна е ГТП-то,или казано главата на дизеловата помпа.
Разясниха ми ,че когато е студена помпата е стегната и добре впръсква гориво,когато е топла хлабините в помпата(появили се заради тем.разширение) няма сила да изхвърли нафтата към дюзите.
За ремонт ми предложиха скромната сума от 1000лв,и искрено се надявам проблема да е друг .Имали ли сте подобен проблем и решението какво е? Пишете моля
Reply

#3
Някъде имаше писано по тоя въпросм но не помня къде. Беше нещо като защита. До колкото си спомням дизела се възпламеняваше при определена температура, и за да се избегне това колата имаше защита – прекалено ли е топла не пали изстине ли достатъчно нямаш грижи. Искането за тия пари засега е рекет и пълна глупост докато не се увериш, че наистина е това се стискай не ги давай :evil: :twisted: :x :evil:
We like it hard, we like it fast
We got the biggest amps, man they blast
True metal people wanna rock not pose
Wearin' jeans and leather, not cracker jack clothes
Reply

#4
Някъде имаше писано по тоя въпросм но не помня къде. Беше нещо като защита. До колкото си спомням дизела се възпламеняваше при определена температура, и за да се избегне това колата имаше защита – прекалено ли е топла не пали изстине ли достатъчно нямаш грижи. Искането за тия пари засега е рекет и пълна глупост докато не се увериш, че наистина е това се стискай не ги давай :evil: :twisted: :x :evil:
We like it hard, we like it fast
We got the biggest amps, man they blast
True metal people wanna rock not pose
Wearin' jeans and leather, not cracker jack clothes
Reply

#5
А иначе добре ли си работи когато е топла!? Ако си работи нормално няма логика да е от "хлабините" на помпата. В кой сервиз си бил? Малко са добрите майстори на дизел.
Виж тук: http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=2028

Оппааааа не съм видял че си от Варна...
Don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall
Reply

#6
А иначе добре ли си работи когато е топла!? Ако си работи нормално няма логика да е от "хлабините" на помпата. В кой сервиз си бил? Малко са добрите майстори на дизел.
Виж тук: http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=2028

Оппааааа не съм видял че си от Варна...
Don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall
Reply

#7
хм 1000 лв. ремонт на гнп при положение че можеш да купиш за 500-600 лв.втора употреба работеща ми прилича на дране на повече от една кожа мен ако ме питаш отиди и до друг сервиз? Тия пичове с 1000дата лева според мен ги бие тока.
Reply

#8
хм 1000 лв. ремонт на гнп при положение че можеш да купиш за 500-600 лв.втора употреба работеща ми прилича на дране на повече от една кожа мен ако ме питаш отиди и до друг сервиз? Тия пичове с 1000дата лева според мен ги бие тока.
Reply

#9
Здравей
Аз не съм специалист но това с 1000лв. ми се струва обир. За да се определи една Гориво Нагнетателна Помпа (ГНП) дали е за ремонт или за смяна трябва да се направи при свалена помпа от двигателя и сложена на спецялен стенд. Това с хлабините ми звучи несериозно. Провери помпата и в друг сервиз преди да предприемеш каквото и да е било.
Успех !!!!
Reply

#10
Здравей
Аз не съм специалист но това с 1000лв. ми се струва обир. За да се определи една Гориво Нагнетателна Помпа (ГНП) дали е за ремонт или за смяна трябва да се направи при свалена помпа от двигателя и сложена на спецялен стенд. Това с хлабините ми звучи несериозно. Провери помпата и в друг сервиз преди да предприемеш каквото и да е било.
Успех !!!!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)