The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Няколко въпроса от нов собственик на Volvo V40

#1
Здравейте. От около седмица съм собственик на Volvo V40, 1.9D, 115 к.с., 2003 г. Имам няколко въпроса. Вероятно са задавани, но не се справям добре с търсачките.

- Оставих колата да я обслужат в Бош. Сложили са масло Wolf 5W 30. Честно казано този вискозитет не ми се понрави. Все пак лятото тук е горещо и се опасявам да не стане проблем. Вашето мнение за марката и вискозитета на маслото?
- Още един въпрос, свързан с маслото, по-точно с щеката за измерване на нивото му. Как се мери нивото на маслото: при завъртяна капачка или само при мушната щека без да се завърта капачката?
- Интериорът е изключително запазен, но копчетата за регулиране на температурата, за посоката на въздушната струя и на радиото лепнат. Има ли начин да се коригира това?
- Гумите са с размер 205/50 R16. Ниски, рядко срещани и скъпи. Мога ли на тези джанти да сложа 205/55 R16 и ще има ли проблеми, освен, че показанията на скоростомера няма да са съвсем точни? Ако реша да я оборудвам с обикновени джанти 15-ки за зимата, джанти с какви означения да търся, за да съвпадне междуболтовото разстояние и да станат на колата?
- Чистачките: още като я купих ми направи впечатление, че пасажерската е по-дълга от шофьорската. Купих нови със същите размери като старите, но реших да ги разменя - по-дългата да я сложа за шофьорска, както е на повечето коли. Но не става, застъпват се. Накратко: кажете ми какви са препоръчителните размери за шофьорската и пасажерската чистачка.

Ето и няколко снимки:


Attached Files Thumbnail(s)
               
Reply

#2
Нивото на маслото се мери при студен, нераборещ мотор(на равно място), без значение от капачката(къде се намира), щеката да си седи на обичайното място(преди замерването)!
Лепнат защото е карана от пушач! Може да се избършат с обикновени детски мокри кърпички(малко по-усърдно търкане).
Чистачките ги замени с размера на предходните, без размяна на местата им.
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply

#3
ico_kosara007 Wrote:Нивото на маслото се мери при студен, нераборещ мотор(на равно място), без значение от капачката(къде се намира), щеката да си седи на обичайното място(преди замерването)!
Лепнат защото е карана от пушач! Може да се избършат с обикновени детски мокри кърпички(малко по-усърдно търкане).
Чистачките ги замени с размера на предходните, без размяна на местата им.
Че маслото се мери на неработещ мотор и на равно място е аксиома. За студен мотор - не е баш така. Минат ли 10-ина минути от спирането, е напъно достатъчно. Но това волво ми е първата кола, на която щеката за маслото започва с капачка, която съответно има резба и се завива. И разбира се има разлика между завита и незавита капачка. Та в тази връзка е въпроса ми - при завита докрай капачка ли се мери нивото или не, защото сигурно има около 2 деления разлика в показанията при двата случая?
А следи от цигари в колата няма, така че си мисля, че едва ли е карана от пушач. По-скоро копчетата са се размекнали от горещото италианско слънце. Но това не е толкова важно. По-важно е дали мога да се справя с този досаден проблем.
Reply

#4
Айде още едно волво в Пазарджик. Честито , много е красива . Джанти 15", 6Jx 15 , 4x 114.3 ,ET44,централен отвор 67
Volvo XC90 2.4 D/200 hp - 2011 - now
Volvo XC90 2.4D/185hp - 2008 - R-design - ex
Volvo V40 1.9D/115hp - 2001 - Sport - ex  
Volvo S40 1.9D/115hp - 2002 - ex
Volvo S40 1.8i/115 hp - 1997 - ex
Reply

#5
baipetko Wrote:Айде още едно волво в Пазарджик. Честито , много е красива . Джанти 15", 6Jx 15 , 4x 114.3 ,ET44
Благодаря! Бързо ме разконспирира Smile
Reply

#6
Здравей и честита придобивка да те слуша много и хиляди км!

1. Може да сложи 5w40 даже ти го препоръчвам. Знаем че има доста горещи дни в БГ. От марката нямам впечатления аз карам с Castrol.
2. Както каза колегата ico_kosara007 само че за най-точно я завъртай до край защото има 5мм. резба все пак.
3. Доколкото знам лепкавите копчета нямат оправяне но може да пробваш по метода описан от ico_kosara007
4. 205/55/16 ще ти опират веднага щом се качат 4 човека и сложиш и багаж.
Железни джанти за зимата търси тук в форума. Като заместители можеш да търсиш от Митцубиши или Нисан (точните размери ги е посочил колегата в предният си пост)
5. Аз слагам еднакъв размер чистачки и на двете места - имат добър обхват и не се застъпват Wink размера мисля че беше 51

Автомобила изглежда страхотно мойте поздравления!
Един съвет от мен: Никога не паркирай с преден срещу бордюр за да не ти иде хубавият нож.
бивши:
V40 1.9D 115hp '03 - D4192T3
настоящ
Xc70 D5 185hp MY'06 - D5244T4
Reply

#7
Страхотен екземпляр! Честито и много безаварийни километри!
Volvo V50 D5 2006
Volvo S70 2.5 TDI
Volvo V40 1,9D 115h.p 2004
Nissan Primera P10 2.0D - ex.
Reply

#8
vis Wrote:- Интериорът е изключително запазен, но копчетата за регулиране на температурата, за посоката на въздушната струя и на радиото лепнат. Има ли начин да се коригира това?
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?p=9872">viewtopic.php?p=9872</a><!-- l -->
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
     EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Reply

#9
Как успя за 1 седмица да счупиш хубавата решетка или някой "инженер" от бош - сервиза я счупи.
Volvo XC90 2.4 D/200 hp - 2011 - now
Volvo XC90 2.4D/185hp - 2008 - R-design - ex
Volvo V40 1.9D/115hp - 2001 - Sport - ex  
Volvo S40 1.9D/115hp - 2002 - ex
Volvo S40 1.8i/115 hp - 1997 - ex
Reply

#10
Мога да се обзаложа,че е или той,или някой,който не е знаел,че там е много мека пластмаса.Аз по същия начин се прецаках сам,но не можа да се отчупи парче от решетката.
Volvo V50 D5 2006
Volvo S70 2.5 TDI
Volvo V40 1,9D 115h.p 2004
Nissan Primera P10 2.0D - ex.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)