03-24-2013, 11:38 AM
Zahariev Wrote:In Flames Wrote:Хм, то наистина тъпото е,че може да е от доста неща Деяне....А иначе тези два тампона са отгоре поне на удобна г/д позиция... Има ли начин да проверя дали е от тях и евентуално да ги отпиша,ако не е... Да стесня кръга от възможности...Защото в МП хич не ми се ходи пак,особено за такова нещо... И приемчиците (които разбират колкото мен) да ми вдигат колата и да се правят на майстори.... :ugeek:Здравей колега,
не знам за пловдивското Мото Пфое ли говориш, но аз няколко пъти съм ходил в софийското за ходова част и са били винаги на 100% точни в диагностиката, за разлика от други сервизи. Също за леко потропване може да има тръгнали накрайници или .. някъде по форума четох за болт с коносовиден тампон който е от страни на полуоската (по спомен). Често при иначе здрава ходова част се оказвал той източника на потропване.
За това става въпрос
Пиши как се развиват нещата, поздрави и успех.
Здравей колега, благодаря за инфото!!! А колкото до Мото Пфое, за Пловдив говоря..Там колата най-вече я оглеждат приемчиците...
Иначе ще имам впредвид този тампон! Гледам не е на космическа цена...Също така прочетох за тези тампони на макферсона, пишат че не издържали много във swedespeed форума..Иначе за смяната им ще трябва ли компресор за пружините?
Поздрави!
VOLVO S60 D5
VOLVO V70 2.5
VOLVO V70 2.5