Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
Spurs Wrote:Баса беше по-добър! Не мога да кажа, че моето аудио е "лошо", напротив, DYNAUDIO e една отлична система. Допълнителния бас, обаче има преимущество, в случая. Добра работа, Влади! И искам тук, във форума, да ти благодаря за добрата работа относно ксеноните, дебитомера и MAP-a! Майстор си! Допълнителни впечатления ще споделя след време. You are welcome!
BG VOLVO Member #00409
Posts: 48
Threads: 5
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2013
Reputation:
0
JMI Wrote:Цената на Джамото и Маранца е смешна взех ги за около 50 пауда заедно , но са в перфектно състояние.
Всяко стерео звучи различно, но принципно на нашите Волва не би трябвало да има много разлика. аз ползвам следните настройки и смятам, че и "събувам гащите" на ситемата в колата, до колкто е възможно. Настройките са за Рок и Класика, друго с тези настройки може и да се слуша, но трябва на място да чуя как звучи.
Пробвай следното:
отиваш в Audio settings и нагласяш предния и задния еквалайзери по следния начин начин:
60 +2 деления нагоре
200 +1 деление нагоре
1К - 3 деления надолу
3к + 2 деления нагоре
12к +3деления нагоре
После отиваш в Tunning sound
Bass +1 от центъра
Treble +3 от центъра
Fader +3 или 4 към задните колони
Balance го оставяш в центъра.
Надявам се резултата да е много добър. Случва се следното, от EQ-то вдигаш леко ниските и малко повече високите, средите ги смъкваш за да не ти осече главата системата, но не много, за да не останеш без китари и синтезатори от това което слушаш! :x
После от Тунинг саунд, виждаш подаваш малко бас и малко повече високи за да ти звукне системата в колата, Фейдъра го дърпам към задните, за да не избива много отпред, а по този начин саунда става по- равномерен в цялата кола.
Единствения недостатък на тази система в колата ми е, че няма как да постигна тази мекост на звука, която вадя от Японския усилвател с Даските/ Немските колони в къщи.
Поздрави
Здравей,
Възползвах се от твоят съвет за аудио настройките и останах доволен. Едно мерси от мен.
Posts: 2,344
Threads: 44
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
Krassimir Wrote:JMI Wrote:Цената на Джамото и Маранца е смешна взех ги за около 50 пауда заедно , но са в перфектно състояние.
Всяко стерео звучи различно, но принципно на нашите Волва не би трябвало да има много разлика. аз ползвам следните настройки и смятам, че и "събувам гащите" на ситемата в колата, до колкто е възможно. Настройките са за Рок и Класика, друго с тези настройки може и да се слуша, но трябва на място да чуя как звучи.
Пробвай следното:
отиваш в Audio settings и нагласяш предния и задния еквалайзери по следния начин начин:
60 +2 деления нагоре
200 +1 деление нагоре
1К - 3 деления надолу
3к + 2 деления нагоре
12к +3деления нагоре
После отиваш в Tunning sound
Bass +1 от центъра
Treble +3 от центъра
Fader +3 или 4 към задните колони
Balance го оставяш в центъра.
Надявам се резултата да е много добър. Случва се следното, от EQ-то вдигаш леко ниските и малко повече високите, средите ги смъкваш за да не ти осече главата системата, но не много, за да не останеш без китари и синтезатори от това което слушаш! :x
После от Тунинг саунд, виждаш подаваш малко бас и малко повече високи за да ти звукне системата в колата, Фейдъра го дърпам към задните, за да не избива много отпред, а по този начин саунда става по- равномерен в цялата кола.
Единствения недостатък на тази система в колата ми е, че няма как да постигна тази мекост на звука, която вадя от Японския усилвател с Даските/ Немските колони в къщи.
Поздрави
Здравей,
Възползвах се от твоят съвет за аудио настройките и останах доволен. Едно мерси от мен.
Радвам се, че се е получило! Най- важното е Фейдъра да е няколко деления към задните колони, тогава се получава най- добрия баланс от системата и се достига максимум качество, без да се налага харченето на големи пари за ъпгрейти!
Volvo For life!
Posts: 123
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2013
Reputation:
0
Уникален проект. Много ми допадна. Поздравления!
Понеже и на мен на ХС70тката ми поумръзна фабричната музика High performance, та се замислих за ъпдейт. Смело мога да кажа, че в старата си кола имах доста приличен звук- 3-компонентен фронт с 12 инчов бас в затворен обем и тн., който съм израждал абсолютно сам, та се замислих на първо време да си направя хубаво боксче за старото басче и да го монтирам в комбито - и без това багажника почти не го ползва, а ще гоня качествен звук, а не дандъния.
Въпросът ми е, имаш ли представа на първата фаза на проекта ти, като сте оставили оригиналният усилвател и сте добавили още един, как вторият се е захранвал със звук? Предполагам, че оригиналният няма изходи за следващ усилвател, а и оригиналното радио също едва ли има изходи за друг усилвател.
Предварително благодаря.
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
boje Wrote:Уникален проект. Много ми допадна. Поздравления!
Понеже и на мен на ХС70тката ми поумръзна фабричната музика High performance, та се замислих за ъпдейт. Смело мога да кажа, че в старата си кола имах доста приличен звук- 3-компонентен фронт с 12 инчов бас в затворен обем и тн., който съм израждал абсолютно сам, та се замислих на първо време да си направя хубаво боксче за старото басче и да го монтирам в комбито - и без това багажника почти не го ползва, а ще гоня качествен звук, а не дандъния.
Въпросът ми е, имаш ли представа на първата фаза на проекта ти, като сте оставили оригиналният усилвател и сте добавили още един, как вторият се е захранвал със звук? Предполагам, че оригиналният няма изходи за следващ усилвател, а и оригиналното радио също едва ли има изходи за друг усилвател.
Предварително благодаря. Привет!
Оригиналният модул (усилвател) няма изход за втори такъв, но взеха десен и ляв сигнал, който вкараха през някакъв филтир и оттам в усилвателя. Съжалявам, че обяснявам така лаично, но не съм много запознат в детайлите.
За централния говорител и усилвател взеха сигнал от предните говорители, а за баса от задните.
Моят съвет е да се обърнеш към Радо от МП, има много опит с електрониката на ВОЛВО и особено добър в музиката. Той и синът му имат сериозни проекти, с които са участвали на състезания и определено знаят как да накарат една кола да свири хубаво
Всяка кола си има специфика, обем и т.н., неща, които не са ми близки на мен и затова разпитах Роби и той ме насочи към Радо.
Дори направиха такива настройки на усилвателите, че не криви и на максимум.
Поздрави!
BG VOLVO Member #00409
Posts: 123
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2013
Reputation:
0
Здравей,
Много благодаря за подробния отговор. Аз междувременну му се обадих и горе долу разбрах каква е схемата. Оговорихме се да ида евентуално за връзката на двата усилвателя. Сега чакам въпросният конвертор от високо към ниско ниво, че реших да не взимам китаец, а по-хубав. Лошото е, че от една страна МП ми е съвсем в другия край на София, а пък от друга страна обожавам да си правя сам нещата по колата.
Като имам развитие по проектчето ще пусна една тема.
Поздрави!
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
boje Wrote:Здравей,
Много благодаря за подробния отговор. Аз междувременну му се обадих и горе долу разбрах каква е схемата. Оговорихме се да ида евентуално за връзката на двата усилвателя. Сега чакам въпросният конвертор от високо към ниско ниво, че реших да не взимам китаец, а по-хубав. Лошото е, че от една страна МП ми е съвсем в другия край на София, а пък от друга страна обожавам да си правя сам нещата по колата.
Като имам развитие по проектчето ще пусна една тема.
Поздрави! Чакам с нетърпение!
Дори да решиш да правиш нещата сам, довери се на съвета на Радо.
Поздрави и успех!
BG VOLVO Member #00409
|