Posts: 23
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2009
Reputation:
0
Здравейте колеги,
Бих искал да попитам, ако някой е наясно, може ли да се сложи Турбо от Волво с40 Т4 на Волво ц40 2.0 136 коня??? Ако е възможно,ако може да попитам какво ще е нужно да направя за това,Бих искал да взема части втора употреба от колегите, които продават.Какво е нужно да се направи по двигателя,на колко бара работи такава турбина и дали стоковите части ще държат на това налягане и евентуално, какви нютони и коне може да се извадят със стокови части???Ако всичко това е възможно да попитам къде може да ми го направят и каква ще е цената горе долу, за да знам дали да се захващам Колеги ,благодаря ви предварително и се извинявам за некомпетентността!!!
Posts: 3,046
Threads: 25
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2010
Reputation:
0
Просто да добавиш нещо дето духа към двигателя не става. Трябва нещо което да управлява кога да духа. Като се тръгне оттам се стига до различни кабелни магистрали, бобини, нови елементи около управлението на турбото и за най-евтино - цял двигател с турбо, компютър, окабеляване и излиза, че най-евтино е да продадеш тази кола и да си купиш кола с турбо.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Posts: 3,420
Threads: 154
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
9
joro74 Wrote:Просто да добавиш нещо дето духа към двигателя не става. Трябва нещо което да управлява кога да духа. Като се тръгне оттам се стига до различни кабелни магистрали, бобини, нови елементи около управлението на турбото и за най-евтино - цял двигател с турбо, компютър, окабеляване и излиза, че най-евтино е да продадеш тази кола и да си купиш кола с турбо.
Прав е Жоро,духането си има цена,то и с чукането е така,но това е една друга тема...
П.П. Не се заяждам,просто се удивлявам,макар че може би не е необходимо...
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Posts: 911
Threads: 67
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2008
Reputation:
0
Пробвай да продадеш тази и си купи готова Т4-ка , по евтино ще ти излезе
Аз така съм решил да направя , само да продам тази
340gle ,1988,1.7,80hp-минало
850,1992,B5252F,2.5i,20v,170hp-минало
V40 ,1997,B4204S,2.0i,16v,140hp-минало
S40,1997,B4218S,1.8i,16v,115hp-минало
C70,1999,B5234T3,2.3 Turbo,240hp-настояще
V40,1997,B4218S,1.8i,16v,115hp-настояще
Posts: 23
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2009
Reputation:
0
Колеги пак ще повдигна темата И все пак да попитам...МОже ли все пак да се направи нещо по двигатела да тръгне тази кола повече, дори и като атмосверна???Благодаря ви предварително!
Posts: 2,496
Threads: 110
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
2
redata Wrote:Колеги пак ще повдигна тематаИ все пак да попитам...МОже ли все пак да се направи нещо по двигатела да тръгне тази кола повече, дори и като атмосверна???Благодаря ви предварително!
Според мен - НЕ!
И тук идват множеството въпроси:
- какво значи да тръгне повече?
- сега как ти върви? - дай пример!
- щом си се навил да инвестираш средства, предполага се, че действително разполагаш с такива. Ако е така бартеросвай атмосферката и вземай една Т4 и там вече в зависимост от твоя инженерен гений можеш да я разцепиш - има Т4-ки с по над 400 к.с.
Всичко останало е в сферата на мечтите
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Posts: 23
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2009
Reputation:
0
Тъй като все още не мога да е продам макар и на тази смешна цена за това исках да направя някакво подобрение!Незнам кои би се навил на бартер от турбо кола на атмосферна!Колега благодаря за педложението,нещата определено не сами мн ясни!Какво би трябвало да се направи и з кжи пари горедолу става въпрос една 200 коня т4 да стане 400 примерно???Благодаря поздрави!!!
Posts: 743
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
redata Wrote:Колеги пак ще повдигна тематаИ все пак да попитам...МОже ли все пак да се направи нещо по двигатела да тръгне тази кола повече, дори и като атмосверна???Благодаря ви предварително! Аз бих проверил налягането на бензина в рейката Може да се ебава я помпа я регулатора, после едно почистване на дюзите за да няма пикаещи. След това смяна на запалителните кабели и проверка на бубините и не на последно място едни нови свещи но свещи които са за тази кола и правилно да им се регулира разтоянието.
И ако не си сменял горивен и въздушен филтър смени и тях.
Ако и тогава не тръгне си намери човек които в виждал волво и да ти погледна как е зацепен ангренажа.
volvo v40 1,8 1999г.
|