Posts: 3,420
Threads: 154
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
9
Митак,не че нещо,но съединител се сменя ако приплъзва - т.е. колата няма мощност при рязко потегляне от място или при продължително ускоряване с форсиране на мотора на 2-ра или 3-та скорост.Това се отнася обаче само ако феродовия диск е "пътник",а при теб може да е и от помпите на съединителя,притискателния диск и т.н. Ако не е това причината има да сменяш чаркове докато "майстора" познае "диагнозата". Виж си нивото на спирачната течност в казанчето.При мен от скъсан тампон на мотора започна трудно да влиза 3-та скорост и понякога си беше голяма мъка докато разбера причината,което всъщност доведе и до други кофти последици,но това е друга тема.Трудното влизане на скоростите идва от това че когато тампоните са "изфирясали" 8-) се променя наклона на мотора в коша и съответно откъм скоростния лост.При мен мотора е надлъжно разположен за разлика от твоя който седи напречно в коша,но мисля че идеята се запазва.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)