The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Въпрос за съединител

#1
Здравейте колеги, май се налага смяна на съединител на колата. Какви марки бихте препоръчали? Има ли изобщо значение марката? Проблем ли е ако се смени само феродовия диск(ако така му беше името) или е по - добре да се смени цял комплект. Някой правил ли е тази операция скоро?
Всякакви отзиви ще са ми полезни преди процедурата.
Reply

#2
Аз бих сменил всичко.
Виж при мен какво стана най-вероятно от аксиалния лагер на съединителя
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=25036">viewtopic.php?f=8&t=25036</a><!-- l -->
А като марка незнам............всичко е куче марка.
Аз щях да слагам на лук но не намерихме в наща татковина комплект които да стане при мен (нещо все не пасваха шлиците на феродовия за мен)
volvo v40 1,8  1999г.
[Image: ab206894.gif]
Reply

#3
аз преди 2 дена си сглобих колата като свалях скоростна кутия за ремонт и между другото смених и съединителя. Поразходих се по моргите и намерих много запазен съединител който смъкнаха от волво и разбира се беше Валео. Претискателния диск не съм го сменял защото изглежда перфектно. Чувал съм как хора носят съединителя си който е с износено феродо на сервиз /оторизиран/ да наковат ново, но това само в краен случаи. Поздрави.
Reply

#4
Виж тази тема: <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?p=78532">viewtopic.php?p=78532</a><!-- l -->
Аз смених през лятото на миналата година. Майстора каза, че маже само феродовия, но предвид на това, че за смяната се бяхме разбрали да платя 150 лв., сложих цял комплект. Марка Валео, какъвто беше и стария.
София Волво v40 Bi-fuel 2002г.1783сс, B 4184 S9
Reply

#5
Само на моя ли стар съединител пише ВОЛВО ?
volvo v40 1,8  1999г.
[Image: ab206894.gif]
Reply

#6
Много зависи от това с какви пари разполагаш и колко още смяташ да караш тази кола. Преди хората масово ковяха феродо, сега се смята за сиромашка ерес. В мрежата има обяви за коване на феродо, можеш да провериш цените.
Ако става дума за "кърпене", понякога се стига до престъргване на маховик и притискател. Майсторът ще те посъветва при оглед на вече сваления съединител. Иначе, всеки знае, новото си е ново.
Reply

#7
Ако смяташ да си караш още колата слагай нов, ако ли не тогава пробвай други простотии.Аз сложих Валео (нов), такъв беше и предния.Закс също са марка.
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply

#8
Ами за сега ще си я карам колата. Върши ми работата за която съм я взел, просто майстора каза, че е за смяна защото много трудно се натиска педала на съединителя т.е. изисква се голямо усилие на крака, и скоростите понякога влизат с хъркане. Човека каза, че на рено скоростните кутии били така и че след като сменя съединителя ще олекне педала и ще започне да се натиска по леко . Сега чак ми се изморява крака при пордължително градско каране - търгни спри... Сменял съм втулките на скоростния лост и на двете места(под лоста и на кутията). Съмнява ме още нещо, възможно ли е от тампони на мотора да не влизат лесно скоростите? От долните два например? Закъсани са си по принцип, но не са смлени.
п.п. преди 1200км е сменено маслото на скоростната кутия, маншон и някакъв лагер беше... при вътрешното каре.
п.п.2 за марки на комплект питах защото имаше и някакъв дето струва 190лв комплек всичко , и другите две бяха 390лв и 420лв
п.п.3 гледам че и колегата по горе е писал че след смяната на съединителя му е "омекнал" педала
Reply

#9
Да, наистина омеква, само педала! Wink
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply

#10
Митак,не че нещо,но съединител се сменя ако приплъзва - т.е. колата няма мощност при рязко потегляне от място или при продължително ускоряване с форсиране на мотора на 2-ра или 3-та скорост.Това се отнася обаче само ако феродовия диск е "пътник",а при теб може да е и от помпите на съединителя,притискателния диск и т.н. Ако не е това причината има да сменяш чаркове докато "майстора" познае "диагнозата". Виж си нивото на спирачната течност в казанчето.При мен от скъсан тампон на мотора започна трудно да влиза 3-та скорост и понякога си беше голяма мъка докато разбера причината,което всъщност доведе и до други кофти последици,но това е друга тема.Трудното влизане на скоростите идва от това че когато тампоните са "изфирясали" 8-) се променя наклона на мотора в коша и съответно откъм скоростния лост.При мен мотора е надлъжно разположен за разлика от твоя който седи напречно в коша,но мисля че идеята се запазва.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)