The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo V40 2.0куб. T4 2000г.

#1
Колеги здравейте,
Извинявам се, че пускам такава тема, но наистина имам нужда от помощ и сериозни мниния. Смятам да закупя следното ВОЛВО <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11414689364670625&slink=86liqj">http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=86liqj</a><!-- m --> . Интересуваме според вас дали колата си струва да се купи? Внесена е от Германия преди около 10 месеца. Карана е около 10 000 км. в България, като са сменени повечето консумативи по нея. Въпроса ми е автоматичната скоростна кутия дали е ОК за мощния мотор. Къде мога да я закарам в София на диагностика, за да остановят някакъв проблем, ако има. И какви са вашите мнения. Ориентировъчна цена, за която мога да я купя е 3200 лв. Очаквам вашите мнения и отговори с най-голямо нетърпение, за да стана горд собственик на колата Smile
Reply

#2
Хубава изглежда но според мен щом е внос от Германия ще е щпорена яко по немските магистрали,тъй както знаеш там няма ограничение на скоростта не вярвам тази кола да е била на някоя бабичка с кученце която да е ходила до магазина с нея Big Grin и не се знае в какво състояние ще е турбото.Другото което ме смущава,е че е автоматик по-добре да е ръчка аз лично не бих си купил този мотор с автоматична кутия и трето газовия инжекцион,защото турбо с ГИ не си пасват много.
Reply

#3
И още ако е от Германия и е посещавала фирмен сервиз ще има история(в МП се плаща).
ex XC90
Reply

#4
"трето газовия инжекцион,защото турбо с ГИ не си пасват много."
Не съм съгласен. Ако е сложен ГИ като хората, защо да не си пасват ?! Напълно съвместими са...
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply

#5
И мен това ме притеснява за турбото и автоматичната скоростна кутия... По номер на рама не може ли да се изкара история на колата, докато е била по улиците в Германия? При първия оглед как може да се разбере и какво трябва да се гледа за турбото и автомата?
Поздрави,
Reply

#6
Човек, за тия пари, ако е със здрави скорости, доста добре изглежда. Газовата е поне 8-900 лв. Като се добават и направените ремонтчета, реално ще струва 1500лв. Историята срещу 35-40 лв в Мото Пфое, питаш или по-скоро подпитваш "тънко" защо я продава и си ти...Или му трябват пари, или не му харесва разхода или има сериозен проблем някъде...Успех!
"Нов внос" -> нови знания и умения
Wink
Reply

#7
ivolvo Wrote:Човек, за тия пари, ако е със здрави скорости, доста добре изглежда. Газовата е поне 8-900 лв. Като се добават и направените ремонтчета, реално ще струва 1500лв. Историята срещу 35-40 лв в Мото Пфое, питаш или по-скоро подпитваш "тънко" защо я продава и си ти...Или му трябват пари, или не му харесва разхода или има сериозен проблем някъде...Успех!
Едва ли ще каже истината защо я продава Smile Според мен е прекупвач, защото спомена, че често сменя возилата. На 10 000 км преди смяна на масло доливал 1 литър, но според мен това е нормално при положение, че мотора е стар, а и е Турбалан Smile Някой кара същия модел, за да изкаже мнение относно това дали гори масло около 100 грама на 1000 км?
Reply

#8
IIIvanov Wrote:Едва ли ще каже истината защо я продава Smile Според мен е прекупвач, защото спомена, че често сменя возилата. На 10 000 км преди смяна на масло доливал 1 литър, но според мен това е нормално при положение, че мотора е стар, а и е Турбалан Smile Някой кара същия модел, за да изкаже мнение относно това дали гори масло около 100 грама на 1000 км?

Турбиниран бензин гори масло. Около литър - литър и половина на 10 000км си е в реда на нещата. И аз толкова доливам на 10к км.
Прегледайте я добре, за да не се наложи после или да си имате паметник или да давате една шапка и половина с пари. Wink
Reply

#9
Както каза и колегата преди мен, това горене на маслото е повече от нормално. Особено, ако не е с пълна синтетика- след 8 хил. става на вода. Според мен турбото не трябва да е омаслено, а и то се рециклира, но при скоростите трябва да е по-сложно. Все пак, ако добавим и разходите за регистрация, разходите за докарване от ГЕР, и без пари да я е взел, ми се струва, че продавача е "вътре". Затова очите отворени и евентуално купуване, ако не те изпреварят!
"Нов внос" -> нови знания и умения
Wink
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)