Posts: 3
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2014
Reputation:
0
Колеги здравейте,
Извинявам се, че пускам такава тема, но наистина имам нужда от помощ и сериозни мниния. Смятам да закупя следното ВОЛВО <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11414689364670625&slink=86liqj">http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=86liqj</a><!-- m --> . Интересуваме според вас дали колата си струва да се купи? Внесена е от Германия преди около 10 месеца. Карана е около 10 000 км. в България, като са сменени повечето консумативи по нея. Въпроса ми е автоматичната скоростна кутия дали е ОК за мощния мотор. Къде мога да я закарам в София на диагностика, за да остановят някакъв проблем, ако има. И какви са вашите мнения. Ориентировъчна цена, за която мога да я купя е 3200 лв. Очаквам вашите мнения и отговори с най-голямо нетърпение, за да стана горд собственик на колата
Posts: 313
Threads: 50
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2012
Reputation:
0
Хубава изглежда но според мен щом е внос от Германия ще е щпорена яко по немските магистрали,тъй както знаеш там няма ограничение на скоростта не вярвам тази кола да е била на някоя бабичка с кученце която да е ходила до магазина с нея и не се знае в какво състояние ще е турбото.Другото което ме смущава,е че е автоматик по-добре да е ръчка аз лично не бих си купил този мотор с автоматична кутия и трето газовия инжекцион,защото турбо с ГИ не си пасват много.
Posts: 1,353
Threads: 63
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2013
Reputation:
5
Горд собственик на: Mazda CX5 - ex XC90
И още ако е от Германия и е посещавала фирмен сервиз ще има история(в МП се плаща).
ex XC90
Posts: 558
Threads: 37
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2011
Reputation:
0
Горд собственик на: Volvo 850
"трето газовия инжекцион,защото турбо с ГИ не си пасват много."
Не съм съгласен. Ако е сложен ГИ като хората, защо да не си пасват ?! Напълно съвместими са...
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Posts: 3
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2014
Reputation:
0
И мен това ме притеснява за турбото и автоматичната скоростна кутия... По номер на рама не може ли да се изкара история на колата, докато е била по улиците в Германия? При първия оглед как може да се разбере и какво трябва да се гледа за турбото и автомата?
Поздрави,
Posts: 87
Threads: 15
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2012
Reputation:
0
Човек, за тия пари, ако е със здрави скорости, доста добре изглежда. Газовата е поне 8-900 лв. Като се добават и направените ремонтчета, реално ще струва 1500лв. Историята срещу 35-40 лв в Мото Пфое, питаш или по-скоро подпитваш "тънко" защо я продава и си ти...Или му трябват пари, или не му харесва разхода или има сериозен проблем някъде...Успех!
"Нов внос" -> нови знания и умения
Posts: 3
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2014
Reputation:
0
ivolvo Wrote:Човек, за тия пари, ако е със здрави скорости, доста добре изглежда. Газовата е поне 8-900 лв. Като се добават и направените ремонтчета, реално ще струва 1500лв. Историята срещу 35-40 лв в Мото Пфое, питаш или по-скоро подпитваш "тънко" защо я продава и си ти...Или му трябват пари, или не му харесва разхода или има сериозен проблем някъде...Успех! Едва ли ще каже истината защо я продава Според мен е прекупвач, защото спомена, че често сменя возилата. На 10 000 км преди смяна на масло доливал 1 литър, но според мен това е нормално при положение, че мотора е стар, а и е Турбалан Някой кара същия модел, за да изкаже мнение относно това дали гори масло около 100 грама на 1000 км?
Posts: 4,841
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
IIIvanov Wrote:Едва ли ще каже истината защо я продава Според мен е прекупвач, защото спомена, че често сменя возилата. На 10 000 км преди смяна на масло доливал 1 литър, но според мен това е нормално при положение, че мотора е стар, а и е Турбалан Някой кара същия модел, за да изкаже мнение относно това дали гори масло около 100 грама на 1000 км?
Турбиниран бензин гори масло. Около литър - литър и половина на 10 000км си е в реда на нещата. И аз толкова доливам на 10к км.
Прегледайте я добре, за да не се наложи после или да си имате паметник или да давате една шапка и половина с пари.
Posts: 87
Threads: 15
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2012
Reputation:
0
Както каза и колегата преди мен, това горене на маслото е повече от нормално. Особено, ако не е с пълна синтетика- след 8 хил. става на вода. Според мен турбото не трябва да е омаслено, а и то се рециклира, но при скоростите трябва да е по-сложно. Все пак, ако добавим и разходите за регистрация, разходите за докарване от ГЕР, и без пари да я е взел, ми се струва, че продавача е "вътре". Затова очите отворени и евентуално купуване, ако не те изпреварят!
"Нов внос" -> нови знания и умения
|