Posts: 2,344
Threads: 44
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
Здравейте,
мотото на Волво (Не ме жали, ще те надживея), някой виждал ли го е по- двигател и ли на друго място? И смятате ли, че Волвата, които карате днес заслужават това мото?
Volvo For life!
Posts: 809
Threads: 63
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2007
Reputation:
0
И на мен ми е интересно! Иначе смятам че за никого не е тайна че в сегашните автомобили не се залага голям ресурс.
Posts: 954
Threads: 43
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2006
Reputation:
0
Mitachi850 Wrote:И на мен ми е интересно! Иначе смятам че за никого не е тайна че в сегашните автомобили не се залага голям ресурс. Митак напълно съм съгласен с тебе ,всички нови коли са просто "други" коли .За надписа не знам и аз не съм го виждал като оригинална табелка,надпис или каквото и да е заводско нещо
искам Volvo XC 70
карта №0222
Posts: 2,344
Threads: 44
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
Вижте аз, на какво попаднах. Една дискусия на колеги от някакъв оф роуд форум
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=101437">http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=101437</a><!-- m -->
Volvo For life!
Posts: 723
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2008
Reputation:
0
Волвото, стига да го гледам - да. Реното в него - не.
Posts: 2,344
Threads: 44
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
Много съм се запали по xc70 МК3 от година насам и търся в момента, но днес един Волво специялист тук ми каза днес бягай от третата генерация, много електроника и Форд по колата! Тези неща ги слушах и за моето V50, когато го купувах, сега колата е на 250 000 мили и се държи, така че все едно не е карано, затова знам, че Волвото си е Волво и който, каквото иска да говори, старите Волва за мен не са по добри от новите, независимо дали има Форд или Рено намеса някъде!
Поздрави
Volvo For life!
Posts: 489
Threads: 40
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2009
Reputation:
0
Тука може да има някаква шашма, но видеото си е видео: [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=De0RstOO_iY[/youtube]
Имам приятел с ХС70 от 2011 (може и 2010, не съм сигурен) Д5, което затъна в най-балъшката преспа пред блока миналата зима. Добре, че същият има и Дискавъри, че го докара да се самоиздърпа :mrgreen:
Не съм карал ХС70/90, не знам как е, но каквото съм видял не ме е впечатлило...даже напротив :?
По темата - мисля, че това мото важи за Волво преди S/V сериите.... лични наблюдения. ДА, много обичам марката, но качеството в последно време не си отговаря на парите. Още повече, че последната (2012) S80, заедно с Инсигнията на Опел са колите които губят най-много от стойността си за първите 3 години ... (ако някой не вярва- ще пробвам да намеря статията).
2001 S80
Posts: 578
Threads: 35
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2010
Reputation:
0
Колега, и аз съм я чел тази статия за С80, което след упоменатия период си беше изгубило над 80% от първоначалната стойност, но това от друга страна е добре, т.к. можеш да си намериш голямо и луксозно Волво за смешни пари!
Колкото до качествата на ХС 90 и останалите от серията ХС, то те с пълна сила спадат към категорията "паркетни джипове".
Volvo V70 2002 Bi-Fuel
Volvo S80 2008 T6 AWD
Ex: Volvo V50 2005 2,4i
Posts: 2,344
Threads: 44
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
Видеото, което колегата е избрал съм го гледал много пъти, това е много нагласено, много. Всеки знае, че като стане дума за трудни терени факторите са много, но гумата е това, което прави колата стабилна в кал и като цяло оф роуд. Твоя приятел със XC- то дали като е отишъл в калта си е сложил подходящи гуми за това???
До обезценяването на голямото S80 това практически се случва със всички големи коли на запад, поради големите такси, данъци, и неудобството тези коли да се карат като малолитражки в натоварени градски условия. Погледнете например какво се случва с големите Пежа или VW Пасат например, там нещата са направо трагични.
Поздрави
Volvo For life!
Posts: 489
Threads: 40
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2009
Reputation:
0
Това ХС70, което затъна в преспа сняг пред нас си беше с 4 нови зимни гуми, тъй като е фирмено и всичко се изпълнява в МП. За калта и видеото клоня да съм съглесен, но за това което съм видял с очите си, няма как да ме разубедите
Относно губенето на стойността - ОК, за нашия пазар е (+), но за Волво и техните пазари е много голям (-), защото никой няма да предпочете да си купи нова кола, която ще се обезцени със скоростта на светлината и ще е назад с парите, пред това да си купи друга марка от подобен клас и след 3 години да я продаде с по-малка загуба. Още повече, че S80 хич не е евтино, като ново... Т6 Executive 304hp е 119.670лв. с ддс, а Audi A6 с най-големия стандартен двг. 3.0TFSI 310hp е 113.576лв. с ддс. Веднага ще кажете къде е Executive, къде е А6, както и за всеки влак си има пътници, но фактът, че Ауди е с най-високи продажби за 2012 според мен говори достатъчно. Ако имах парите и стоях пред дилемата чисто ново S80 или А6, щях да избера А6...
http://www.volvocars.com/bg/Documents/pr...ts/s80.pdf
http://www.audi.bg/files/bg/element/file...ad/779.pdf
Както написах по-горе - обичам марката Волво, но има някои неща, за които трябва да сме обективни, в частност - Волво не е черешката на тортата.
2001 S80
|