Posts: 30
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2007
Reputation:
0
Здравйте ,
карам Volvo 460 1.7i Turbo от 4 години.В общи линий имам проблеми със съединителя почти от самото начало - досега съм сменил 4 броя ( 2 пъти съм слагал английски Логхеат и 2 пъти италиански валео ).Интересува ме кой точно е най пдходящия за модела и трябва ли да бъде усилен заради турбината като например Лукас - който обаче е и на доста висока цена ???
От скоро ми се появи и проблем със скоростната кутия - чува се леко виене на пета скорост.Тук имам повече въпроси.
1. Кой е то4но вида на скоростната кутия за този модел ??? Казаха ми 4е трябва да го пише на самата кутия , но на мойта нямам.Някъде прочетох че е М 59.
2.Кое е по -добре като вариант - да ремонтирам старата кутия или да търся втора употреба ???
3.Освен това трябва да сменя и преден десен тампон на скоростната кутия , който се оказа че е различен от обикновенния за модел 460.Оригиналния е на цена 300 лв.При вклю4ени втора или трета скорост лоста се движи напред - назад.Според "майсторите" причината е именно в тампона.Ще се радвам да чуя други мнения или потвърждение на това.
Нека ако някой има информация за място от където мога да намеря части втора ръка , както и за сервиз в който имат опит с ремонт на такива волва и не трябва да ги "убивам" след ремонта да ми даде информация.
Благодаря предварително !!!
Posts: 30
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2007
Reputation:
0
Здравйте ,
карам Volvo 460 1.7i Turbo от 4 години.В общи линий имам проблеми със съединителя почти от самото начало - досега съм сменил 4 броя ( 2 пъти съм слагал английски Логхеат и 2 пъти италиански валео ).Интересува ме кой точно е най пдходящия за модела и трябва ли да бъде усилен заради турбината като например Лукас - който обаче е и на доста висока цена ???
От скоро ми се появи и проблем със скоростната кутия - чува се леко виене на пета скорост.Тук имам повече въпроси.
1. Кой е то4но вида на скоростната кутия за този модел ??? Казаха ми 4е трябва да го пише на самата кутия , но на мойта нямам.Някъде прочетох че е М 59.
2.Кое е по -добре като вариант - да ремонтирам старата кутия или да търся втора употреба ???
3.Освен това трябва да сменя и преден десен тампон на скоростната кутия , който се оказа че е различен от обикновенния за модел 460.Оригиналния е на цена 300 лв.При вклю4ени втора или трета скорост лоста се движи напред - назад.Според "майсторите" причината е именно в тампона.Ще се радвам да чуя други мнения или потвърждение на това.
Нека ако някой има информация за място от където мога да намеря части втора ръка , както и за сервиз в който имат опит с ремонт на такива волва и не трябва да ги "убивам" след ремонта да ми даде информация.
Благодаря предварително !!!
Posts: 286
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
Това с петата май си е проблем за 4хх, някой казват, че се оправя с добавки, но не съм сигурен дали това е дългосрочно решение :?
Volvo 440, 1.8 I, 90HP 1994
Posts: 286
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
Това с петата май си е проблем за 4хх, някой казват, че се оправя с добавки, но не съм сигурен дали това е дългосрочно решение :?
Volvo 440, 1.8 I, 90HP 1994
Posts: 856
Threads: 14
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Не е за съжаление. Ако е само 5-та. Сменяй колело или синхронизатор или и двете и тогава добавка. Един път преебе ли се нема как да го опрайш.
Ex: Volvo 440; 1.9 TDi, Ауди А4, :-|
Posts: 856
Threads: 14
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Не е за съжаление. Ако е само 5-та. Сменяй колело или синхронизатор или и двете и тогава добавка. Един път преебе ли се нема как да го опрайш.
Ex: Volvo 440; 1.9 TDi, Ауди А4, :-|
Posts: 2,260
Threads: 114
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Shagger, аз също съм същия автомобил, сменял съм съединител преди 4-ри години и не е мръднал, дори е като един от твоите -> Делфи Локхийлт (или там както го писа), струваше ми 227 лева и ми казаха, че 1 000 000 км няма да имам дертове...
За части втора ръка търси Жоро с ник GT1 или по моргите темата за сервизи и части.
Относно тампона, като отпуснеш газта има ли някакво лашкане на купето?
Enter the dark world of Mike LeRoi.
Voodoo hero. Dead man, ShadowMan.
Posts: 2,260
Threads: 114
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Shagger, аз също съм същия автомобил, сменял съм съединител преди 4-ри години и не е мръднал, дори е като един от твоите -> Делфи Локхийлт (или там както го писа), струваше ми 227 лева и ми казаха, че 1 000 000 км няма да имам дертове...
За части втора ръка търси Жоро с ник GT1 или по моргите темата за сервизи и части.
Относно тампона, като отпуснеш газта има ли някакво лашкане на купето?
Enter the dark world of Mike LeRoi.
Voodoo hero. Dead man, ShadowMan.
Posts: 769
Threads: 11
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Някъде бях чел че по принцип 5 степенните скорости кутии страдали от 1 основен кусур - 5-та предавка работела в режим на постоянен недостиг на масло. Нямам идея дали е вярно, но щом повечето първо от 5-та се оплакват.
Според мен щом са ти толкова ядовете спокойно можеш да се набуташ с още 16,50лв и да сложиш Форсан на скоростната кутия. Набуташ разбирай че може проблема ти да иска непременно ремонт и да не стане с добавка. Аз си сложих без да имам сериозни проблеми и съм много доволен - изчезна ми хъркането на задна ако още не се е разбило маслото, по меко влизане на скоростите и ... По принцип лекото виене би трябвало да се оправи и само с добавката. Почти съм убеден че маслото ти не е догоре в кутията и поради това се оплаква.
За съединителя - не е нормално да заминават по 1 брой годишно, вероятно има някаква мизерия, която скапва работите, опиши по подробно какво им става?
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър
Posts: 769
Threads: 11
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Някъде бях чел че по принцип 5 степенните скорости кутии страдали от 1 основен кусур - 5-та предавка работела в режим на постоянен недостиг на масло. Нямам идея дали е вярно, но щом повечето първо от 5-та се оплакват.
Според мен щом са ти толкова ядовете спокойно можеш да се набуташ с още 16,50лв и да сложиш Форсан на скоростната кутия. Набуташ разбирай че може проблема ти да иска непременно ремонт и да не стане с добавка. Аз си сложих без да имам сериозни проблеми и съм много доволен - изчезна ми хъркането на задна ако още не се е разбило маслото, по меко влизане на скоростите и ... По принцип лекото виене би трябвало да се оправи и само с добавката. Почти съм убеден че маслото ти не е догоре в кутията и поради това се оплаква.
За съединителя - не е нормално да заминават по 1 брой годишно, вероятно има някаква мизерия, която скапва работите, опиши по подробно какво им става?
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър
|