The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Счупено Турбо V40 1.9D

#1
Привет колеги!

Днес за мое голямо съжаление турбината здаде бого-дух...
Всичко стана доста бързо... 1-во загуби мощност, появи се неприятен стържещ звук. Спрях да проверя маслото и видях, че е намаляло драстично след последят чек който направих сутринта преди да тръгна на път.
Реших да се върна в София но след 10км въпреки бавното каране и ниските обороти при изклюване на предавка колата започна сама да вдига обороти и ми стана ясно какво се случва. Веднага спрях колата на 4-та скорост със спирачка без да я оставям да се форсира излишно...
Извози ме рапатрак до сервиз в София.

Моля за съвет и мнение кое е по добре:

Варянти
1. Рециклиране на старата турбина, но къде?!?
2. Нова турбина : <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ebay.co.uk/itm/Volvo-S40-V40-1-9-D-DT-NEW-GARRETT-TURBO-GT1749V-708639-/370696243412?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3AVolvo%7CModel%3AV40&hash=item564f37c8d4">http://www.ebay.co.uk/itm/Volvo-S40-V40 ... 564f37c8d4</a><!-- m -->

Предварително Благодаря!

Cry
бивши:
V40 1.9D 115hp '03 - D4192T3
настоящ
Xc70 D5 185hp MY'06 - D5244T4
Reply

#2
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ebay.co.uk/itm/VOLVO-S40-V40-1-9D-115HP-85KW-GT1749V-708639-Turbocharger-cartridge-CHRA-/221186093498?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item337fb7f1ba">http://www.ebay.co.uk/itm/VOLVO-S40-V40 ... 337fb7f1ba</a><!-- m -->

Виж и това,братле. Тук ползват същите комплекти за рециклиране,но товарят с цената яко. На мен ми искаха 800лв за рециклиране в един сервиз до ТЕЦ София (горещо не препоръчвам),като използват топлата и студената част от старата ти турбина.
Иначе нова - най-добре.Принципно май са китайски,но въпреки това са качествени и ще изкарат колкото тази при правилна експлоатация.

Дерзай и успех! Smile
Volvo V50 D5 2006
Volvo S70 2.5 TDI
Volvo V40 1,9D 115h.p 2004
Nissan Primera P10 2.0D - ex.
Reply

#3
Ето една като твоята в "Продавалник" дават я за 300 лв. Дори продавача е в София .

<!-- m --><a class="postlink" href="http://prodavalnik.com/avtochasti-vtora-upoterba---turbo-kompresor-za-renault-scenic-1-9-td-i12251529">http://prodavalnik.com/avtochasti-vtora ... -i12251529</a><!-- m -->
Volvo S70 2.5 TDI 1998 D5252T
[Image: 581732.png]
Reply

#4
След бърз обход из софииските сервизи за рециклиране на турбини ми обявиха две сходни цени за пълно рециклиране:
РеалТурбо - 780лв с 6 месеца гаранция
D.G Turbo (Митко турбото) 800лв без гаранция (@ mudancho - тва е този който ти не ми препоръчваш, а защо?)

От изчетеното в интернет и по други форуми разбрах, че RealTurbo не се споменават с добро или поне тези в Пловдвив... Има и доволни но преобладават отрицателните отзиви.. :/
За Митко турбото няма кой знае колко изписано но пък преобладават положителните отзиви...

Сега ще питам селъра на обявата която съм пуснал в първият си пост и ще сметна колко ще излезе с доставка новата която се твърди, че е Garret ама колко е един бог знае.
2-ра ръка не ми се вижда като опция въобще! Но благодаря за предложението Wink

Ако някой може да сподели опит от рециклиране нека не мълчи, моля. Ситуацията е крайно не приятна Sad
бивши:
V40 1.9D 115hp '03 - D4192T3
настоящ
Xc70 D5 185hp MY'06 - D5244T4
Reply

#5
Здрасти, Момко!
Преди година имах твоя проблем. Обадих се на Севдо, по известен като Мевдо Smile тук във форума и благодарение на него рециклираха моята турбина във Варна. От тогава измина година и два месеца и всичко е наред. Това което можеш да направиш е: или да се обадиш на Севдо или да купиш нова.
Пожелавам ти бързо да оправиш проблема, успех!
VOLVO 440 GL 1.7 90PH 1991г. минало
VOLVO V40 1,9TD 115PH  2003г.
Reply

#6
momk0 Wrote:След бърз обход из софииските сервизи за рециклиране на турбини ми обявиха две сходни цени за пълно рециклиране:
РеалТурбо - 780лв с 6 месеца гаранция
D.G Turbo (Митко турбото) 800лв без гаранция (@ mudancho - тва е този който ти не ми препоръчваш, а защо?)

От изчетеното в интернет и по други форуми разбрах, че RealTurbo не се споменават с добро или поне тези в Пловдвив... Има и доволни но преобладават отрицателните отзиви.. :/
За Митко турбото няма кой знае колко изписано но пък преобладават положителните отзиви...

Сега ще питам селъра на обявата която съм пуснал в първият си пост и ще сметна колко ще излезе с доставка новата която се твърди, че е Garret ама колко е един бог знае.
2-ра ръка не ми се вижда като опция въобще! Но благодаря за предложението Wink

Ако някой може да сподели опит от рециклиране нека не мълчи, моля. Ситуацията е крайно не приятна Sad


Здравей и от мен,

искаш ли да се опитам да проверя дали турбината на продавача в Ебей е наистина Garret и да смъкнем цената има варианти за това и аз ги знам. Друго този най-вероятно няма да иска да я достави до България, и може да я прати до мен и аз ще ти я пусна до България. Ако сметнеш че това ти е вариянт, можеш да разчиташ на мен и ще ти помогна с каквото мога.

Поздрави
Volvo For life!
Reply

#7
Познавам няколко човека, които са рециклирали турбини и са доволни. Карат си колите без проблеми няколко години след съответната случка. Но нямам идея точно в кой сервиз ги рециклират. Поне в Пазарджик, доколкото знам Бош е един от малкото сервизи (а може би и единственият), в който свалят турбината, пращат я за рециклиране в София и после я монтират.
И тъй като това волво ми е първата дизелова кола и то турбо-дизел, а за мен думата дизел е синоним на "проблем с турбината", та и аз съм на тръни дали някой хубав ден и моята няма да ме изостави. Имаше ли някакви признаци преди да се счупи?
Reply

#8
Колега извинявай за оффтопика, искам да те попитам симптоми имаше ли преди да замине турбината ?
Reply

#9
Почва да вие и да стърже на метал и става по-шумна,все едно излита самолет. След счупване на оста колата се форсира сама и ако не я загасиш на висока предавка почти е сигурно,че и двигателя отпътува. Тези турбини с 300 зора могат да добутат 200 000км. Ако след 200к км са здрави си е цяло чудо.
Проблемът е признат и от Рено,че има проблем в начина на охлаждане на турбината на първото поколение DCI двигатели. В продължителния тест на Автобилд Лагуната счупи турбо на 53 000 км. Разгледайте форума на Рено,там има една камара теми за счупени турбини.
Volvo V50 D5 2006
Volvo S70 2.5 TDI
Volvo V40 1,9D 115h.p 2004
Nissan Primera P10 2.0D - ex.
Reply

#10
Още в началото като купих колата си знаех че турбините са си консуматив при тея коли и за това проверих за луфт, такъв имаше и не бе никак малък но колата вървеше идеално не харчеше масло не съм доливал от смяна до смяна и капка!

В деня когато се счупи бях тръгнал към водопад полска скакавица кюстендилско. Малко преди да стигна усетих спад в мощноста, но предположих че дебитомера пак бъгва тъй като имах подобен проблем преди 2 месеца който не се беше проявявал скоро.
След още няколко км обаче свалих прозореца и чух неприятно стържене като чели си настъпил стъкла и си въртиш крака от горе... спрях, отворих капака и веднага установих че шума идва от турбината изчаках да поработи на място и я загасих да проверя маслото. Беше намаляло с 2 разделения. Долях калвото имаше в колата и реших да се върна. Карах едва едва като не съм вдигал повече от 1500 оборота с идеята да не натоварвам турбото но без резултат... Издрапах 10км мах и колата почна да се форсира, след което мигновенно я загасих на скорост и до там.

Турбина поръчах от ebay сумата с доставка стъпи точно като тази обявена ми за рециклиране. След седмица ще е тук и ще ви държа в течение ако има заинтересовани.

Поздрави!
бивши:
V40 1.9D 115hp '03 - D4192T3
настоящ
Xc70 D5 185hp MY'06 - D5244T4
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)