11-28-2013, 05:56 PM
Е ово е стандарт
ex XC90
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
акумулатор
|
01-23-2016, 05:45 PM
Здравейте
Една мразовита сутрин на -17 акумулатора изобщо не завъртя, но за сметка на това изхвърли няколко диска от чейнджера.Обиколката по магазините констатира, че в нашия край не се държи на склад такива големи живитни, така, че го заредих за 4 часа.Вече половин седмица няма никакви проблеми, при все, че го карам до работа и обратно.Харесал съм си EXIDE и чакам само намек че не му се работи.Имам само следния въпрос-на стария пише Волво, Гьотеборг, 800А студен старт и някакъв запас 170min.Някой знае ли какво е?И в ръководството за акумулатора/на руски е/ е даден за D5 2,4 140Ah, a aко има климатик за задни седалки 160Ah.
01-25-2016, 09:49 AM
Maxijaz Wrote:160 :-)Колегата е имал предвид запасът в часове Иначе с 160Ah няма да запали и мотоциклет, особено в този студ :lol: За D5 определено трябва да е около 85-90Ah и силен пусков ток - поне 850A. Оригиналният е 90Ah/800A (както е посочил Zorba), но аз лично препоръчвам на колегите, особено ако си ползват печката редовно, да монтират 95-100Ah и минимум 900А.
BG VOLVO Member #00409
01-25-2016, 02:53 PM
Благодаря за отзива.Вече поръчах EXID 100Ah, 900A. A тези 160Ah наистина са от книжката за 2004 г. на руски, понеже английския малко ми пречи.Може да са за Сибир?
01-25-2016, 02:59 PM
Dodo 155 Wrote:Maxijaz Wrote:160 :-)Колегата е имал предвид запасът в часове Даа - дали акумулатора не ми прави шегички с печката при големите студове? Е тая сутрин на - 4 печката беше отоплила като пич - оня ден на -15 ... топки! Иначе карам с Moll (уж фабрично го слагали в големите Аудита и Кайени) на трета зима 90 Ah не знам какъв му е пусковия ток ...
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex VOLVO V70 D5 - 2003 - ex VOLVO S80 V8 - 2006 - now
01-25-2016, 03:09 PM
bell Wrote:Даа - дали акумулатора не ми прави шегички с печката при големите студове?В студа волтажът е бил по-слаб от минимума, за да тръгне или ... не си имал достатъчно гориво (мин. 15л.) :roll:
BG VOLVO Member #00409
01-26-2016, 02:26 PM
Здравейте.Реших проблема с акумулатора, и по закона на Мърфи не може да има пълно щастие.Споменах, че при -17градуса навън освен, че не му се въртеше на стартера, изплю и после сам си прибра диска.Понеже слушам радио повечето време не забелязах проблема с чейнджера докато не ми потрябва.А проблема е:
-показва, че всички дискове са извадени, а всъщност и шестте са вътре; -при избор на диск от 1-6 отначало иска да сложа диска и не отваря процепа, а след това desk eror; - ежект не работи; - радиото и парктроника работят нормално. Разгледах темите и не открих някой да се похвали с успех при това устройство, при все, че май не е рядък проблем.Ако някой има решение моля споделете, макар и темата да не е за музика. |
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |