The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ремап на D5 185 конски сили идеи и опит за споделяне?

#1
Някой правил ли е ремап на D5 ца със 185 коня и какви са отзвуците от ремапа. Бихте ли предложили място/ добра марка софтуеър, който да се качи на компютъра. Колата е XC70 2008 година и в момента съм се спрял на Rica, които и мои познати от един независим Волво сервиз тук използват, тъй като Polestar (официалния) ъпдейт е около 700 паунда в официалните сервизи на Волво, а Rica предлагат техния вариянт за около 300 паунда, което си е разлика.

Ще съм благодарен на всеки, който може да сподели личния си опит или знае място/продукт, които са наистина добри!

Поздрави
Volvo For life!
Reply

#2
Аз лично бих ти препоръчал това : <!-- m --><a class="postlink" href="http://en.bsr.se/products/t1185/">http://en.bsr.se/products/t1185/</a><!-- m -->, но цената е доста по-нагоре. За сметка на това ти дават гаранция за мотора и трансмисията и има една джаджа която се казва РРС с която можеш да променяш настройките на колата по всяко време сам без да се налага да ходиш в сервиз за това( тя е опция и се заплаща отделно по желание). Заедно с това в кита влиза и четец на кодове с които можеш да четеш и триеш грешки.

Ето и адрес и телефон на местния дилър за UK : <!-- m --><a class="postlink" href="http://en.bsr.se/contact/dealer/636/">http://en.bsr.se/contact/dealer/636/</a><!-- m -->
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#3
JMI Wrote:Някой правил ли е ремап на D5 ца със 185 коня и какви са отзвуците от ремапа. Бихте ли предложили място/ добра марка софтуеър, който да се качи на компютъра. Колата е XC70 2008 година и в момента съм се спрял на Rica, които и мои познати от един независим Волво сервиз тук използват, тъй като Polestar (официалния) ъпдейт е около 700 паунда в официалните сервизи на Волво, а Rica предлагат техния вариянт за около 300 паунда, което си е разлика.

Ще съм благодарен на всеки, който може да сподели личния си опит или знае място/продукт, които са наистина добри!

Поздрави
Здравей,
Аз съм с ремап (на ХС90 с Д5244Т4) и определено колата е по-приятна за каране. Стана по-динамична, разходът ми падна с 1л./100км и върви много плавно.
Като цяло картите на Полестар и Рика (2-рия стейдж) са еднакви с една малка незначителна разлика в лимитер. Не ме питай от къде знам, за да не се изкушавам :mrgreen:
Бих ти препоръчал Рика Стедж 2, т.к. е 1/2 от цената на Полестар - заради марката Wink
Специално за нашите мотори е много важно сетъпът да е направен като хората, защото от една страна може да се товари кутията неправилно, а от друга да се наруши процеса на регенерация на DPF-a. Той протича до 160 км/ч и се управлява от ЕГР-а, освен подаване на повече гориво. Затова "играта" с промяната на гориво, налягане, буст, въздух, аванс и т.н. е много фина. Тук (в БГ) повечето "играчи" изключват ЕГР-а, пускат голям буст в ниските обороти и вдигат налягането в рейла за сметка на по-нисък аванс. Резултатът е голям въртящ момент от ниски обороти и усещане, че колата ще излита, но реално това е много лошо за всички агрегати ... но както и да е, при Рика, Полестар и др. реномирани фирми това е съобразено.
Ако погледнеш графиката на сетъпа, който колегата по-горе е пуснал като линк, ще видиш как се променя динамиката на колата при съответните обороти, както и спрямо оригиналните настройки. После отвори на Рика (Стейдж 2) и Полестар, за да ги сравниш ... и намери разликите :mrgreen:
И за да не навлизам в още излишна инфрмация, 300 паунда за Рика си заслужават Wink Тук ще ти излезе около 230 евро, но ще трябва да изпращаш ЕКУ-то и става много сложно, ще отнеме поне 1 седмица (насам-натам) и да останеш без кола за този период, а ще спестиш 80-90 лири, които ще дадеш в рент-а-кар или таксита Wink
Успех и пиши коя фирма си избрал, както и впечатления Smile
BG VOLVO Member #00409
Reply

#4
Много благодаря за мненията!

Бях и на двата сайта, респективно Полстар и Рика, и разгледах. При Полстар опцията за моят двигател е само една от 185 до 205 кс. и от 400 до 450 nm torq. При Рика E-power е същия с Полстар и те на сайта си го подчертават това! Докато Rica stage 2 e от 185 до 225 и от
400 до 480 nm torq.
Аз си мислех да си кача Рика E- power, но както ти така и собственика ми препоръча stage 2, предвид къде получаваш повече за парите си. Той самия си е качил stage2 на неговата собствена s60 d5 и каза че е така от поне 4 години и колата е супер, без проблеми!

Аз наистина съм раздвоен между E- power и Stage 2.

Що се отнася до колегата от първия пост нещата са такива, цената (946 евро) която искат тези пичове от BSR си е направо по- висока от тази на Полстар, и в такъв случай нещата се обезсмислят, освен ако не са по- добри от Полстар, но ме съмнява.

Поздрави
Volvo For life!
Reply

#5
JMI Wrote:Много благодаря за мненията!

Бях и на двата сайта, респективно Полстар и Рика, и разгледах. При Полстар опцията за моят двигател е само една от 185 до 205 кс. и от 400 до 450 nm torq. При Рика E-power е същия с Полстар и те на сайта си го подчертават това! Докато Rica stage 2 e от 185 до 225 и от
400 до 480 nm torq.
Аз си мислех да си кача Рика E- power, но както ти така и собственика ми препоръча stage 2, предвид къде получаваш повече за парите си. Той самия си е качил stage2 на неговата собствена s60 d5 и каза че е така от поне 4 години и колата е супер, без проблеми!

Аз наистина съм раздвоен между E- power и Stage 2.

Що се отнася до колегата от първия пост нещата са такива, цената (946 евро) която искат тези пичове от BSR си е направо по- висока от тази на Полстар, и в такъв случай нещата се обезсмислят, освен ако не са по- добри от Полстар, но ме съмнява.

Поздрави
Здравей,
Да, Полстар е само една опция и тя като графики отговаря на РИКА е-пауър (обърках се със Стейдж 2).
РИКА са по-гъвкави и определено покрива повече изисквания на клиентите.
Е-пауър е някакво супер компромисно решение и според мен почти няма да има разлика, но предполагам, че е за гаранционни автомобили. Затова Полстар имат само един вариант ... така предполагам.
Моят съвет е да си сложиш Стейдж 2 и да не се притесняваш Wink
Успех и пиши после какво се получило.
BG VOLVO Member #00409
Reply

#6
Днес ремапнах xc70-kata и си сложих Рика Е=power като закарах колата при оторизиран Волво специалист да направи ремапа. Отказах се от Полстар защото не успях да "изкрънкам" по-ниска цена от £650, а Rica ми струваше £300 за абсол'тно същите стойности 205 коня и 450 Нм Въртящ момент +10% по нисък разход на гориво.

Първи впечатления Уаууууу!!!! Колата се промени тотално, върви много плавно, ускорява светкавично и не съжалявам, че не отитох на по- сериозните опции на Рика. Мисля, че това си е напълно достатъчно като реално усещане на пътя. Разхода ми падна малко, но съм далеч от 10%, които Рика обещават на сайта си. Все пак обаче съм изминал само около 100 километра, почти само гратско. Надявам се разхода на гориво да падне още като покарам колата седмица две. Ще пиша допълнително специялно за това, но нека мине малко време.

Поздрави
Volvo For life!
Reply

#7
Честито!!! Smile
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#8
Колеги и аз съм с D5 185hp и с интерес прочетох всички постове. Дайте акъл на кого да се доверя да сложи в София ремапа, да не се лутам и да попадна не където трябва. Мисля, че E-power ще е добре и за мен.
Reply

#9
Здравей,

колегата ДОДО 155, знае къде е човека в София и вярвам, че ще ти помогне с информация. Аз лично го правих тук в Англия, защото не ми се чакаше да си идвам до България и така нататък. Ако имаш нужда от повече и по-конкретна информация по самия ремап питай, надявам се да мога да съм ти полезен, пък и други колеги са "ремапнати" от много време също имат какво да споделят от техния опит.


Поздрави
Volvo For life!
Reply

#10
bambi Wrote:Колеги и аз съм с D5 185hp и с интерес прочетох всички постове. Дайте акъл на кого да се доверя да сложи в София ремапа, да не се лутам и да попадна не където трябва. Мисля, че E-power ще е добре и за мен.
Здравей колега, аз ползвам услугете на Владо <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vimaxtuning.com/">http://www.vimaxtuning.com/</a><!-- m --> при него съм направил над 10 коли (включително и моята) и нямам оплакване до сега Wink
Volvo V40 1.9 D 2001г. D4192T3 Sport Edition 145 HP
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)