The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Има ли някой с С30?

#1
Гледам никой не пише за никакви проблеми с С30. Това как да го тълкувам? Че С30 няма проблеми или че няма фенове с С30 тук?

Интересува ме, защото се задава възможност, а може би и нужда от още една кола и съм си харесал С30. Ама просто така по външен вид и технически данни. Та ме интересуваше все пак някакво мнеине от собственик и препоръка за двигател. Аз съм се спрял засега на 2.4.
Колата на бъдещето е с 2 багажника и без двигател!
Reply

#2
gustav Wrote:Гледам никой не пише за никакви проблеми с С30. Това как да го тълкувам? Че С30 няма проблеми или че няма фенове с С30 тук?

Интересува ме, защото се задава възможност, а може би и нужда от още една кола и съм си харесал С30. Ама просто така по външен вид и технически данни. Та ме интересуваше все пак някакво мнеине от собственик и препоръка за двигател. Аз съм се спрял засега на 2.4.

Добра тема, и аз от достя време се каня на такава, като втора кола, но ще чакам някоя по-"пикантна" с D5 или T5... Ама като гледам за сега са само 1.6 и 2.0 дизел, а от бензиновите 1.6 и 1.8...

Поздрави и ще следя темата! :ugeek:
VOLVO S60 D5
VOLVO V70 2.5
Reply

#3
Ми не на мен не ми трябва някоя светофарна резачка, а спокоен двигател, с който да мога да поддържам дълго време висока скорост. В сравнение с конкурентите от AUDI A3, VW Golf, Opel Astra, Renault Megane,BMW 1, Mercedes SLK тази ми се вижда най-достъпна и качествена. Имат голяма гама от двигатели, хубав външен вид и най-важното това не е кола която е нарочена за много велика от турското и руско емигрантски общества, които съсипват всяка кола до която се докопат.

Обаче тук хорицата явно не си падат по такива гъзарийки. Къде къде по-добре е да си заложим на сигурно с едно 20 годишно Волво V40 на газ. Май ще трябва да се обърна към форума за Голф....?
Колата на бъдещето е с 2 багажника и без двигател!
Reply

#4
Аз съм с Ц30 2.0Д 2007г. Проблеми досега съм имал само със съединител и ДПФ. Питайте нещо конкретно и отговарям Wink
Reply

#5
Малко офф, ама С30 и Mercedes SLK да са конкуренти ... По-скоро малките С-класи, а те хич не са лоши.
Reply

#6
In Flames Wrote:
gustav Wrote:Гледам никой не пише за никакви проблеми с С30. Това как да го тълкувам? Че С30 няма проблеми или че няма фенове с С30 тук?

Интересува ме, защото се задава възможност, а може би и нужда от още една кола и съм си харесал С30. Ама просто така по външен вид и технически данни. Та ме интересуваше все пак някакво мнеине от собственик и препоръка за двигател. Аз съм се спрял засега на 2.4.

Добра тема, и аз от достя време се каня на такава, като втора кола, но ще чакам някоя по-"пикантна" с D5 или T5... Ама като гледам за сега са само 1.6 и 2.0 дизел, а от бензиновите 1.6 и 1.8...

Поздрави и ще следя темата! :ugeek:

C30 също се предлага с 2.4i(170hp) и T5(230hp) Wink
Reply

#7
Интересува ме до каква степен колата е удобна, обезшумена и приятна за каране, дали е достатъчно маневрена (не като S60 например). Как я чувстваш като клиренс, притесняваш ли се, когато се доближаваш дo бордюри или се катериш по тротоара? Ориентирал съм се към 2.4 или евентуално към 2.0 бензинови. Тоя последния дали е достатъчно силен? Можеш ли да направиш евентуално сравнение примерно с Ауди А3 по тези показатели? Как я оценяваш като цена на поддръжката и какви са й характерните болести?
Колата на бъдещето е с 2 багажника и без двигател!
Reply

#8
По ред на номерата караме:
1. Шум - за мен лично е обезшумена, но не очаквай ниво на обезшумяване като в С60 Smile
2. Приятна е за каране, но все пак това е въпрос на лични предпочиатния, Онзи ден минах 1000км за 1 ден и не мога да се оплача от каквото и да било - т.е. за мен е удобна.
3. При мен има някакъв R-Design пакет, с който е малко опасно смелото доближаване до бордюри. Окачването също е малко по-ниско от стандартното. Обаче гледайки други Ц30-ки мисля, че няма да има проблем с клиренса. А колкото до катеренето по тротоара - аз и сега си се катеря, но само на ниски тротоари и доста внимателно Smile
4. За бензиновите двигатели не мога да кажа нищо. Аз карам 2.0 дизел и не мога да се оплача. Пъргава е колата, но не очаквай чудеса - тежи почти 1400кг. По отношение на разхода - гореспоменатите 1000км са София - Слънчев Бряг - Ловеч - Плевен -София със среден разход 5.8л/100км като на магистралите съм карал със 140км/ч, а на другите места 80-110.
5. Сравнението е трудно. На мен ми е втора кола. Преди това имах Мицубиши Еклипс - няма база за сравнение. По-скоро някой друг може да даде компетентно мнение по този въпрос.
6. Подръжката е сравнително скъпа (зависи от гледната точка). Масло (от МП Волво 5В30) е към 120лв, филтрите (въздушен, маслен, горивен и поленов) около 210лв. ДПФ ми излезе 1350лв + 170лв за смяната му. Комплект съединител на SACHS (лагер-помпа, притискателен и феродов диск, демпферен маховик) беше почти 2000лв. За 2 години и половина само това съм сменил....засега...Smile
Reply

#9
Колега благодаря за информацията. Тази кола е странна с това, че уж се води малолитражка като Горлф, а всъщност има елементи на лимузина. Както имаше едно време един виц - руските джуджета са най-големите джуджета. Явно трябва да се кача и да направя пробно каране. Все пак кажи в какъв смисъл са толкова различни Мицубишито и Волвото?

А иначе за смяната на съединителя - браво! Така се сменя съединител и толкова струва. Не тука да ми разправят как смяната излизала 300лв и колко лош бил автоматикът. Принципът е - нищо не даваш и нищо не получаваш.
Колата на бъдещето е с 2 багажника и без двигател!
Reply

#10
C 30 за парите които се продава не струва! Ходил съм гледал съм ги в МП, само външната фаца кефи, вътре е голямо дърво. Говорите за Голфове, но някъде бях чел че ГОЛФ, Форд ФОКУС и С 30 са на една платформа. Wink
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
     EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)