По ред на номерата караме:
1. Шум - за мен лично е обезшумена, но не очаквай ниво на обезшумяване като в С60
2. Приятна е за каране, но все пак това е въпрос на лични предпочиатния, Онзи ден минах 1000км за 1 ден и не мога да се оплача от каквото и да било - т.е. за мен е удобна.
3. При мен има някакъв R-Design пакет, с който е малко опасно смелото доближаване до бордюри. Окачването също е малко по-ниско от стандартното. Обаче гледайки други Ц30-ки мисля, че няма да има проблем с клиренса. А колкото до катеренето по тротоара - аз и сега си се катеря, но само на ниски тротоари и доста внимателно
4. За бензиновите двигатели не мога да кажа нищо. Аз карам 2.0 дизел и не мога да се оплача. Пъргава е колата, но не очаквай чудеса - тежи почти 1400кг. По отношение на разхода - гореспоменатите 1000км са София - Слънчев Бряг - Ловеч - Плевен -София със среден разход 5.8л/100км като на магистралите съм карал със 140км/ч, а на другите места 80-110.
5. Сравнението е трудно. На мен ми е втора кола. Преди това имах Мицубиши Еклипс - няма база за сравнение. По-скоро някой друг може да даде компетентно мнение по този въпрос.
6. Подръжката е сравнително скъпа (зависи от гледната точка). Масло (от МП Волво 5В30) е към 120лв, филтрите (въздушен, маслен, горивен и поленов) около 210лв. ДПФ ми излезе 1350лв + 170лв за смяната му. Комплект съединител на SACHS (лагер-помпа, притискателен и феродов диск, демпферен маховик) беше почти 2000лв. За 2 години и половина само това съм сменил....засега...