06-15-2013, 05:46 PM
Здравейте колеги, първо да се извиня, че темата ще стане малко дългичка ама няма начин. Вчера ми се скъса пистовия ремък. Смених си го сам, но след смяната колата не искаше да запали. Позамислих се малко и стигнах до извода, че при скъсването на пистовия ремък по някакъв начин се е изгубила центровката. Свалих капака на ангренажа с идеята да презацепя ремъка и изненада. Оказа се, че няма белези като на Лада примерно. На колелото на разпределителния вал и на това на ГНП-то имаше точки правени с бяла боя със сигурност не заводски. Срещу тях на блока също имаше две места мацнати с боя. Обаче на маховика нямаше абсолютно никакъв белег. Реших да не пипам да не направя по- голяма беля. Забутах колата до гаражчето на кварталния майстор и прекъснах бирата на човека. Разгледа я, тегли една юнашка на шведите, че няма белези и отвори капака на клапаните. Гледайки клапаните завъртя разпределителния вал в някаква позиция и според него нагласи колелото на помпата и маховика. Колата си запали без проблем и сега всичко си е O.K. Та въпроса ми е следния- как аджеба тоя човек без белези направи центровката? Сигурен съм, че е по позицията на клапаните ама как? Питам защото ако ми се случи по средата на нищото бих искал да се оправя сам. Няколко пъти съм смял ангренажен ремък на по- стари коли и не съм имал проблем, но тук липсата на белези направо ме хвърли в джаза.
V40 1.9TDI 1998
Само една бела нинджа може да убие друга бела нинджа!!!
Само една бела нинджа може да убие друга бела нинджа!!!