06-17-2013, 06:16 PM
Разбира се.
Първо закачаш плюса и после минуса
Първо закачаш плюса и после минуса
The following warnings occurred: | ||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
Заключих колата? Volvo s80
|
06-17-2013, 07:25 PM
Ако са слаби...ДА
ЗА всеки случаи ползваи тънки кабелчета (да не би случаино плюсовата клема в багажника да е опряла на маса )
06-17-2013, 07:51 PM
dilana Wrote:Отвори предния капак и подай + (плюс) на стартера(на дебелия кабел който влиза в шалтера на стартера) и минус някъде на маса . Може и с по тънки кабелчета докато отключиш багажника. При S80 има място където може да се свърже и подаде захранване. Близо е до мястото от където се налива спирачна течност. Пластмасово капаче, червено на цвят с надпис + върху него. Отдолу е клемна кутия. Дебелия кабел, който се гмурва към купето е този от багажника(акумолатора). Минуса към корпус. Огледай кош-а на мотора и ще видиш на едно място как се събират няколко дебели кабела свързани към тенекиите на колата. Там минуса. Като свързваш, първо +, после минус. Внимавай много да не обърнеш плюс и минус защото тази кола е с 18 процесора... Всеки от който на отделен модул. Отварящ си багажника, закачаш акумолатора, сверяваш часовника. Виждаш, че грешките си стоят и продължаваш напред
06-17-2013, 07:56 PM
dilana Wrote:Би трябвало и през запалката да може да се подаде ток (дали пък не казвам някоя глупост,знам ли ги как са ги направили новите окабелявания) Правейки това е добре човек да има и пожарогасител наблизо. Ще потрябва... :roll:
06-17-2013, 08:10 PM
Оправих се благодаря, в книжката пишеше отред къде се дава ток, минуса е на куката на двигателя, а плюса се закача в дясно за някакви кабели. Одеве както ми казахте по горе е било на обратно, оправи се работата все пак де, благодаря на всички които бяха така мили да помагат
06-18-2013, 05:49 AM
Много внимавай с токовете ако/като не разбираш!
На тая кука от снимките закачаш минуса! А плюса закачаш на специално пригоденото за това място - над сервото за спирачките има (или поне би трябвало да има) едно червено капаче, на което ясно е обозначен знака плюс! Повдигаш капачето, закачаш плюс-а там. Много е важно да спазваш поляритета !! Също така присъединяването на накрайниците (кабелите) към акумулатора (допълнителния) трябва да стават внимателно, като не трябва да има някакви големи искри, показващи ненормално големи токове. И също много е важно да внимаваш да не направиш някъде късо съединение! Ако не можеш да намериш червеното капаче за плюсовата клема, кажи и ще го снимам. Успех!
(ex) 2013 - 2017/ Volvo XC70, D5, 2007
(ex) 2016 - 2018/ Audi A4 1.8T Quattro, 1999 2011 - present/ Volvo S80, 2.0T, 1999 2017 - present/ Audi A8 4.2 Quattro, 2005 2017 - present/ Mini One, 2017 2020 - present/ Volvo V70 AWD, D5, 2005
06-18-2013, 05:51 AM
Tisho Wrote:dilana Wrote:Отвори предния капак и подай + (плюс) на стартера(на дебелия кабел който влиза в шалтера на стартера) и минус някъде на маса . Може и с по тънки кабелчета докато отключиш багажника. Тишо, изпревари ме Сори за дубликата
(ex) 2013 - 2017/ Volvo XC70, D5, 2007
(ex) 2016 - 2018/ Audi A4 1.8T Quattro, 1999 2011 - present/ Volvo S80, 2.0T, 1999 2017 - present/ Audi A8 4.2 Quattro, 2005 2017 - present/ Mini One, 2017 2020 - present/ Volvo V70 AWD, D5, 2005 |
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |