The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с гумите или с АБС ?

#1
Напоследък все по често прищраква това чудо . И то не може да се каже ,че има сериозно спиране за да заработи.
Гумите са goodyear efficientgrip на 20 000 км, произведени са декември 2009г в словения. Купени пролетта на 2010 (имам си и зимни).
Прави ми впечатление, че при по рязко тръгване не пищят ами се едно си хвърлил вестник на масата , такъв звук издават при превъртане.
Но искам да почна първо с датчиците на АБС-а (като за начало на предните колела)
Къде се намират?
Гривната вижда ли се при свалена гума?
Как се вади датчика, лесно ли се вади, имали опастност да го счупя?
Иска ми се да е зацапано нещо около него и от там да е проблема.

Е това са гумите , моите са с граифер над 5 мм


Attached Files Thumbnail(s)
           
volvo v40 1,8  1999г.
[Image: ab206894.gif]
Reply

#2
Първо пробвай с диагностика. Smile
Безцелното разглобяване няма да доведе до нищо добро.
Може наистина да се окаже, че проблема е в гумите.
Reply

#3
На диагностика няма грешки, с изключение на 2 за климатика .
А и ламБата на абс не светка после по време на работа .
Е то по добре да е в датчиците , че 4 гуми ............
volvo v40 1,8  1999г.
[Image: ab206894.gif]
Reply

#4
dilana Wrote:На диагностика няма грешки, с изключение на 2 за климатика .
А и ламБата на абс не светка после по време на работа .
Е то по добре да е в датчиците , че 4 гуми ............

Ако е в датчиците, ще има записани грешки. Малко ме съмнява да е проблем с датчиците. Едновременно и на 4-те гуми.
Пробвай да поизмиеш малко около датчиците. Понякога помага ако е събрала колата боклуци с метални примеси. Но е малко вероятно това да е проблема.
Reply

#5
То не е задължително и 4-те датчика да са проблемни
Достатъчно е един да е по далеч или по някакъв начин да няма връзка с гривната .
Знам ли , ама така е много гадно направо съм без спирачки.
volvo v40 1,8  1999г.
[Image: ab206894.gif]
Reply

#6
Ако няма връзка - има грешка, аз съм с различни разстояния на датчика от гривната заради менте карета и няма проблеми. Гривната не се вижда, но и няма нищо интересно в нея. Датчиците или работят, или не. Цялата система е толкова чувствителна, че дори засича гуми с различен диаметър и записва грешка за датчика.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#7
Ако вярно засича различен диаметър гуми остава да са дефектни гумите.
все се надявах по някаква причина датчика да не може да брой правилно ама....
Не разбрах пак, гривната отвън на атмосферните условия ли е или е някъде при лагера,карето зад някои маншон.
Виждал съм Жоро такава гривна ама на камион ВОЛВО, и там е навън и бързо гние
volvo v40 1,8  1999г.
[Image: ab206894.gif]
Reply

#8
dilana Wrote:Ако вярно засича различен диаметър гуми остава да са дефектни гумите.
все се надявах по някаква причина датчика да не може да брой правилно ама....
Не разбрах пак, гривната отвън на атмосферните условия ли е или е някъде при лагера,карето зад някои маншон.
Виждал съм Жоро такава гривна ама на камион ВОЛВО, и там е навън и бързо гние

Незнам S/V40 как са, но при S80 "гривната" е в главината зад алуминиев капак. Само датчика е отвън.
Reply

#9
На диагностика освен грешки,гледахте ли и скоростта на 4те колелета? Имал съм случай,няма грешка,но единия не четеше правилно - причина: спукана гривна.Признавам не беше на волво,а на мерцедес.Щом няма грешки вижте скоростта и на 4те гуми едновременно.Най-добре е да пуснете 4 графики и оттам да наблюдавате.Успех
Не му стига само да кара, трябва и да знае как работи!
Reply

#10
Не, не е гледана в движение колата.
Ти дни ще погледна как са спирачните апарати (да не блокирва някои )и ще позачистя около датчиците .
volvo v40 1,8  1999г.
[Image: ab206894.gif]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)