The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Трудно пали като е студена V40 T4

#1
Здравейте колеги,

колата трудно пали- върти около 10сек преди да запали, когато е студена. Като е топла 1-2сек. Случвало се е и отраз да запали като е била студена.
Колата е В40 Т4, 97г.

Имам няколко съмнения:
1. Горивен регулатор; - тук много народ споделят, че при точно такъв проблем с паленето, се оправя на 100% след смяната му
2. Бензинова помпа; - имам същата, въпрос на време е да я наместя и да пробвам
3. Свещи; - тук ще пробвам с тествани и работещи
4. Слаб акумулатор; - Някакъв FLAMM, незнайно какъв, на пръв поглед 60AH, онзи ден падна за 3часа на радио + 3крушки
5. Кабели и бобини; - смених ги с по-добри, пак има някакви прекъсвания, но е по-добре..

Като още една идея- колата не поема от ниски обороти на пълна газ както трябва- 1,200оборота, педала до долу, забелязват се прекъсвания.. това вече може да е от бобините.. на празен ход няма игра на обороти..

Има колеги, които при които такъв проблем се е оправил със смяна на дебитомер.
Reply

#2
metallista Wrote:Като още една идея- колата не поема от ниски обороти на пълна газ както трябва- 1,200оборота, педала до долу, забелязват се прекъсвания.. това вече може да е от бобините.. на празен ход няма игра на обороти..

Има колеги, които при които такъв проблем се е оправил със смяна на дебитомер.
При мен това се оправи като направих луфта на свещите на 0,7
А на други коли ми се е и случвало и трудно палене пак заради голям луфт.
volvo v40 1,8  1999г.
[Image: ab206894.gif]
Reply

#3
Прекъсване - запалителна система,то е ясно.
трудното палене - показания на темп. датчик + регулатор на бензин и дюзи газова ако си с инжекцион + манометър за налягане на горивото
Поздрави
Не му стига само да кара, трябва и да знае как работи!
Reply

#4
Свали си свещите и лулите и хубаво ги почисти със спирт, да няма прах мръсотия и т.н. Ако има налепи по изолатора на свещите го почисти до блясък. Щом прекъсва от там е проблема или имаш спукани лули. Огледай всичко за черни следи от искри, то се вижда откъде бяга искрата. Аз дълго се занимавах, ама сега от 1000 оборота на 5-та поема без да придърпва. И на газ и на бензин. За другото колегите са прави.
VOLVO Т4 - ex
VOLVO XC 70
VOLVO C 30
Reply

#5
nik_dob Wrote:Прекъсване - запалителна система,то е ясно.
трудното палене - показания на темп. датчик + регулатор на бензин и дюзи газова ако си с инжекцион + манометър за налягане на горивото
Поздрави

Температурен датчик казваш, какви са признаците, че криви показания? Видно е, че колата загрява доста бързо- на километър вече съм на средата (нямам инфо център, за да кажа колко показва с точност). Нямам газова. Снощи махнах маркуча от бенз регулатор, влизащ към дросела, но не се забеляза някакъв теч на гориво по маркучето...
Reply

#6
Датчика,който отчита на таблото не е един и същ с този на ЕКУ-то,следователно не можеш да съдиш по стрелката.Ако в показанията на датчика и реалната температура на мотора има голяма разлика,ще дави или няма да му стига горивото и трудно пали - случвало ми се е вече на 3-4 S/V 40,явно си им е едно от слабите места.Как се проверява - или през диагностиката на живи данни или мериш съпротивление на датчика при определена температура и сравняваш стойностите с таблица.
Не му стига само да кара, трябва и да знае как работи!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)