Posts: 741
Threads: 23
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2010
Reputation:
0
Напълно съгласен съм с Жоро.Няма "дебитомер" - ако трябва да съм точен,когато чета едно волво с универсален кодочетец вади примерно някаква грешка,пише дебитомер и толкова.Когато прочетеш колата с дилърското (DICE) същата грешка може да има няколко дефиници - signal implausible,signal too high,signal too low и т.н. а щом дебитомера е 600 левчета вероятността да е неработещ в примерно 0.1 % Хващай мултицета,отваряй аутодата и мери сигналите от дебитомера.Имах един случай с опел 2000 год. при тях ЕКУ-то е хибридно изпълнение и седи на самия двигател.От вибрациите след време се пукат едни алуминиеви нишки в самия компютър - ремонта не е гарантиран на 100 %. Момчето си купил друг компютър от същия двигател и го сменил,да ама сега плаче за дебитомер - купил си 3 нови - не и не.Хващам аз да меря и какво се оказва - този мотор има два варианта с еку-та като разликата им е само в разположението на 2-3 пина и оттам липсва масата на дебитомера и той не работи.Така че мери се всичко много внимателно ел. връзки проверява се по 3 пъти и ако там няма проблем,наистина е възможно да има проблеми с въздуха,както спомена Жоро.Но първо!!! хубава диагностика,каква точно е грешката и при какви обстоятелства се записва - контакт,работа на двг,след известно време каране и прочие.Ако не се справиш,тази седмица смятам да си ходя към Пазарджик и ако имаш време отскочи да погледна,ще си нося видата.Поздрави.
Не му стига само да кара, трябва и да знае как работи!