09-17-2013, 11:43 AM
Здравейте,
Автомобилът е Volvo V70XC, 2001 г., 2.4 Т, ръчна скоростна кутия. Карам го от две години и съм навил 60 000 хил. км., без никакви проблеми.
при поредната смяна на маслото на скоростната кутия, диференциалът и раздатъчната кутия, в Мото Пфое ме информираха за лошата новина, че 4х4 не работи и се оказа, че са прави. Според тях проблемът бил в раздатъчната кутия. Трябвало да се смени муфата на раздатъчната кутия и проблемът щял да се реши. Единствените симптоми, които аз усетих, бяха причукване в задната част на диференциала (виско съединителя) при спиране. Не е имало никави жестоки издрънчавания или др. подобни, просто се появи леко причукване. Причукването се появява, когато при спиране, скоростта падне под 10 км/ч, докато не спре автомобила. В Мото Пфое казаха, че като се поправи раздатъчната кутия причукването щяло да изчезне. Също така ги попитах, да не би проблемът да е във виско съединителя, но ми казаха, че категорично е в раздатъчната кутия. Мото Пфое ми предложиха цена от 620,00 лв. за частите (муфа-250.00 лв, два семеринга-150,00 лв., масло 70,00 лв., силикон/гарнитура 20,00 лв., 10 лв.-болт и др. без ДДС) и 300.00-350.00 лв. за труда или общо около 950,00 лв. Дават и 1 година гаранция
Някой друг имал ли е подобен проблем и единствено в Мото Пфое ли може да се ремонтира или има и други майстори, които разбират и при които би излезнало по-евин.
Поздрави!
Автомобилът е Volvo V70XC, 2001 г., 2.4 Т, ръчна скоростна кутия. Карам го от две години и съм навил 60 000 хил. км., без никакви проблеми.
при поредната смяна на маслото на скоростната кутия, диференциалът и раздатъчната кутия, в Мото Пфое ме информираха за лошата новина, че 4х4 не работи и се оказа, че са прави. Според тях проблемът бил в раздатъчната кутия. Трябвало да се смени муфата на раздатъчната кутия и проблемът щял да се реши. Единствените симптоми, които аз усетих, бяха причукване в задната част на диференциала (виско съединителя) при спиране. Не е имало никави жестоки издрънчавания или др. подобни, просто се появи леко причукване. Причукването се появява, когато при спиране, скоростта падне под 10 км/ч, докато не спре автомобила. В Мото Пфое казаха, че като се поправи раздатъчната кутия причукването щяло да изчезне. Също така ги попитах, да не би проблемът да е във виско съединителя, но ми казаха, че категорично е в раздатъчната кутия. Мото Пфое ми предложиха цена от 620,00 лв. за частите (муфа-250.00 лв, два семеринга-150,00 лв., масло 70,00 лв., силикон/гарнитура 20,00 лв., 10 лв.-болт и др. без ДДС) и 300.00-350.00 лв. за труда или общо около 950,00 лв. Дават и 1 година гаранция
Някой друг имал ли е подобен проблем и единствено в Мото Пфое ли може да се ремонтира или има и други майстори, които разбират и при които би излезнало по-евин.
Поздрави!