Posts: 5
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2010
Reputation:
0
Здравейте!
Имам един такъв проблем.
Имам Волво V50 2006 година модел, 136 к.с.
Скоро ми светна отпред на таблото,че има някакъв проблем в системата.
Закарах я в сервиз,и се оказа,че течноста Additiv,която се намира в малък резервоар,непосредствено до големия резервоар,е свършила.В сервиза ми направиха цена от 240 евро само за течноста(става въпрос за 3 литра),и после идва и работата.Въпроса ми е....има ли някаква по евтина възможност.
Благодаря предварително
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
jm1973 Wrote:Здравейте!
Имам един такъв проблем.
Имам Волво V50 2006 година модел, 136 к.с.
Скоро ми светна отпред на таблото,че има някакъв проблем в системата.
Закарах я в сервиз,и се оказа,че течноста Additiv,която се намира в малък резервоар,непосредствено до големия резервоар,е свършила.В сервиза ми направиха цена от 240 евро само за течноста(става въпрос за 3 литра),и после идва и работата.Въпроса ми е....има ли някаква по евтина възможност.
Благодаря предварително Да ... но трябва да се махне еко системата - DPF филтъра.
Иначе има и по-евтини варианти, но не много и не се знае дали няма пак да стигнеш до първия вариант - премахване на въпросния филтър.
Има една "дребна" подробност след това - трябва да си я караш в БГ, Гърция и Румъния ... по-надалеч ще ти струва глоба и т.н.
BG VOLVO Member #00409
Posts: 600
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2007
Reputation:
0
Привет колега,
Цената по спомен трябваше да е 240 но лева..? Колега в форума е правил процедурата, потърси и ще намериш.
Това с DPFа го забравяш-колата е с 2 ламби и после няма палене.
Успех.
Posts: 84
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2010
Reputation:
0
Привет,
pachopacho е прав - около 240лв е самата течност + 50-60лв работа. Общо около 300лв струва кефът в МП. Да отбележа, че само доливане не е достатъчно, иска се и някакво нулиране на брояч в ECU.
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
pachopacho Wrote:Привет колега,
Цената по спомен трябваше да е 240 но лева..? Колега в форума е правил процедурата, потърси и ще намериш.
Това с DPFа го забравяш-колата е с 2 ламби и после няма палене.
Успех. Последното, което се прави, е да се премахне DPF-a механично
Първо се премахва по софтуеърен път и след това, когато всичко е ОК, запали, диагностика за грешки и т.н., се хваща флексът :mrgreen:
Надали хората с V50 и др. подобни модели ползващи DPF с течност, ще дадат 2000+ лв. за нов DPF след 200 000 км
Отделно този филтър се слага заради еко норми, а не за да върви моторът
Иначе подкрепям оригиналните решения, но когато филтърът си замине или човек няма възможност да дава х 240 лв. за течност през Х период, тогава има друго решение ... прави се извън България масово, така че няма да открием Америка :lol:
BG VOLVO Member #00409
Posts: 5
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2010
Reputation:
0
Благодаря за инфото.
аз намерих нещо в ибей,но не знам дали ще свърши работаІІІ
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ebay.de/itm/290961650502?_trksid=p5197.c0.m619">http://www.ebay.de/itm/290961650502?_tr ... 97.c0.m619</a><!-- m -->
Kакто виждам тук,човек може тази течност сам да си я налее.
Posts: 84
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2010
Reputation:
0
Да, можеш да си я налееш сам, но ако не ме лъже паметта, което никак не е изключено, ще трябва да се мине през МП за софтуерно човъркане. Течността е EOLYS, но не знам дали е точно същата като на линка към Ибей - по спомен не е същата тубичка, но пък в крайна сметка химията вътре в тубата е важна. По-късно ще погледна какво са ми писали като извършени манипулации на фактурата. По повод ресурса на ДПФ-а - 120 000км е като може да изкара и повече и по-малко - зависи от начина на шофиране...предимно градско или извънградско и т.н. ДПФ-а в МП струва 1793лв. Аз си го намерих от Волво дилър в Германия за 1350лв. Самият филтър струва 1100лв, а разликата до 1350 е в доставката и комисионната на фирмата, която ми го намери. След смяната му със сигурност се нуждаеш от намеса в софтуера. Запушен ДПФ може да доведе до някои неприятни проблеми - при Д5 двигателя, а от личен опит и при 2.0Д, до покачване нивото на маслото. Сиреч наличие на нафта в маслото. Четох някъде, че при екстремно запушване може да счупи и турбото вследствие на повишеното налягане в изпускателната система - това може и да не е така, просто споделям какво съм чел. МП ми направиха и софтуерен ъпдейт след като ми смениха ДПФ-а именно по повод покачването нивото на маслото.
Май се поизчерпах по темата...ако се сетя за още нещо, ще пиша. Пък ако някой има въпроси, да пита
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
taz_the_devil Wrote:Да, можеш да си я налееш сам, но ако не ме лъже паметта, което никак не е изключено, ще трябва да се мине през МП за софтуерно човъркане. Течността е EOLYS, но не знам дали е точно същата като на линка към Ибей - по спомен не е същата тубичка, но пък в крайна сметка химията вътре в тубата е важна. По-късно ще погледна какво са ми писали като извършени манипулации на фактурата. По повод ресурса на ДПФ-а - 120 000км е като може да изкара и повече и по-малко - зависи от начина на шофиране...предимно градско или извънградско и т.н. ДПФ-а в МП струва 1793лв. Аз си го намерих от Волво дилър в Германия за 1350лв. Самият филтър струва 1100лв, а разликата до 1350 е в доставката и комисионната на фирмата, която ми го намери. След смяната му със сигурност се нуждаеш от намеса в софтуера. Запушен ДПФ може да доведе до някои неприятни проблеми - при Д5 двигателя, а от личен опит и при 2.0Д, до покачване нивото на маслото. Сиреч наличие на нафта в маслото. Четох някъде, че при екстремно запушване може да счупи и турбото вследствие на повишеното налягане в изпускателната система - това може и да не е така, просто споделям какво съм чел. МП ми направиха и софтуерен ъпдейт след като ми смениха ДПФ-а именно по повод покачването нивото на маслото.
Май се поизчерпах по темата...ако се сетя за още нещо, ще пиша. Пък ако някой има въпроси, да пита Не знаех, че ресурсът на подобни филтри е толкова малко и макар цената да не е много висока спрямо цената, която е платена за автомобила като нов, мисля си че е прекалено висок разход за подобно решение Радвам се, че поне при мен съм DPF, който се регнерира (без течности) и на 155 000 км е в доста добро състояние ... иначе отдавна да съм го предал за старо желязо :lol:
Лично аз за 1350 лв., в които не си описал работата на МП, щях да го премахна механично и софтуеърно, да си реша бъдещи проблеми и да остана с едни около 600-700 лв. в джоба
Не се обиждай, но ще заживея като германец, когато започна да получавам еквивалентно възнаграждение на германец и всички българи започнат да живеят и мислят като германци ... ама май нито едно от условията няма да се изпълни скоро, така че ще побългарявам :mrgreen:
BG VOLVO Member #00409
Posts: 84
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2010
Reputation:
0
Аз не казвам, че е евтино, нито пък че горя от желание да правя такива ремонти Смяната на филтъра в МП е около 90лв. На мен ми излезе около 170 заради допълнителното обновяване на софтуера.
Повярвай ми, че ако можех, щях да го махна, но не може....поне засега. На Пежо ги махат, на Волво не може, защото ползват различни ECU-та. Волвото е със Сименс електроника, която все още не могат да заобиколят качествено. Във форума има тема за чип тунинг, на адлерауто мисля беше, където предлагат и отстраняване на ДПФ. Говорих с човека, но той ми каза, че за момента не е успял безпроблемно да отстрани ДПФ на този двигател с това ECU. Рано или късно светвала check engine индикацията. Може би скоро ще е възможна тази манипулация, но поне до преди 3-4 месеца не беше. Възможно е да има сервизи, които предлагат услугата, но дали е качествена, не мога да знам.
С други думи - като съм се хванал на хорото, ще си го играя
Posts: 5
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2010
Reputation:
0
Здравейте!
Само информирам...
Купих тоза....WALKER 80501 EOLYS 176 3L Additiv für DPF Dieselpartikelfilter grün Set
Успях сам да го налея,но лампата продъпжава да свети.Пробвах с връщане на настройките,чрез копчето за колиметрите и ключа,но пак светва.Явно ще се ходи на сервиз.Резерворчето беше наистина празно.Поне знам,че това съм свършил.
Ще си купя лада!!!
|