The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
850-ПРЕКЪСВА

#1
Здравейте колеги!
Имам следния проблем подобен с колегата thunderstorm11 но не точно.Колата-850 Т5 с газов инжекцион.Преди около седмица както си карам,при превключване от 2-ра на 3-та по нагорнище колата прекъсна няколко пъти,помислих че е от газта.Започна да го прави все по-често.Сутрин паля без проблем,работи и потегля нормално но като позагрее проблема пак е на лице особено при смяна на предавките от по-ниска на по-висока.Смених свещи,кабели,дистр. капачка,палец,бобина и пак същото.На бензин се усеща значително по-слабо от колкото на газ.В движение при нормална работа на мотора на около 2000 об. се усеща значително това прекъсване.Катализатора е заменен с рез. гърне. и ламбда сондата не свети на таблото.
Според вас на какво се дължи това?
Reply

#2
Имам абсолютно същите симптоми като твоите... Само че колата е 2.5 бензин, 20 клапана. Очаквам с нетърпение отговорите на колегите.

Поздрави.
850 GLT 2.5 20v 170к.с. - Ex
XC 90 D5 R-design 185к.с.
Reply

#3
Здравейте колеги,
Първо прегледайте компютрите за грешки. Съмнявам се да има, но е добра практика когато се прави диагностика. Не вярвам да е ламбда сонда, MAF, свещи.
Първо бих погледнал релето за горивната помпа. Намира се до бушоните. Номер 103. http://www.youtube.com/watch?v=DzDhlpYaSyg
Самата горивна помпа може да е проблематична. Прави ли номера колата когато е студено времето?
Другото което ми идва на акъла е camshaft sensor. Много коварен и труден за диагностика. При него обаче колата би спряла.
Последното което се сещам е проблем с моторчето за празен ход - лоши контакти или замърсено, но тогава би трябвало да има и други симптоми.
Възможно е проблема да е свързан и с това, че колата е на газ, но там не разбирам.
Късмет.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#4
Здравейте и от мен колеги,

При тези симптоми ,бих работил в следните насоки:

1.Проверка на температурния сензор .Намира се под термостата.Идеята е ,че той-казва на ECU-то кога да обогати или да обедни сместа ,според температурата на охлаждащата течност.При повреда ,ECU-то ще държи сместа много богата и съответно при загрял двигател,той ще се "дави" при някакви преходни режими . Съпротивлението му при 20t/C ,трябва да е 2,8 kOhms.
2.Проверка на хлабината на свещите -0,7-0,8 мм .При работа на газ е желателно да са близо до долната стойност или дори по-малки.
3.Размърдване на кабелите при работещ двигател.Може да не дават добър контакт .
4.Промиване на клапана за празен ход -цилиндричната "джаджа" пред дроселовата клапа.С бензин или някъкъв спрей.По-скоро ще повлияе на при празех ходSmile
5.Промиване на дроселовата клапа.С бензин или някъкъв спрей.Също така ,там има едни малки отворчета за преходните режими .Почистват се с тънка тел - като за бушони,но трябва да се внимава да не остане нещо вътре.
6.И не на последно място,може би преди всичко друго - проверка на вакуумчетата.Изскочили ,пробити и т.н.

Успех!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forums.turbobricks.com">http://forums.turbobricks.com</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.k-jet.org">http://www.k-jet.org</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forum.svenska200klubben.se">http://forum.svenska200klubben.se</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.svenska85x70klubben.se/forum/">http://www.svenska85x70klubben.se/forum/</a><!-- m -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.matthewsvolvosite.com">www.matthewsvolvosite.com</a><!-- w -->
Reply

#5
Здравейте пак ,
Това е документ с данните на всички датчици по колата:
.pdf   wb14823.pdf (Size: 35.25 KB / Downloads: 150)
Може да Ви е полезен в случая.


Attached Files
.pdf   wb14823.pdf (Size: 35.25 KB / Downloads: 149)
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forums.turbobricks.com">http://forums.turbobricks.com</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.k-jet.org">http://www.k-jet.org</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forum.svenska200klubben.se">http://forum.svenska200klubben.se</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.svenska85x70klubben.se/forum/">http://www.svenska85x70klubben.se/forum/</a><!-- m -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.matthewsvolvosite.com">www.matthewsvolvosite.com</a><!-- w -->
Reply

#6
Здравейте колеги.
Благодаря за полезните съвети!!!Оказа се че проблема е бил при кабелите.На два чифта избиваха 1-ви и 2-ри.На тъмно не прескачаше никъде искра но при пипане переше яко ток на дистрибуторната капачка.С 3-ти чифт кабели проблема е решен (поне за сега).
Поздрави на всички! Smile
Reply

#7
Quote:Оказа се че проблема е бил при кабелите.На два чифта избиваха 1-ви и 2-ри.На тъмно не прескачаше никъде искра но при пипане переше яко ток на дистрибуторната капачка.

Какви са тези кабели за свещи колега? Аз дори не бих ги поглеждал повече. Confusedhock:

Pitstop много добро систематизиране. Точно и ясно. Единствено бих добавил, че това което си написал е хубаво да се прави и като профилактика през определено време или километри.
Мерси.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#8
Не те разбирам колега che4ef ,как да не ги поглеждам кабелите?Как иначе?
Reply

#9
Благодаря che4ef , стараем сеSmile
Какво стана с твоя звяр? Всичко нормално ли е вече?
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forums.turbobricks.com">http://forums.turbobricks.com</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.k-jet.org">http://www.k-jet.org</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forum.svenska200klubben.se">http://forum.svenska200klubben.se</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.svenska85x70klubben.se/forum/">http://www.svenska85x70klubben.se/forum/</a><!-- m -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.matthewsvolvosite.com">www.matthewsvolvosite.com</a><!-- w -->
Reply

#10
Нови палец,капачка,кабели и свещи и колата е сълза!!! Smile
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)