The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
D5 горен тампон на мотора?

#1
При лост в позиция N или P колата ми /ХС70 Д5 163кс/ се "люлее" при работа на празен ход... веднага щом пипнах въпросният тампон, разбрах, че въобще не си върши работата вече... Казаха ми, че от е-бей може да се поръча ПУ тампон, защото стандартните се скапвали много бързо... Някой правил ли е тази смяна? Аз търсих в английския е-бей, но ми излязоха само нормални тампони от гума /оригинални и заместители/...
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.zanderbg.com">www.zanderbg.com</a><!-- w -->
Reply

#2
Тедо Wrote:При лост в позиция N или P колата ми /ХС70 Д5 163кс/ се "люлее" при работа на празен ход... веднага щом пипнах въпросният тампон, разбрах, че въобще не си върши работата вече... Казаха ми, че от е-бей може да се поръча ПУ тампон, защото стандартните се скапвали много бързо... Някой правил ли е тази смяна? Аз търсих в английския е-бей, но ми излязоха само нормални тампони от гума /оригинални и заместители/...

Аз не бих препоръчал полиуретанов тампон, може и да е по-здрав, но според германския (и английския) форум с такъв тампон до купето (и по-специално до зоната на арматурното табло и волана) проникват много гадни вибрации, особено при ускорение. Точно по тази причина горния тампон е много хлабав по принцип (плаващ). Виж това видео, тампона и "разпънката" и при чисто нова кола са си мнооого хлабави.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=U9sB_-t-VxU">http://www.youtube.com/watch?v=U9sB_-t-VxU</a><!-- m -->

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=181247">http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=181247</a><!-- m -->

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=147420">http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=147420</a><!-- m -->

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=40363">http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=40363</a><!-- m -->

Ако сложиш твърд полиуретанов тампон, волана ти ще се тресе в ръцете като работещо Хилти, вервай ми Confusedhock:

Цитат: "I replaced my old round torn bush with the Powerflex bush a few years back. The Powerflex lasted less than a week before I purchased a new square bush from Volvo. I couldn't live with the truck like vibrations."

А и какво значи "скапвали се бързо"? Моя горен тампон е оригиналния, от 2006 година, колата е на 152 000 км и тампона все още си е здрав. Така че слагай стандартен гумен (но качествен, а не някакво менте) и си готов. Долните активни тампони се скапват по-рано, това е факт, но те се пробиват и губят вакуум. При мен единия вече е сменян.
Volvo XC90 D5 Inscription '16
Volvo XC90 D5 Executive '12
Volvo XC60 D5 Summum '11
Alfa Romeo Spider 2.0 '90
Lancia Ypsilon 1.2 '00
ex Volvo XC90 D5 Summum '06 [Image: 492232.png]
ex Jeep Grand Cherokee Limited
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD
Reply

#3
и аз смених тампона, че като му видях луфта, но се оказва че това си е съвсем нормално, а защо реши че тресенето е от някой тампон? при мен го има това тресене зимата защото имам пикаеща дюза, и просто в студеното колата не работи равномерно( 2-3мин). защо не се ориентираш за проблем не само около окачването на двигателя, ами и около неговата работа на празен ход.
Volvo S60 D5 163hp D5244T - automatic
[Image: ab192146.gif]
юзербары для форумов
Reply

#4
ако е нормално да люлее, значи да не го пипам?
Ако беше "пикаеща дюза" проблемът щеше да си го има и на място на "Д" според мен... Освен това не го прави на студено, а винаги...

В момента не дава никакви грешки мотора...
Имаше отпреди 1-2 грешки за ЕГР, но откак ги изтрихме 1000км без забележки...
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.zanderbg.com">www.zanderbg.com</a><!-- w -->
Reply

#5
Тедо Wrote:ако е нормално да люлее, значи да не го пипам?
Ако беше "пикаеща дюза" проблемът щеше да си го има и на място на "Д" според мен... Освен това не го прави на студено, а винаги...

В момента не дава никакви грешки мотора...
Имаше отпреди 1-2 грешки за ЕГР, но откак ги изтрихме 1000км без забележки...
Да, нормално да е хлабав ... и аз се бях притеснил преди време, но на колегата Carburettor новото ХС90 е също толкова хлабав.
Специално те имат един тампон, който седи отдолу на мотора и англичаните го наричат Torque Bush Mount, който обира тези вибрации на празен ход ... провери дали той не е сдал багажа Wink
Ето така изглежда - <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ebay.co.uk/itm/Volvo-S60-V70-XC70-S80-XC90-Lower-Engine-Mount-Bush-/161048609401?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item257f3ec279">http://www.ebay.co.uk/itm/Volvo-S60-V70 ... 257f3ec279</a><!-- m -->
По принцип големият му тампон на тази връзка се скапва, но препоръчвам да си смениш целият и да го вземеш от МП:
Каталожен номер: 8659000
Наименование: ДОЛЕН ТАМПОН
Цена с ДДС: 96.68 лв.
BG VOLVO Member #00409
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)