The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
XC90 T6 изчезна динамиката

#1
Привет колеги, айде и аз да се оплача преди да разглобявам мойто xc90 T6 2004г bi-turbo. Вчера се прибираме с домочадието от морето и по магистралата му бях задал на Белия лебед да потдържа 140км по магистралата, такааа в един момент по средата на пътуването както върви дзвера гледам на места с изкачване започна да намалява скороста към 120 (на темпомат)и да се дзвери ше излезнат буталата да видят кой кара Confusedhock: бре започнах да давам газ на педала върна една предавка и горе долу с липса на ускорение вдигна скороста. До сега никога не е имала този проблем винаги потдържа точно зададената скорост плюс минус най-много 5км няма Петрохан няма Хемус :mrgreen: и като дам газ е самолет, спрях на един паркинг поогледах и видимо всичко си беше наред, при потеглянето от място вече сериозно се усещаше че и е много тегаво на колицата, спъната иска много газ и тръгва от високи обороти, голяма липса на динамика. Преди може би месец се чуваше съскане свистене при подаване на газ но не и обърнах внимание вървеше си и викам че си е нормално от турбините, сега интересно не го чувам това съскане, май ще трябва утре да я разглобявам, лично според мен не надува някоя от двете турбини или има загуба на налягането по маркучите но пък не свисти въздух, давайте идеи колеги преди да разглобявам с чука и вълшебната дума тиииииит майката едно време така си оправях карбуратора на ладата :mrgreen: , нямам грешки и предполагам на диагностика няма да се хване, извинявам се за романа, поздрави
Reply

#2
На първо четене ми прилича точно на това - издиша някой въздуховод. Ако е била отначало малка дупчицата не е влияела толкова на наляганията на въздуха и само се е чувало свистене, сега може да е станала вече голяма и затова да не се чува, знам ли. Но определено оттам трябва да започнеш. Успех!
Volvo S60 2.4 D5 - 2003 г.
Reply

#3
Има една пластмасова тръба над двигателя, горе - долу централно има два входа за двете турбини и един изход към интеркулера с времето се сцепва по заводския шев и в начало свири , а след това спира да върви. Мисля, че не може да се залепи лесно заради температурата и налягането, сменя се с нова, поне така направих аз. Струва под 200 лв. от МП. Трябва диагностика да се направи, всичко друго е гледне на кафе
VOLVO XC90 2.9T - 272 hp
Reply

#4
Благодаря колеги, Ники тази пластмасова двуцевка отгоре я знам, сменяна е преди няма и две години, утре ако ми остане време ще звънкам на някой за диагностика а и може да накарам жената да дава газ :mrgreen: а аз да се поослушам около мотора за скъсан въздуховод, дано не се е прецакала турбина
Reply

#5
Ако се е прецакала турбина, със сигурност щеше да забележиш по димната следа след теб...или по стържещия звук било то по време на работа, или веднага след като угасиш мотора.
Може да са вакуумните тръбички, може дас са турбо-пътища, може да са клапаните на турбините.
Системата се състои от доста части, така че имаш на разположение доста потенциални проблеми за преглеждане.
Кадърна диагностика ти трябва според мен, като за начало.
Успех!
(ex) 2013 - 2017/ Volvo XC70, D5, 2007
(ex) 2016 - 2018/ Audi A4 1.8T Quattro, 1999
2011 - present/ Volvo S80, 2.0T, 1999
2017 - present/ Audi A8 4.2 Quattro, 2005
2017 - present/ Mini One, 2017
2020 - present/ Volvo V70 AWD, D5, 2005
Reply

#6
Здравейте колеги, колата се оправи сама, в един момент тръгна като луда и засега всичко е наред. Карах я на диагностика и беше записала грешка че е имала проблем с налягането на турбото с дадени възможни причини, пробив във въздуховодите, датчик за налягането на турбото, клапан на турбото или вакум регулатора за турбото. След изчистване на грешките не е давала активна такава и няма отклонения в живите данни всичко е O.K, обръщам внимание на това че ако я карам леко и плавно известно време(няколко дни) след това става тромава и трябва да се поизръчка за да се отпуши и да тръгне като хората, според няколко мнения симптомите клонят към клапан на турбо който на моменти засяда. Незнам може ли да се почиства въпросния клапан и някои правил ли го е на T6? Благодаря и поздрави
Reply

#7
Ако скоростната кутия е автоматична има вероятност да е адаптивна, когато я караш полека достатъчно дълго време запомня тези настройки и върви бавно, но икономично, както и обратно - като я понастъпиш - сменя си настройките и колата става доста по-пъргава .
Volvo 940 Estate 1994 D24TIC 122hp
Reply

#8
Именно, точно така се получава, автоматик е, тези минимални разлики в динамиката според стила на шофиране между светофарите се усещат че не проблем, но това което се получи на магистралата със осезаема слабост определено е проблем, а и беше записала грешка
Reply

#9
И аз имам същия проблем, при мен така започна да прави рязко се дигна разхода, бръмчи яко, и загуби въздух. Клапан на турбото. Аз имам същото синьо. Клапана не мога да го намеря къде е, търсих рових махнах кутията на филтъра има там един клапан сив с 3 маркуча но дали е той кой да ти каже, понеже в схемите и снимките на частите го дават друг модел. Някой има ли идея къде се намира и как изглежда.

Волво ХС 90 2004 Т6 автоматик.
Reply

#10
Здравей колега, надявам се да си оправил проблема, този клапан с трите маркуча до кутията на филтъра е за серво усилвателя на спирачките, клапана на турбото е на самото турбо а то се намира зад двигателя към купето, но за да стигнеш до него си трябва разглобяване на някои детайли, най добре отиди в сервиз, аз моя още не съм го почистил но и засега не ми е блокирал повторно, поздрави
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)