Posts: 327
Threads: 23
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Feb 2008
Reputation:
1
Хидротрансформатора или турбина както го наричаш ти се рециклира по следния начин - на струг се разрязва корпуса подменя се лок-ъп съединителя(който блокира турбинта), лагерни втулки ако има проблеми се сменя и турбинното колело и други операции и накрая двете половини се доближават и се заварят на ротационен стенд. След всички тези операции да се запази баланса който е бил първоначално е невъзможно и може би после правят някакъв баланс като заварят по някоя пластинка по корпуса на турбината - на сайта им има снимки на заваръчния апарат и на струга с който режат, но снимка на стенд за балансиране не съм виждал. По това за разместването имах предвид, че коляновия вал си има някакъв дисбаланс и турбината си има някакъв дисбаланс и в зависимост от монтажа дисбаланса може да се сумира, но може и да се неутрлизира в голяма степен и ако е бил монтиран в някакво положение първоначално и след смъкването му и новия монтаж може да е завъртян на 90, 180, 270 градуса или може да са го уцелили, това е ако са 4 болта на фланеца за твоя двигател незнам колко са болтовете. Но това вече е сглобено и няма как да се види и ако не е белязано няма как да се установи, така че сбърках като ти го написах в предния пост защото може да е причина, но няма как да се установи.
VOLVO XC90 2.9T - 272 hp