The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Тунинг за С40 1.9д 95 к.с.

#1
Така.... реших да направя един лек тунинг на волвото.

1. Филтър въздушен К & Н - много ги хвалят че пускали повече въздух, увеличавали конете, и били вечни
2. Injector Cleaner - кой е най-добрия. за почистване на дюзите. Добавя се в горивото.
3. Мод за турбокомпресора - вижда ми се опасно и ако е така няма да го правя

<!-- m --><a class="postlink" href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/MBC-TURBO-Manual-Boost-Controller-Volvo-S40-T5-S60-R_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33742QQihZ017QQitemZ270127798377QQrdZ1QQsspagenameZWDVW">http://cgi.ebay.com/ebaymotors/MBC-TURB ... enameZWDVW</a><!-- m -->

4. Мод за въздушния датчик - става въпрос за потенциометър с който се регулира сигнала който се изпраща от датчика към ЕСУ. Колко ома е този потенциометър ?

5. Незнам колко работи но тази джаджа ми привлече вниманието
<!-- m --><a class="postlink" href="http://cgi.ebay.co.uk/Latest-FIR-RING-TYPE-FIR-FUEL-SAVERS-SAVE-GAS-PETROL_W0QQitemZ150117845649QQihZ005QQcategoryZ72469QQcmdZViewItem">http://cgi.ebay.co.uk/Latest-FIR-RING-T ... dZViewItem</a><!-- m -->

и тази

<!-- m --><a class="postlink" href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Lot-of-6-Stromberg-Turbomag-Fuel-Savers-for-ALL-Cars_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ42604QQihZ007QQitemZ170119678173QQrdZ1QQsspagenameZWD2V">http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Lot-of-6 ... enameZWD2V</a><!-- m -->

ПРИЕМАМ всякакви съвети и мнения
Big Grin
Reply

#2
Така.... реших да направя един лек тунинг на волвото.

1. Филтър въздушен К & Н - много ги хвалят че пускали повече въздух, увеличавали конете, и били вечни
2. Injector Cleaner - кой е най-добрия. за почистване на дюзите. Добавя се в горивото.
3. Мод за турбокомпресора - вижда ми се опасно и ако е така няма да го правя

<!-- m --><a class="postlink" href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/MBC-TURBO-Manual-Boost-Controller-Volvo-S40-T5-S60-R_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33742QQihZ017QQitemZ270127798377QQrdZ1QQsspagenameZWDVW">http://cgi.ebay.com/ebaymotors/MBC-TURB ... enameZWDVW</a><!-- m -->

4. Мод за въздушния датчик - става въпрос за потенциометър с който се регулира сигнала който се изпраща от датчика към ЕСУ. Колко ома е този потенциометър ?

5. Незнам колко работи но тази джаджа ми привлече вниманието
<!-- m --><a class="postlink" href="http://cgi.ebay.co.uk/Latest-FIR-RING-TYPE-FIR-FUEL-SAVERS-SAVE-GAS-PETROL_W0QQitemZ150117845649QQihZ005QQcategoryZ72469QQcmdZViewItem">http://cgi.ebay.co.uk/Latest-FIR-RING-T ... dZViewItem</a><!-- m -->

и тази

<!-- m --><a class="postlink" href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Lot-of-6-Stromberg-Turbomag-Fuel-Savers-for-ALL-Cars_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ42604QQihZ007QQitemZ170119678173QQrdZ1QQsspagenameZWD2V">http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Lot-of-6 ... enameZWD2V</a><!-- m -->

ПРИЕМАМ всякакви съвети и мнения
Big Grin
Reply

#3
Аз съм със същия двигател и ще кажа само едно, ти си направи сам изводите. Двигателя е с директно впръсване, демек няма предкамерно смесване, горивото и въздуха се подават електронно и сместта зависи от информацията, която се подава от ламбдасондата, така че ако искаш и чист кислород му подавай на двигателя пак толкова ще върви. Пък и нали трябва да има някой, който да ги храни тези сайтове Tongue
V 40 1.9tdi 95k.c. 2000г. D4192T2>>>> S60 D5 163k.c. 2002г.D5244T
Reply

#4
Аз съм със същия двигател и ще кажа само едно, ти си направи сам изводите. Двигателя е с директно впръсване, демек няма предкамерно смесване, горивото и въздуха се подават електронно и сместта зависи от информацията, която се подава от ламбдасондата, така че ако искаш и чист кислород му подавай на двигателя пак толкова ще върви. Пък и нали трябва да има някой, който да ги храни тези сайтове Tongue
V 40 1.9tdi 95k.c. 2000г. D4192T2>>>> S60 D5 163k.c. 2002г.D5244T
Reply

#5
dimsa Wrote:Аз съм със същия двигател и ще кажа само едно, ти си направи сам изводите. Двигателя е с директно впръсване, демек няма предкамерно смесване, горивото и въздуха се подават електронно и сместта зависи от информацията, която се подава от ламбдасондата, така че ако искаш и чист кислород му подавай на двигателя пак толкова ще върви. Пък и нали трябва да има някой, който да ги храни тези сайтове Tongue

виж точка 4. За този двигател незнам дали става но на пежо 306 HDI работи и колата наистина върви по-пъргаво. Колкото до K&N филтъра ефекта от него е минимален
Reply

#6
dimsa Wrote:Аз съм със същия двигател и ще кажа само едно, ти си направи сам изводите. Двигателя е с директно впръсване, демек няма предкамерно смесване, горивото и въздуха се подават електронно и сместта зависи от информацията, която се подава от ламбдасондата, така че ако искаш и чист кислород му подавай на двигателя пак толкова ще върви. Пък и нали трябва да има някой, който да ги храни тези сайтове Tongue

виж точка 4. За този двигател незнам дали става но на пежо 306 HDI работи и колата наистина върви по-пъргаво. Колкото до K&N филтъра ефекта от него е минимален
Reply

#7
MBC TURBO Manual Boost Controller Volvo S40 T5 S60 R - това мисля няма как да го направиш при дизела, все пак там горивото след помпата се нагнетява и влиза през стоманени тръбички към двигателя. Този бууст е само за бензинови двигатели и то там така си и пише Т5 е точно бензиновия.

Колкото до К&Н филтрите аз съм с такъв купих си го от ебей, незнам дали има файда но най малко е за многократна употреба, взех си и кита за почистване към него, все пак един хартиен тук ми струва 25 евро а този е 50 за две смени си избива разходите.

Това което можеш да направиш за този двигател е да смениш чипа на ЕКУ-то. Във форума на ФолксВаген има един Brezel ако не ме лъже паметта, той има и предлага чипове за нашия модел, поне за моя имаше софтуера, който се определя от номера отгоре в/у ЕКУто, но се оказа че двата чипа са запоени на платката и малко ми е сложно тук да си правя проби иначе струваха 150лв и то плащането е след като си ги монтирал и си доволен.
Reply

#8
MBC TURBO Manual Boost Controller Volvo S40 T5 S60 R - това мисля няма как да го направиш при дизела, все пак там горивото след помпата се нагнетява и влиза през стоманени тръбички към двигателя. Този бууст е само за бензинови двигатели и то там така си и пише Т5 е точно бензиновия.

Колкото до К&Н филтрите аз съм с такъв купих си го от ебей, незнам дали има файда но най малко е за многократна употреба, взех си и кита за почистване към него, все пак един хартиен тук ми струва 25 евро а този е 50 за две смени си избива разходите.

Това което можеш да направиш за този двигател е да смениш чипа на ЕКУ-то. Във форума на ФолксВаген има един Brezel ако не ме лъже паметта, той има и предлага чипове за нашия модел, поне за моя имаше софтуера, който се определя от номера отгоре в/у ЕКУто, но се оказа че двата чипа са запоени на платката и малко ми е сложно тук да си правя проби иначе струваха 150лв и то плащането е след като си ги монтирал и си доволен.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)