11-29-2013, 07:04 AM
tortomanin Wrote:Колега, искрено се надявам сам да си строшил тези части от продължителна и интензивна употреба. Колите ни са идентични, а като изключим ролката и горния тампон, друго от описаните не съм сменял и не се очаква да сменям. Признавам, че с горния тампон се вкарах в глупав сериал. Смяната не беше скъпа, но новият тампон е по-твърд от фабричния и предава вибрациите на дизела върху купето. Така с парите си успях да си докарам по-голямо дрънчене. Кофти карма. Извинете ме, че поизкривих темата с въпроса си.
Колега говорим за кола на 14 години :roll: Кой може да каже на кое му е дошло времето и за кое съм бил виновен аз или предишния собственик.
Предни амортисьор сменяме почти всички рано или късно. Аз поне съм доволен че карах 5 години и 80 000 и тогава изпуснаха. Смених и предните пружини просто за да ми е спокойно че няма да се прецакам новите амортисьори със старите пружини. А и 200 лева за две пружини нищо не променят.
Носача и при теб ще се разбие ранно или късно той има 1 шарнир и два тампона(селенови втулки) един от трите елемента ще замине скоро.
За тампоните задания мост предполагам че съм спомогнал доста :mrgreen: но нека не забравяме че те са на 14 години. Аз по задно окачване смених амортисьори без пружините април 2009. Въпреки че сложих единствените на пазара амортисьори със 3 години гаранция MONROE REFLEX (Twin Disc Technology) времето си лети гаранцията изтече.
Нищо не можеш да кажеш на MONROE защо не изкарах 6 години като са със 3 годишна гаранция.
А за горния тампон на двигателя мисля че бъркаш.
Той служи да стабилизира двигателя при ускорение когато се включва турбото. Вибрацията в купето не идва от там.
Извинявам се за спам.