Posts: 52
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2013
Reputation:
0
Здравейте колеги,
нямах време да се похваля че съм горд собсвеник на Волво xc90......
За мое съжаление повода да пиша е неочакван и странен/изневиделица/ проблем!
Първоначално се появи се лек шум, отпред в ляво/ под въздушния филтър/, шум като от вентилаторната перка/ама не/!
След гасене на двигателя шума се чуваше за около 30-40сек и спираше.
Днес сед сътрешното полене/при около 0 градуса/ започна да се чува и свистене при подаване на газ/
И изведнъж загуби и мощност и изпуши от ауспуха! Сега се движи едвам едвам и то само по равно, неравномерни обороти на празен ход.....!
Не разбирам много и за това молбата ми е да ми дадете съвет къде мога да отида за надежна диагностика/ при човек/!
За мотопфое съм чул и да и не, споделете МОЛЯ!!!
И ако можете да разберете по обясненията ми на лаик какво и е на машината и да кажете, предварително благодаря!!!
Пиша под емоции и не ме свърта на едно място....!
Ще чакам мнения с нетърпение и ще ходя при някой утре за ремонт!
Благодаря на всички!
Posts: 4,841
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
Това с какъв мотор е?
Ако е с D5 виж това дали може да е полезно.
Posts: 52
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2013
Reputation:
0
Да D5 e двигателя, 185к.с. 2007г
Благодаря за инфото, ще погледна дали не е такъв проблема!
Posts: 903
Threads: 42
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2010
Reputation:
0
velev71 Wrote:Първоначално се появи се лек шум, отпред в ляво/ под въздушния филтър/, шум като от вентилаторната перка/ама не/!
След гасене на двигателя шума се чуваше за около 30-40сек и спираше. според мен имаш печка, която се в включила заради студа.
а за другото , може би отнякъде изпуска въздух. турбото неможе да надуе. или сцепен маркуч или спукан интеркулер щом свисти. при мен така свистеше с спукан интеркулер
Posts: 577
Threads: 71
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2008
Reputation:
0
stefi_pavlov Wrote:при мен така свистеше с спукан интеркулер +1 , но може колегата да не знае , че има печка .макар че това свистене си е пробив някъде :?
Човек цял живот се учи . . .
Posts: 52
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2013
Reputation:
0
Благодаря на Tisho за насочващото мнене!
Успях да отстраня проблема с "изпушванто" и "свистенето"!
За да стане ясно и за тези които имат сходен проблем, ще обясня:
След като свалихме кората под двигателя, се оказа че :
1. Са счупени опори на въздуховода /с резонатора/.
2. Разбит тампон на двигателя.
Явно в следствие на тези две повреди, се е скъсала гумената връзката към турбото и от там е свистяло!
Волвото беше умряло след ремонта!
Карах 40км извънградско/ беше се запушил и филтъра за твърди частици/ за да се нормализира мощноста.
Ще кача и снимки по-късно!
Posts: 52
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2013
Reputation:
0
Колеги, аз действително още не познавам Волвото и както спомена Stefi_Pavlov, може и да имам печка!
Мисля че имам нещо като ауспух зад предната броня/ видях го при ремонта на въздуховода/!
Сега отново, но само понякога някакъв агрегат работи, по-точно нещо като бучене след загасване на двигателя/около30ск/, и пуши от при ляво предно колело?
Нямам дистанционно за печка...?
И тя не тряба ли да работи по друго време, не като загася?
Пишете ако някой знае.
Благодаря педварително
Posts: 2,496
Threads: 110
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
2
velev71 Wrote:Колеги, аз действително още не познавам Волвото и както спомена Stefi_Pavlov, може и да имам печка!
Мисля че имам нещо като ауспух зад предната броня/ видях го при ремонта на въздуховода/!
Сега отново, но само понякога някакъв агрегат работи, по-точно нещо като бучене след загасване на двигателя/около30ск/, и пуши от при ляво предно колело?
Нямам дистанционно за печка...?
И тя не тряба ли да работи по друго време, не като загася?
Пишете ако някой знае.
Благодаря педварително
Имаш си нафтова печка която под 3 градуса (обикновенно) се включва заедно със паленето на двигателя за да подпомогне по бързото загряване на мотор, антифриз и т.н. Ако колата ти не е вдигнала нормалната тумпуратура и я загасиш е нормално интервал време след това печката да ти доработи и е нормално да доизгори саждите с масивно изпушване
В мото пфое срещу 500 лв могат да ти отключат печката и да си задаваш час на палене което не е лоша екстра.
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Posts: 52
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2013
Reputation:
0
Благодаря ти bell, звучи доста логично това което казваш, дано си прав, то си е за радост!
А относно отключването, за което говориш, какво се прави и защо е такава цената в Пфоето? Алтернативи?
Posts: 4,841
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
velev71 Wrote:Благодаря ти bell, звучи доста логично това което казваш, дано си прав, то си е за радост!
А относно отключването, за което говориш, какво се прави и защо е такава цената в Пфоето? Алтернативи?
Дистанционно за печката няма. Два варианта за действие на печката има:
1. При палене и ниска околна температура се пали и печката за да стопли по-бързо антифриза(двигателя).
Работи около 15мин.
2. От лоста на мигачите като се върти гривната, дисплея показва щуротиите на "борд-компютъра" по някое време излиза меню от което се настройва часа в който искате колата да е подгрята и готова за път(нужно е часовника на колата да е сверен коректно - дисплея под оборотомера). В зависимост от околната температура колата си преценява сама кога да запали печката за да е готова за път в указанания час.
Възможно е описаното в точка 2 да го няма, точно това струва около 400-500лв - Смяна на софтуер е. Оключване е некоректен термин - просто колата се препрограмира и се появява въпросната функционалност. Поради някой особенности на шведското национално автомобилостроене програмирането може да стане само и единствено в оторизиран дилър на марката. В БГ това става в Мото Пфое.
|