The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Смяна на акумулатор на XC90

#1
Здравейте колеги, искам да Ви попитам, който е сменял акумулатор на xc90 дали е така. Когато взимах Волвото от мото-пфое търговския агент ми каза да не се опитвам да сменям акумулатора сам, защото щял съм да блокирам колата, т.е. щяло да се приеме като кражба и всичко да блокира. Тези дни забелязах, че при палене колата се мъчи явно акумулатора е заминал, а съм търговец и продавам акумулатори и се чудя да се пробвам ли да си го сменя сам или да ходя в мото-пфое да ми го сменят те, Вие каквто ще кажете, смяняли ли сте си сами акумулатора. Колата е Volvo XC90 2.4 D5 AWD 185 hp 2007 год. Sport.

Ще съм благодарен ако някой сподели мнение да каже какво да правя! Smile Smile
Reply

#2
stoyanov91 Wrote:Здравейте колеги, искам да Ви попитам, който е сменял акумулатор на xc90 дали е така. Когато взимах Волвото от мото-пфое търговския агент ми каза да не се опитвам да сменям акумулатора сам, защото щял съм да блокирам колата, т.е. щяло да се приеме като кражба и всичко да блокира. Тези дни забелязах, че при палене колата се мъчи явно акумулатора е заминал, а съм търговец и продавам акумулатори и се чудя да се пробвам ли да си го сменя сам или да ходя в мото-пфое да ми го сменят те, Вие каквто ще кажете, смяняли ли сте си сами акумулатора. Колата е Volvo XC90 2.4 D5 AWD 185 hp 2007 год. Sport.

Ще съм благодарен ако някой сподели мнение да каже какво да правя! Smile Smile
Здравей колега,
Акумулаторът не се кодира към СЕМ-а, така че средно интелигентен човек с елементарни технически познания може да си го смени Wink
Важното е да не го оставяш без ток, за да не загуби някои настройки.
За целта - взимаш някакъв акумулатор и го закачаш в моторния отсек на (-) - някъде по корпуса и (+) - вижда се и е написано. Това са точките за подаване на ток когато се наложи ... предполагам, че така правите с модерните ML-и, които се ошашкват при смяна на акумулатор :lol:
След това отваряш задния капак, махаш капака на отвора, където седи аптечката, крика и т.н., там се намира акумулатора, под една черна кутия, в средата. Придържа го една метална скоба (вижда се отгоре) с 2 винта и 1 болт (#13). Развиваш, махаш капака, откачаш акумулатора, слагаш си новия и след като монтираш всичко в обратния ред, откачаш спомагателния акумулатор при мотора Wink
Успех!

btw ... Направи някакви отстъпки за форума, сигурен съм, че доста колеги биха се възползвали ... така и ти ще си доволен Wink
Има ред за реклама, но предполагам няма да те затрудни.
BG VOLVO Member #00409
Reply

#3
Благодаря ти колега, за изчерпателния отговор най-вероятно сам ще си го сменя. Wink
А за отстъпките за форума не се бях сетил, тряя да пусна една тема с цени, като ми остане време. Smile
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)