stoyanov91 Wrote:Здравейте колеги, искам да Ви попитам, който е сменял акумулатор на xc90 дали е така. Когато взимах Волвото от мото-пфое търговския агент ми каза да не се опитвам да сменям акумулатора сам, защото щял съм да блокирам колата, т.е. щяло да се приеме като кражба и всичко да блокира. Тези дни забелязах, че при палене колата се мъчи явно акумулатора е заминал, а съм търговец и продавам акумулатори и се чудя да се пробвам ли да си го сменя сам или да ходя в мото-пфое да ми го сменят те, Вие каквто ще кажете, смяняли ли сте си сами акумулатора. Колата е Volvo XC90 2.4 D5 AWD 185 hp 2007 год. Sport.
Ще съм благодарен ако някой сподели мнение да каже какво да правя!
Здравей колега,
Акумулаторът не се кодира към СЕМ-а, така че средно интелигентен човек с елементарни технически познания може да си го смени
Важното е да не го оставяш без ток, за да не загуби някои настройки.
За целта - взимаш някакъв акумулатор и го закачаш в моторния отсек на (-) - някъде по корпуса и (+) - вижда се и е написано. Това са точките за подаване на ток когато се наложи ... предполагам, че така правите с модерните ML-и, които се ошашкват при смяна на акумулатор :lol:
След това отваряш задния капак, махаш капака на отвора, където седи аптечката, крика и т.н., там се намира акумулатора, под една черна кутия, в средата. Придържа го една метална скоба (вижда се отгоре) с 2 винта и 1 болт (#13). Развиваш, махаш капака, откачаш акумулатора, слагаш си новия и след като монтираш всичко в обратния ред, откачаш спомагателния акумулатор при мотора
Успех!
btw ... Направи някакви отстъпки за форума, сигурен съм, че доста колеги биха се възползвали ... така и ти ще си доволен
Има ред за реклама, но предполагам няма да те затрудни.