12-02-2013, 06:53 PM
Привет колеги,
Като за първо мнение , не започвам много добре.
Та накратко за колата .. Volvo S60 2.4 D5 , 2002г , закупена от Германия 2009 година. Като цяло много читав автомобил , много запазен , знае си километрите и за 4 години никакви проблеми на пътя, докато не дойде миналата седмица.
Проблемите започнаха от там , че открих теч на нафта откъм резервоара. Първоначално мислех, че резервоарът е пукнат и след като я закарах на сервиз се оказа , че сълзи от възвратния маркуч към помпата (щутцера за защипването към помпата се беше прецакал и от там течеше нафта).
Всичко тръгна по план , поръчах маркуч от Мото Пфое , тъй като само там успях да намеря (само за ориентир , цената в МП е 150 лв на този маркуч) , смениха го в сервиза и уж всичко наред. Започнах да забелязвам , че колата започна да пали по трудно - от 2-рия , 3-тия път. Но това не се оказа големия проблем. Тръгнах да я карам към Мото Пфое отново и на един светофар , колата започна зверски да пуши откъм двигателя. Помислих си , че се запалих (представете си за какъв дим става въпрос). Пуши 30-тина секунди зверски и спря . Дотътрих я до МП и там ме забиха - печката е прецакана и се сещате какви цени започнаха да ми обаждат. Казаха , че има вариант да я изключат напълно и да не подгрява въобще. Съгласих се , пресмятайки колко пари трябва да дам за да тръгне отново. Отивам на следващия ден да я вземам , и като изключим половин часовото облъчване от тяхна страна , че маховика ми бил за смяна , съединител и не знам си още какво , я взех .... И изненада , отново пушеците на един светофар .... оказа, се че изобщо не са я изключили и все още "работи". Изброих им фамилията до девето коляно :lol: и си казах "Утре пак им я карам". Днес тръгвам и греда .... колата гасне , пуши , няма палене и на бутане до един квартален сервиз и съм я оставил там , защото просто нямах алтернатива
Та въпроса ми е следният :
Има ли вариант това с паленето да е свързано с печката или няма общо ?
Възможно ли е при смяната на този маркуч нещо да не е направено както трябва и от там да идва проблема ?
Ако тази печка действително се изключи , въздейства ли по някакъв начин това на работата на автомобила?
P.S. От МП също ми казаха , че две от подгревните свещи не работели?! Това може ли също да е причина за проблемът описан по-горе?
Горивния филтър е чисто нов , прясно сменен!
Също молбата ми е да споделите някой наистина читав форумен майстор в чиито ръце спокойно мога да си оставя колата.
Благодаря предварително.
Като за първо мнение , не започвам много добре.
Та накратко за колата .. Volvo S60 2.4 D5 , 2002г , закупена от Германия 2009 година. Като цяло много читав автомобил , много запазен , знае си километрите и за 4 години никакви проблеми на пътя, докато не дойде миналата седмица.
Проблемите започнаха от там , че открих теч на нафта откъм резервоара. Първоначално мислех, че резервоарът е пукнат и след като я закарах на сервиз се оказа , че сълзи от възвратния маркуч към помпата (щутцера за защипването към помпата се беше прецакал и от там течеше нафта).
Всичко тръгна по план , поръчах маркуч от Мото Пфое , тъй като само там успях да намеря (само за ориентир , цената в МП е 150 лв на този маркуч) , смениха го в сервиза и уж всичко наред. Започнах да забелязвам , че колата започна да пали по трудно - от 2-рия , 3-тия път. Но това не се оказа големия проблем. Тръгнах да я карам към Мото Пфое отново и на един светофар , колата започна зверски да пуши откъм двигателя. Помислих си , че се запалих (представете си за какъв дим става въпрос). Пуши 30-тина секунди зверски и спря . Дотътрих я до МП и там ме забиха - печката е прецакана и се сещате какви цени започнаха да ми обаждат. Казаха , че има вариант да я изключат напълно и да не подгрява въобще. Съгласих се , пресмятайки колко пари трябва да дам за да тръгне отново. Отивам на следващия ден да я вземам , и като изключим половин часовото облъчване от тяхна страна , че маховика ми бил за смяна , съединител и не знам си още какво , я взех .... И изненада , отново пушеците на един светофар .... оказа, се че изобщо не са я изключили и все още "работи". Изброих им фамилията до девето коляно :lol: и си казах "Утре пак им я карам". Днес тръгвам и греда .... колата гасне , пуши , няма палене и на бутане до един квартален сервиз и съм я оставил там , защото просто нямах алтернатива
Та въпроса ми е следният :
Има ли вариант това с паленето да е свързано с печката или няма общо ?
Възможно ли е при смяната на този маркуч нещо да не е направено както трябва и от там да идва проблема ?
Ако тази печка действително се изключи , въздейства ли по някакъв начин това на работата на автомобила?
P.S. От МП също ми казаха , че две от подгревните свещи не работели?! Това може ли също да е причина за проблемът описан по-горе?
Горивния филтър е чисто нов , прясно сменен!
Също молбата ми е да споделите някой наистина читав форумен майстор в чиито ръце спокойно мога да си оставя колата.
Благодаря предварително.