The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Волвото не пали,пуши, не върви

#1
Привет колеги,
Като за първо мнение , не започвам много добре.
Та накратко за колата .. Volvo S60 2.4 D5 , 2002г , закупена от Германия 2009 година. Като цяло много читав автомобил , много запазен , знае си километрите и за 4 години никакви проблеми на пътя, докато не дойде миналата седмица.
Проблемите започнаха от там , че открих теч на нафта откъм резервоара. Първоначално мислех, че резервоарът е пукнат и след като я закарах на сервиз се оказа , че сълзи от възвратния маркуч към помпата (щутцера за защипването към помпата се беше прецакал и от там течеше нафта).
Всичко тръгна по план , поръчах маркуч от Мото Пфое , тъй като само там успях да намеря (само за ориентир , цената в МП е 150 лв на този маркуч) , смениха го в сервиза и уж всичко наред. Започнах да забелязвам , че колата започна да пали по трудно - от 2-рия , 3-тия път. Но това не се оказа големия проблем. Тръгнах да я карам към Мото Пфое отново и на един светофар , колата започна зверски да пуши откъм двигателя. Помислих си , че се запалих (представете си за какъв дим става въпрос). Пуши 30-тина секунди зверски и спря . Дотътрих я до МП и там ме забиха - печката е прецакана и се сещате какви цени започнаха да ми обаждат. Казаха , че има вариант да я изключат напълно и да не подгрява въобще. Съгласих се , пресмятайки колко пари трябва да дам за да тръгне отново. Отивам на следващия ден да я вземам , и като изключим половин часовото облъчване от тяхна страна , че маховика ми бил за смяна , съединител и не знам си още какво , я взех .... И изненада , отново пушеците на един светофар .... оказа, се че изобщо не са я изключили и все още "работи". Изброих им фамилията до девето коляно :lol: и си казах "Утре пак им я карам". Днес тръгвам и греда .... колата гасне , пуши , няма палене и на бутане до един квартален сервиз и съм я оставил там , защото просто нямах алтернатива Sad
Та въпроса ми е следният :
Има ли вариант това с паленето да е свързано с печката или няма общо ?
Възможно ли е при смяната на този маркуч нещо да не е направено както трябва и от там да идва проблема ?
Ако тази печка действително се изключи , въздейства ли по някакъв начин това на работата на автомобила?

P.S. От МП също ми казаха , че две от подгревните свещи не работели?! Това може ли също да е причина за проблемът описан по-горе?
Горивния филтър е чисто нов , прясно сменен!

Също молбата ми е да споделите някой наистина читав форумен майстор в чиито ръце спокойно мога да си оставя колата.

Благодаря предварително.
Reply

#2
Здравей колега. <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=21&t=26108">viewtopic.php?f=21&t=26108</a><!-- l --> Предполагам си от София Wink
Reply

#3
здравей , дизеловия двигател може да пуши от всичко което има нещо общо с горивната система , да D5 е добър двигател но нека където си оставил колата да проверят всичко което има нещо общо с горивото и печката по-обстойно а от пет подгревни свещи да ти работят само две би трябвало трудно да запалиш и да пуши като запали (ако запали изобщо)
искам Volvo XC 70
карта №0222
Reply

#4
Nedelchev_1 Wrote:Здравей колега. <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=21&t=26108">viewtopic.php?f=21&t=26108</a><!-- l --> Предполагам си от София Wink

Благодаря колега за контактите. Виждам, че има добри отзиви от този човек и ще го имам в предвид. Smile

stefpetkov Wrote:здравей , дизеловия двигател може да пуши от всичко което има нещо общо с горивната система , да D5 е добър двигател но нека където си оставил колата да проверят всичко което има нещо общо с горивото и печката по-обстойно а от пет подгревни свещи да ти работят само две би трябвало трудно да запалиш и да пуши като запали (ако запали изобщо)

2 свещи са down , другите работели. Поне така ми казаха от МП Smile
Reply

#5
аз на 3 свещи палех без абсолютно никакъв проблем, просто след запалването звука беше потресаващ Smile смених ги и 5 те.
а относно паленето, дали като са разкачали тръбите, има нещо нестегнато и да смуче въздух от там и да пада налягането, и после докато "качи" нафта затова трудно да пали.
ако се закачи на Vida, ще си проличи дали е записало грешка за ниско налягане на нафтата.
Volvo S60 D5 163hp D5244T - automatic
[Image: ab192146.gif]
юзербары для форумов
Reply

#6
stefi_pavlov Wrote:аз на 3 свещи палех без абсолютно никакъв проблем, просто след запалването звука беше потресаващ Smile смених ги и 5 те.
а относно паленето, дали като са разкачали тръбите, има нещо нестегнато и да смуче въздух от там и да пада налягането, и после докато "качи" нафта затова трудно да пали.
ако се закачи на Vida, ще си проличи дали е записало грешка за ниско налягане на нафтата.

Привет колега.
Това което казваш си го мислех и аз. Ако при закачането на маркуча не са уплътнили всичко и стегнали , си мисля и аз ,че може да не смуче достатъчно и да подкачва помпата като хората . Този колега в Студентски град работи ли с VIDA ?
Reply

#7
stefi_pavlov Wrote:аз на 3 свещи палех без абсолютно никакъв проблем, просто след запалването звука беше потресаващ Smile смених ги и 5 те.
а относно паленето, дали като са разкачали тръбите, има нещо нестегнато и да смуче въздух от там и да пада налягането, и после докато "качи" нафта затова трудно да пали.
ако се закачи на Vida, ще си проличи дали е записало грешка за ниско налягане на нафтата.
Аз как да разбера дали ми работят всички свещи?
Предполагам със "зарчето"...?
(ex) 2013 - 2017/ Volvo XC70, D5, 2007
(ex) 2016 - 2018/ Audi A4 1.8T Quattro, 1999
2011 - present/ Volvo S80, 2.0T, 1999
2017 - present/ Audi A8 4.2 Quattro, 2005
2017 - present/ Mini One, 2017
2020 - present/ Volvo V70 AWD, D5, 2005
Reply

#8
Yankov Wrote:Аз как да разбера дали ми работят всички свещи?
Предполагам със "зарчето"...?
предполагам че ще запише грешка, аз когато ги сменях още не си го бях взел "зарчето", проверявах ги с мултицет дали имат верига.
Volvo S60 D5 163hp D5244T - automatic
[Image: ab192146.gif]
юзербары для форумов
Reply

#9
stefi_pavlov Wrote:
Yankov Wrote:Аз как да разбера дали ми работят всички свещи?
Предполагам със "зарчето"...?
предполагам че ще запише грешка, аз когато ги сменях още не си го бях взел "зарчето", проверявах ги с мултицет дали имат верига.
С мултицета - ясно.
Идеята ми беше да разбера дали показва някакви видими знаци, ако думне някоя.
Тенкс.
(ex) 2013 - 2017/ Volvo XC70, D5, 2007
(ex) 2016 - 2018/ Audi A4 1.8T Quattro, 1999
2011 - present/ Volvo S80, 2.0T, 1999
2017 - present/ Audi A8 4.2 Quattro, 2005
2017 - present/ Mini One, 2017
2020 - present/ Volvo V70 AWD, D5, 2005
Reply

#10
еми видими знаци - някой от цилиндирте не е "запалил" и първите 30-40 секунди работи като сенокосачка Smile
Volvo S60 D5 163hp D5244T - automatic
[Image: ab192146.gif]
юзербары для форумов
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)