The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем със запалването

#21
smitko Wrote:Направо си сменяй свещите, аз като го купих мойто имах същия проблем (volvo V40 1.9 дизел 1999) смених ги и вече нямам грижи :wink:

добре дошъл :lol:

Ама човека е бензин и свещите са много различни. :|
V40 1999 1.8 115hp
Reply

#22
smitko Wrote:Направо си сменяй свещите, аз като го купих мойто имах същия проблем (volvo V40 1.9 дизел 1999) смених ги и вече нямам грижи :wink:

добре дошъл :lol:

Ама човека е бензин и свещите са много различни. :|
V40 1999 1.8 115hp
Reply

#23
dimo Wrote:
smitko Wrote:Направо си сменяй свещите, аз като го купих мойто имах същия проблем (volvo V40 1.9 дизел 1999) смених ги и вече нямам грижи :wink:

добре дошъл :lol:

Ама човека е бензин и свещите са много различни. :|

май нещо не съм прочел сори грешката е моя :oops:
Reply

#24
dimo Wrote:
smitko Wrote:Направо си сменяй свещите, аз като го купих мойто имах същия проблем (volvo V40 1.9 дизел 1999) смених ги и вече нямам грижи :wink:

добре дошъл :lol:

Ама човека е бензин и свещите са много различни. :|

май нещо не съм прочел сори грешката е моя :oops:
Reply

#25
правилно.за свещите е много вероятно там да е проблема или в кабели на свещите,или в палеца и капа4ката,или в горивния филтър.наи добре да се отиде на ел.стенд и да ти направят компютърна диагностика зада не се налага да сменяш вси4ко което може да ти направи този проблем.
само се надявам да нее ламбда 4е тогава трябва да си добре финансово подготвен
Reply

#26
правилно.за свещите е много вероятно там да е проблема или в кабели на свещите,или в палеца и капа4ката,или в горивния филтър.наи добре да се отиде на ел.стенд и да ти направят компютърна диагностика зада не се налага да сменяш вси4ко което може да ти направи този проблем.
само се надявам да нее ламбда 4е тогава трябва да си добре финансово подготвен
Reply

#27
Извади и погледни свещите, според мен се познава износената.
V40 1999 1.8 115hp
Reply

#28
Извади и погледни свещите, според мен се познава износената.
V40 1999 1.8 115hp
Reply

#29
dimo Wrote:Извади и погледни свещите, според мен се познава износената.

Свещите ги смених, те така и така си бяха за смяна.

Към момента положението е следното: проблемът го има при по-студените сутрини. Когато непосредствено след запалването вдигна оборотите до 4-5000 за част от секундата, нещата се оправят и оттам нататък всичко е ток. Лошото е, че тия дни съм зает с по-важни неща и не мога да скоча до моя автодоктор.
Reply

#30
dimo Wrote:Извади и погледни свещите, според мен се познава износената.

Свещите ги смених, те така и така си бяха за смяна.

Към момента положението е следното: проблемът го има при по-студените сутрини. Когато непосредствено след запалването вдигна оборотите до 4-5000 за част от секундата, нещата се оправят и оттам нататък всичко е ток. Лошото е, че тия дни съм зает с по-важни неща и не мога да скоча до моя автодоктор.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)