Posts: 3
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2013
Reputation:
0
Здравейте колеги искам съвет за покупката на този автомобил.Интересувам се здраво ли е окачването и мотора и дали има проблеми с дюзите и като цяло дали автомобилът е здрав за нашите хубави пътища.Притеснявам се от факта че всички са автоматици здрави ли е автомата а ако дава проблеми цените сигурно са кошмарни.Вълнува ме смяната на ремъци ролки и водна помпа на каква стойност излизат....също и смяна на масло и филтри...смяна на маслото на автоматика.Ако не сум се сетил да попитам нещо а някой има какво друго да каже по темата ще му бъда много благодарен.Разбирасе преди покупка колата ще бъде откарана до мотопфое за преглед и диагностика..пп сега се сещам колите без бутони за ел.оачването означава ли че са с обикновенни амортесиоьори защото разбрах че цената на електронните е адски скъпа.Птимерно този автомобил <!-- m --><a class="postlink" href="http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11377322982039288&f1=details&slink=55mswm">http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=55mswm</a><!-- m --> .Предварително ви благодаря.Весела коледа и весело посрешане на новата 2014година
Posts: 4,368
Threads: 166
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jan 2010
Reputation:
7
Автомобила като цяло е здрав, като двигател се носят легенди колко е хубав. Автоматика е потенциален проблем от около 3 хил. лв., но не е гаранция. Обслужването, най-необходимото е около 600-700лв., можеш да го докараш и на половината стойност на колата, зависи от състоянието на конкретният екземпляр. Смяната на масло в автоматика, за препоръчване в Мото Пфое, излиза около 400лв. Тази която си показал с линка, няма подгряване на дупето и ел. регулиране на седалките. За активното окачване не мога да ти кажа, за кола втора употреба, дали е плюс или минус.
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Posts: 3,420
Threads: 154
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
9
Да, ако няма бутон за окачването на централната конзола значи е с "обикновено". Плюс на тази от линка е че е с DSTC и автоматика е 6 степенния ако не греша. Но чак пък уникален не е. :-)
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Posts: 82
Threads: 11
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2010
Reputation:
0
Колега, аз продадох преди 1,5 години моето XC70, 2004, D5, 163 кс, 7-местно, напълно обслужено и с платени всички документи за 12 000 лв, като в цената имаше 2 000 лв ДДС (смятай нето цена 10 000 лв). Колата беше на 227 000 км.
Мисля, че цената на този нов внос е малко надута. Пуснал съм теми за цената на обслужване на ангренаж и смяна на масло и филтри - провери ги.
Като слабост, лично за мен, са:
- предните пружини - сменил съм 2 броя. (Но съм я карал доста офроуд)
- двата маркуча след турбото на смукателната система - смяна след не повече от 60-70 000 км. Моите ги смених веднъж с оригинални и когато гръмнаха отново ги излекувах със черен скоч за въздуховоди от този с текстилните влакна - има го в Практикер, Бриколаж и т.н.
Салона изглежда твърде добре - преди време бях свидетел как за 600 лв един измекяр претапицира седалки с еко-кожа и вдигна цената на колата с 2 000 лв. Ако имаш възможност провери друго XC70, за да усетиш кожата и да видиш къде са пришити етикетите за еърбеците (обикновено това ги издава).
Иначе колата има страхотна возия, легналите полицаи съм ги минавал без да намалявам
Поздрави
Volvo XC90, D5 200 кс, AWD, 2013
Posts: 17
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2013
Reputation:
0
Колега ,погледни предните седалки ,мисля ,че са претапицирани ,много нови изглеждат .
Posts: 4,841
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
patrona Wrote:Колега ,погледни предните седалки ,мисля ,че са претапицирани ,много нови изглеждат .
И на мен ми изглеждат малко странни.
Липсва и етикета " WHIPS" обикновенно е зашит между подглавниците и облегалката. :roll:
Posts: 346
Threads: 31
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2007
Reputation:
0
Не съм сигурен за седалките, но волана 100% е претапициран Виждам че вече пише "Капарирано-продадено", собственика да не се крие да почерпи :mrgreen:
Posts: 4,841
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
shenti_bul Wrote:Не съм сигурен за седалките, но волана 100% е претапициран
Мда. На този светъл салон волана е същия като салона, а бомбата(еърбег-а) с цвета с който си е в момента.
Това имам предвид:
Posts: 346
Threads: 31
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2007
Reputation:
0
Дааа, точно така е, на това не обърнах внимание, обаче волана не е направен добре, разликата е голяма хем е на снимка, има едни момчета които ги възстановяват 1към1, пръскат старото със същия шагрен(цвят и релеф) и няма разлика с оригиналното, а не да го претапицират
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
Поредната "бомба" от автокъща :roll:
Седалките не са претапицирани, а по-ското почистени и боядисани, за да изглеждат свежи ... излиза много по-евтино. Дори се вижда оригиналният цвят на колата на подлакътника и страниците - хубав бежов цвят, а са боядисани с някакво странно жълто :lol:
Воланът е некадърно свалян за претапициране или е гърмял бегът - вижда се с просто око какъв луфт има м/у геврека и средната капачка ... дано да не е напудрена и някой да е изгорял :roll:
И тези 173 000 км ... направо ми е смешно като ги въртят :lol: Абе това е ВОЛВО, има голям ресурс ... не е ГОЛФ, за да му сваляш стотици хиляди км :mrgreen:
Моето е на близо 160 000 км, но ако ви снимам волана и седалките, ще кажете, че е на 60 000 ... то май всички са така
BG VOLVO Member #00409
|