The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Драма със съединителя

#1
Здравейте
Имаме В40 и от както сме го купили при потегляне от съединителят се чува звук все едно цвили кон , което побърква баща ми . Ще ви разкажа какво сме направили по въпроса.Като отидохме да гледаме колата я нямаще . след 2 дни се появи отново и това никак не ни усъмни . Още от тогава си цвили и има вероятност джамбазите да са наковавали съединителят . След известен период колата се разцвили жестоко я закарахме при маистор който свали и накова наново съединителят . Нещата се оправиха за определен период от време и поне на равно не цвилише , но при потегляна на наклон савсем леко изцвилваше и се търпеше. От известно време пак колата цвили и свалихме отново всичко . Оказа се и заминал маговик. Наковахме феродо и пак я събрахме. Цвилише по леко но цвилише. Миналият ден отново отваряхме и сменихме маховика. Купих маховик на Лук от Англия . Притескатела се рециклира (шлаифа) . Събрехме я отново и след няколко потегляния колата пак се разцвили, но много по слабо . След смяната на маховика има значителна разлика в динамиката на колата при потегляне . Трагедията е голяма а и разходите са сериозни .След проучване се оказа че и двата пъти феродото е ковано на едно и също място . Има огромна вероятност и джамбазите да са ковали там където са наковавали и другите маистори (взимат най-евтино в Пловдив) . Фирмата която рециклира притескателят съвсем любезно ми обяни че притескателя ми е супер и няма проблем с него(показаха ми и нагледно ,че е ок а и това и е основната дейност и смятам че знаят какво правят ). Маховика е нов и единствено остава феродото . Фирмата рециклирала притескателят е вносител на Лук и ми предлага да го наковат с тяхното феродо но гаранция че цвилинето ще изчезне няма.Изкат да им занеся и маховика и притескателят за да прверят нещата детаилно , но гаранция няма .Все ме питат дали съм сигурен че цвили от там .Е не ми се дават пак 150 лв и ефект да няма , но то друго не остава.
Имате ли идеи или опит с подобен проблем .
Reply

#2
Респект колега, като чета как сваляте и качвате, събирате и сглобявате съединители и маховици изпитвам приятелска завист за уменията Smile
Само не можах да разбера нямаше ли да ви излезне много по-евтино вместо да си играете с рециклиране директно да замените с чисто ново, с тези джаджи шега не бива?!

п.п. с тия подковавания и цвиления си помислих, че има скрито някакво хайванче в шведа Smile весели празници!
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#3
Освен притискател,съединител и маховик има и аксиален лагер.Да не би цвиленето да идва от там,след като всички са сигурни че са си свършили перфектно работата.
И както каза колегата bell,по добре си вземи комплект съединител с притискател и не си играйте с наковаване.Излиза доста по евтино и няма главоболия от загуба на време и финикийски знаци.
Поздрави и успех с ремонта.
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Reply

#4
Освен лагерчето, защо не си купите нов феродов диск. Мислех, че с наковаванията сме приключили вече. Умората на материала там е много голяма. Аз бих сменил всичко с ново на ваше място и край (лагер, феродов и притискател)
Който търси - намира, който пита - знае!
Reply

#5
маховика в България струва 1300 лева. аз го купих за 520 а доставката до тук . колкото и странно да ви се струва в България няма комплект съединител които става за моята кола. НЯМА . Проверил съм всички магазини , онлаин магазини и ......... . НЯМА . единствено намерих от МП на цена 600 и някакви стотинки с 20 дена достажка от Швеция . е няма да ги дам ..... . феродото ми е на 215 мм с 26 зъба а притескателят ми е на 216 мм . много крива кола ..... никога нищо не намирам за нея ,
Сигурен сум че не е лагер-помпата защото при един от ремонтите е сменена с нова и то за 200 и кусур лвева . ефкт нкакъв .
единственото останало е феродото .
п.с. а умението за качване и сваляне е много просто - 100 лева Smile)) и надежда този път да е последен
Reply

#6
И моя феродов беше 215 с 26 зъба но от година вече е 200мм с нов притискател също на 200мм.
А едва ли ще е проблем ако притискателя е на 215мм.
Но е вярно че трудно се намират , при мен чак третия диск пасна на шлица.

п.с.
Я кажи от къде си та да те ориентираме към маистор дет може да ти помогне.
volvo v40 1,8  1999г.
[Image: ab206894.gif]
Reply

#7
А случайно да беше проверил части от Рено.За моята бегачка : Спортен притискател,аксиален лагер и съединител с керамични плочки(налични в БГ за 480 кинта).Диаметърът е 215 и е 26 зъба.Трябва да се чете повечко,а който не иска и бърза,да попита(няма нищо срамно в това).
Поздрави и успех


<!-- m --><a class="postlink" href="http://store.emk-33.com/category/321/saedinitel-komplekt.html/renault-clio-iii-2005?ProductAttributesFilter%5BcarMake%5D=15&ProductAttributesFilter%5BcarModel%5D=5889">http://store.emk-33.com/category/321/sa ... el%5D=5889</a><!-- m -->

ПП.А както каза и dilana,диск с 210 мм и 26 броя зъби,но комплект с притискателя също ще ти свърши работа.
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Reply

#8
немога да мина на 220 защото неможе да влезе в маховика , а маховика си има легло в което да легне феродовият диск . маховика е демферен . маистора каза че е опитал с дриг притескател но неможе да се фиксира на маховика. имало разлика . колата се намира в пловдив. звънял съм много магазини и освен 4е съм търсил по кола съм търсил и по размери на притескател и на феродо . нямат . намерих едни на Борг и Бек уь на моя размер но като пристигнаха бяха сгрещени . на кутията пише 215 а ватре е 220 мм. аа и скоростната кутия не ми е на рено а е на волво . а на реното с 215 и 26 зъба има пружини на феродовият диск . на моят няма пружини и нямало да влезе този диск там. поне така ми обяснява маистора .
Reply

#9
Слушай приятелю, ако е за 600лв - намрери си някой дилър, който взима отстъпки и давай през него. Виж си добре модела на скоростите, имаш табела првери във всички форуми и действай. Аз до тук разбрах, че си дал пари без да свършиш нищо. И ако искаш да ти стане колата - ти лично под нея.
Който търси - намира, който пита - знае!
Reply

#10
то остажа и колата да си права сам и ..... за какво са тия маистори ??????
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)