Posts: 3,120
Threads: 16
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
Ей това е единствения недостатък на автоматика :twisted: :twisted: :twisted: Ако идва ток до стартера, чукни по него да не би някоя четка да е залепнала и затова да не върти - издава ли изобщо някакъв звук като завъртиш ключа :?: Не каза каква е алармата на колата, оригиналната аларма прекъсва стартера, релето на алармата се намира на педалите, едно голямо реле мисля че на него си пишеше "ALARM" и цифрата 107, но не съм много сигурен, ако не идва ток е възможно да е от там - махаш релето и слагаш един мост на веригата за стартера. Може и самия клеморед на контактния ключ да прави номера.Сега като се замисляна мен ми са се случвали всичките тези проблеми :roll: :roll: :roll:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT 120HP - Жабчо