The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Наложи се да сваля акумулатора на Волво 850

#1
Наложи се да сваля акумулатора на Волво 850 95г. След поставянето му на следващия ден и даване на контакт всички индикации по арматурното табло работят нормално ,но стартера не се задейства.Каква е възможната причина, при условие , че всичко преди свалянето му е било наред.Има явно някаква блокировка ,но не знам какво да направя. Ако има някой запознат с този проблем ,нека пише, тъй като колата е притежавам от съвсем скоро и все още нищо не ми е ясно по нея.Предварително благодаря!
Reply

#2
Или е някакво съвпадение, или има някаква аларма, провери дали идва ток до стартера, ама като знам къде е най-добре я закарай в сервиз. Пробва ли да я запалиш на скорост?
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#3
Забравих да пиша,че волвото е 850 Т 5 автомат и няма как да го запаля на скорост.Утре ще проверя дали при завъртане и задържане на конт.ключ идва ток до кабелчето на шалтера на стартера,имам достъп до него.Ако не, мисля да дам директно плюс от акумулатора до мястото на кабелчето при шалтера,поне да се убедя ,че стартера работи.Що се касае до сервиз,все още не знам в какви читави ръце мога да поверя колата.Става въпрос за София.Живея в Люлин.За сега смятам каквото е възможно и с ваша помощ от опит,да се справям.Ако някой ми препоръча читав сервиз съм O.K.
Reply

#4
Ей това е единствения недостатък на автоматика :twisted: :twisted: :twisted: Ако идва ток до стартера, чукни по него да не би някоя четка да е залепнала и затова да не върти - издава ли изобщо някакъв звук като завъртиш ключа :?: Не каза каква е алармата на колата, оригиналната аларма прекъсва стартера, релето на алармата се намира на педалите, едно голямо реле мисля че на него си пишеше "ALARM" и цифрата 107, но не съм много сигурен, ако не идва ток е възможно да е от там - махаш релето и слагаш един мост на веригата за стартера. Може и самия клеморед на контактния ключ да прави номера.Сега като се замисляна мен ми са се случвали всичките тези проблеми :roll: :roll: :roll:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#5
Здравей колега,може да ти звучи банално,но виж дали като палиш си на паркинг,стегнати ли са ти клемите и дали натискаш спирачката...
Reply

#6
И решение на проблема НЯМА,или поне отзвук за развитие по темата? ? ?
Не му стига само да кара, трябва и да знае как работи!
Reply

#7
Извинете колеги,но за да приключим темата ,проблема беше в това ,че фабричната аларма задейства блокировката на запалване при прекъсване на напрежение от акумулатора,а аз нямам дистанционното за да я отблокирам.Шунтирах го и готово.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)