The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
принципа на климатроника

#1
Колеги,
замислих се за работата на климатроника, и изникна един въпрос който ме развълнува.
Значи климатриника има селектор за температуарата в купето, и бутон с който се включва климатика (пише a/c) знаете го де.
Зимата при изллючен климатик, климатроника си регулира температурата взимайки топло от парното.
А при селектор да духа откъм прозореца сам си включва климатика , и работят заедно с парното, предполагам за изсушаване на въздуха.
Та сега към същността- Лятото като се зададе една температура от 21 градуса например и се достигне, как се регулира духането на климатроника (какъв е принципа), та да я поддържа без да изстудява повече,
да не би да пуска топъл въздух от парното,
ако е така ми се струва загуба на енергия.
Другия вариант е да изклучва климатика или по някакав начин да му намалява натоварването и производителността, което би било най-добре , ама нещо не ми се вярва.
От друга страна ако е постоянна производителността, пряко сварзана с оборотите, сещате се каква ще е разликата , при работа на празен ход и при 3000 оборота на магистралата (тук ми става жал за компресораSmile ).
Та колеги какъв е принципа на работа, дайте да го разцъкаме, а ако някой може да намери литература най-добре.
Че иначе ще започна да го използвам като обикновен климатик (включи-изключи)
2006 Volvo XC90 d5 185hp automatic
Reply

#2
Колеги,
замислих се за работата на климатроника, и изникна един въпрос който ме развълнува.
Значи климатриника има селектор за температуарата в купето, и бутон с който се включва климатика (пише a/c) знаете го де.
Зимата при изллючен климатик, климатроника си регулира температурата взимайки топло от парното.
А при селектор да духа откъм прозореца сам си включва климатика , и работят заедно с парното, предполагам за изсушаване на въздуха.
Та сега към същността- Лятото като се зададе една температура от 21 градуса например и се достигне, как се регулира духането на климатроника (какъв е принципа), та да я поддържа без да изстудява повече,
да не би да пуска топъл въздух от парното,
ако е така ми се струва загуба на енергия.
Другия вариант е да изклучва климатика или по някакав начин да му намалява натоварването и производителността, което би било най-добре , ама нещо не ми се вярва.
От друга страна ако е постоянна производителността, пряко сварзана с оборотите, сещате се каква ще е разликата , при работа на празен ход и при 3000 оборота на магистралата (тук ми става жал за компресораSmile ).
Та колеги какъв е принципа на работа, дайте да го разцъкаме, а ако някой може да намери литература най-добре.
Че иначе ще започна да го използвам като обикновен климатик (включи-изключи)
2006 Volvo XC90 d5 185hp automatic
Reply

#3
Ама не го пипай животинчето те хората са го измислили, като стигне зададената температура спира да духа вентилатора и всичко е ОК не качва чак толкова разхода та да го изключваш, аз много доволен от моя макар да му е малко фреона и като е по топло не върши добра работа ама иначе като му задам температура и като бутна копчетата на АУТО повече не го пипам. Пробвай с вкл. и изкл. климатик да видиш че разликата в разхода и минимална и не сии стува да се потиш за някакви жълти стостинки на 100км. :oops:
Reply

#4
Ама не го пипай животинчето те хората са го измислили, като стигне зададената температура спира да духа вентилатора и всичко е ОК не качва чак толкова разхода та да го изключваш, аз много доволен от моя макар да му е малко фреона и като е по топло не върши добра работа ама иначе като му задам температура и като бутна копчетата на АУТО повече не го пипам. Пробвай с вкл. и изкл. климатик да видиш че разликата в разхода и минимална и не сии стува да се потиш за някакви жълти стостинки на 100км. :oops:
Reply

#5
ami , to ne e za razhoada, prosto mi stana interesno, a i kato znaesh kak raboti , mojesh po-gramotno da go eksploatirash...
az poneje ventilatora si go tarja na 1.5 , da mi vliza vazduh, i toj ne mi go regulira, regulira samo temperaturata.
2006 Volvo XC90 d5 185hp automatic
Reply

#6
ami , to ne e za razhoada, prosto mi stana interesno, a i kato znaesh kak raboti , mojesh po-gramotno da go eksploatirash...
az poneje ventilatora si go tarja na 1.5 , da mi vliza vazduh, i toj ne mi go regulira, regulira samo temperaturata.
2006 Volvo XC90 d5 185hp automatic
Reply

#7
Колега за втория пост имам една забележка, не използваш кирилица...
По въпроса с климатика да ти разясня малко, това не е инверторен тип че да си намаля мощноста, просто има датчик на радиатора в купето и при достигане на определена температура климатика се изключва, копютър следи температурата и когато тя е същата като зададената тогава ще забележиш че климатика се включва по рядко колкото да я подържа, така мисля аз.
Моят опит е вентилатора на AUTO, температурата на 22, къде да ДУХА пак на AUTO, A/C вклъчено и разхо 7-7,5 и всичко е наред. Айде успех с климата...
VOLVO S60 2001г. D5
VOLVO XC90 D5 ТЪРСИ СЕ!

[Image: a1_a1_28_11_1994_2_1a.gif]
Reply

#8
Колега за втория пост имам една забележка, не използваш кирилица...
По въпроса с климатика да ти разясня малко, това не е инверторен тип че да си намаля мощноста, просто има датчик на радиатора в купето и при достигане на определена температура климатика се изключва, копютър следи температурата и когато тя е същата като зададената тогава ще забележиш че климатика се включва по рядко колкото да я подържа, така мисля аз.
Моят опит е вентилатора на AUTO, температурата на 22, къде да ДУХА пак на AUTO, A/C вклъчено и разхо 7-7,5 и всичко е наред. Айде успех с климата...
VOLVO S60 2001г. D5
VOLVO XC90 D5 ТЪРСИ СЕ!

[Image: a1_a1_28_11_1994_2_1a.gif]
Reply

#9
dignatov Wrote:...........По въпроса с климатика да ти разясня малко, това не е инверторен тип че да си намаля мощноста, просто има датчик на радиатора в купето и при достигане на определена температура климатика се изключва, копютър следи температурата и когато тя е същата като зададената тогава ще забележиш че климатика се включва по рядко колкото да я подържа, така мисля аз.
...
До колкото съм запознат точно това е разликата между климатика и климатроника - т.е климатроника е инверторен тип.
1999 VOLVO S40 1.8 GDI 125p.s.
Reply

#10
dignatov Wrote:...........По въпроса с климатика да ти разясня малко, това не е инверторен тип че да си намаля мощноста, просто има датчик на радиатора в купето и при достигане на определена температура климатика се изключва, копютър следи температурата и когато тя е същата като зададената тогава ще забележиш че климатика се включва по рядко колкото да я подържа, така мисля аз.
...
До колкото съм запознат точно това е разликата между климатика и климатроника - т.е климатроника е инверторен тип.
1999 VOLVO S40 1.8 GDI 125p.s.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)