The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Воден радиатор 65509A

#1
Този странен радиатор струва колкото една малка кола!Иска ми се да видя как е направен за да разбера защо охлаждането на скоростите е вътре в него и дали не може да се сложи отделно.Четейки обявите виждам че доста хора са го сменили с нов,та по този повод,кажете има ли някой от вас таъв стар и строшен.
Защо да е просто,като може да е сложно!
Reply

#2
Това воден радиатор за автоматик ли е? Нов радиатор от нисенс струва малко под 300 лв и си струва всяка стотинка. Колкото до охлаждането на скоростите - може да се закачи външен маслен радиатор от всичко би станал, стига да му намериш подходящо място. Иначе този си има просто една серпентина вътре.
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp

savarturbo.se
turbobricks.com

It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Reply

#3
Нов радиатор струва малко под 500 лв за съжаление.
Защо да е просто,като може да е сложно!
Reply

#4
soton Wrote:Нов радиатор струва малко под 500 лв за съжаление.
Колега, какво стана с твоя радиатор, оправи ли се?
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp

savarturbo.se
turbobricks.com

It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Reply

#5
Два пъти го лепят и все тече...
Защо да е просто,като може да е сложно!
Reply

#6
Здравейте , някой от вас зададе ли въпроса защо серпентината е вкарана във водния радиатор и защо не е някъде на вън като маслената серпентина.
пп.Ние в България всичко можем само не можем да мислим технически.
Reply

#7
Ще е по полезно за всички ако просто обясниш защо е така!
Защо да е просто,като може да е сложно!
Reply

#8
Здравей колега,
До колкото разбирам въпроса е защо радиатора е направен така и какво прави тази серпентина вътре? Ще обесня колкото се може по-технически.
Този радиатор е за автоматик и/или турбо. Ако колата не е турбо и е с ръчни скорости радиатора ще бъде най-обикновен. Погледното по-обобщено имаме три радиатора фактически които работят в една среда (антифриз).
Антифриза отвеждащ топлината от двигателя влиза в горната част на радиатора откъм страната на пътника и излиза от доланата му част откъм страната на шофьора. Серпентина за охлаждане на автоматика се поставя винаги към по-хладната страна - шофьорската. Охлаждането на турбото е винаги откъм пътническата или по-горещата.
Всичко това е направено за по-добра интеграция и пестене на място и пари. Когато колата се прави за да тегли или така наречения тука tow package се слага отделен охладител за автоматика и често се закачва индикатор да се следи температурата. Затова колите с тази опция са по-скъпи. Волво я нямат тази опция. Казват че радиатора охлаждал достатъчно добре, което си е вярно, но те и филтър на автоматика не слагат, а не е зле хич да ги има тези опции.
Тези радиатори протичат между пластмасовата и алуминиева част най-често. Там има гумено уплътнение. Чувал съм проблемните радиатори да се оправят по следните начини:
1. Сменя се с нов
2. Маха се пластмасовата част и се заварява алуминиева - чувал съм, не виждал и не вярвам че е надежно ако се получи
3. Маха се пласмасовата част. Намазва се със сликон (gasket maker) гумения пръстен от двете страни и се лепи. Един авер така бил оправил ми каза два радиатора.

Quote:Здравейте , някой от вас зададе ли въпроса защо серпентината е вкарана във водния радиатор и защо не е някъде на вън като маслената серпентина.
Друга причина за това е по-бързото достигане работната температура на автоматика, което мисля е доста относително. Реално според мен автоматика загрява с една -две идеи или около 15-20 минути по-бавно от двигателя. Ако е на външно охлаждане си има термостат. Така че не мисля това да е основна причина за това интегриране.

[Image: 8603770-1.jpg?1397163319]
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#9
Кой автомобил има отделен радиатор за автоматика?
Защо да е просто,като може да е сложно!
Reply

#10
Всички американски автомобили имат когато са направени да теглят.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)