The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Изчезва ми водата и маслото на волво в40 1.9тд

#21
Ето моя проблем, при подобни да не кажа същите симптоми като твоите, в по късен стадии.
VOLVO S60 2001г. D5
VOLVO XC90 D5 ТЪРСИ СЕ!

[Image: a1_a1_28_11_1994_2_1a.gif]
Reply

#22
Ето моя проблем, при подобни да не кажа същите симптоми като твоите, в по късен стадии.


Attached Files Thumbnail(s)
   
VOLVO S60 2001г. D5
VOLVO XC90 D5 ТЪРСИ СЕ!

[Image: a1_a1_28_11_1994_2_1a.gif]
Reply

#23
angelov Wrote:здравейте колеги , от извесно време започна все повече да ми спада нивото на водата и на маслото, за водата на седмица доливам по половин литър , а масло на 10000 километра доливам още около 1 -1.5 литра. каде може да е проблема?
благодаря предварително.
Ангелов пак ли ти бре братле?? еееей потроши го това волво....
това,че пуши да не те притеснява и мойта помпа я направиха така да върви пове4е,ма пропушва де.
сега,за 1.9 тд рено мотора е много вероятно да си издухал гарнитура.на предната ми в40-ка ми месеше малко вода с масло ,както и на тази,но просто гарнитурите не издържат пове4е от 130-150 хил(ако може да се вярва на километража)виж ,отвори мотора и да но да се разминеш само с гранитура(около 110 лв,желязна е ,не вземай боклуци).на старото смених,щото много месеше,а това има по 3-4 капки масло в антифриза,ма няма страшно засега.айде и успех,4е имаш май много да черпиш
Reply

#24
angelov Wrote:здравейте колеги , от извесно време започна все повече да ми спада нивото на водата и на маслото, за водата на седмица доливам по половин литър , а масло на 10000 километра доливам още около 1 -1.5 литра. каде може да е проблема?
благодаря предварително.
Ангелов пак ли ти бре братле?? еееей потроши го това волво....
това,че пуши да не те притеснява и мойта помпа я направиха така да върви пове4е,ма пропушва де.
сега,за 1.9 тд рено мотора е много вероятно да си издухал гарнитура.на предната ми в40-ка ми месеше малко вода с масло ,както и на тази,но просто гарнитурите не издържат пове4е от 130-150 хил(ако може да се вярва на километража)виж ,отвори мотора и да но да се разминеш само с гранитура(около 110 лв,желязна е ,не вземай боклуци).на старото смених,щото много месеше,а това има по 3-4 капки масло в антифриза,ма няма страшно засега.айде и успех,4е имаш май много да черпиш


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply

#25
Човек, като ти писахме в една друга тема да не си правиш експерименти, като този с маслото в нафтата, виждаш ли до къде стигнаха нещата!

А иначе по темата, най- вероятно причината е като на колегата който е сложил снимките. Проблема при този тип повреда е, че след време отново се получава същото. Аз имах такъв проблем и в крайна сметка смених "блока" защото след втория ремонт издържа само месец!
Съветвам те ремонта да се направи от специалист /не просто автомоньор/ и по възможност дизелджия.
По принцип е хубаво след отстраняването или по скоро преди ремонта "блока" да се снима на рентген за да се види точно къде има пукнатини.
Успех при ремонта!

П.П. Все пак дано да е само гарнитура.
Enjoy your volvo's
Reply

#26
Човек, като ти писахме в една друга тема да не си правиш експерименти, като този с маслото в нафтата, виждаш ли до къде стигнаха нещата!

А иначе по темата, най- вероятно причината е като на колегата който е сложил снимките. Проблема при този тип повреда е, че след време отново се получава същото. Аз имах такъв проблем и в крайна сметка смених "блока" защото след втория ремонт издържа само месец!
Съветвам те ремонта да се направи от специалист /не просто автомоньор/ и по възможност дизелджия.
По принцип е хубаво след отстраняването или по скоро преди ремонта "блока" да се снима на рентген за да се види точно къде има пукнатини.
Успех при ремонта!

П.П. Все пак дано да е само гарнитура.
Enjoy your volvo's
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)