05-07-2007, 10:06 AM
Ето моя проблем, при подобни да не кажа същите симптоми като твоите, в по късен стадии.
The following warnings occurred: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
Изчезва ми водата и маслото на волво в40 1.9тд
|
05-07-2007, 10:06 AM
Ето моя проблем, при подобни да не кажа същите симптоми като твоите, в по късен стадии.
05-07-2007, 10:06 AM
Ето моя проблем, при подобни да не кажа същите симптоми като твоите, в по късен стадии.
05-07-2007, 11:45 PM
angelov Wrote:здравейте колеги , от извесно време започна все повече да ми спада нивото на водата и на маслото, за водата на седмица доливам по половин литър , а масло на 10000 километра доливам още около 1 -1.5 литра. каде може да е проблема?Ангелов пак ли ти бре братле?? еееей потроши го това волво.... това,че пуши да не те притеснява и мойта помпа я направиха така да върви пове4е,ма пропушва де. сега,за 1.9 тд рено мотора е много вероятно да си издухал гарнитура.на предната ми в40-ка ми месеше малко вода с масло ,както и на тази,но просто гарнитурите не издържат пове4е от 130-150 хил(ако може да се вярва на километража)виж ,отвори мотора и да но да се разминеш само с гранитура(около 110 лв,желязна е ,не вземай боклуци).на старото смених,щото много месеше,а това има по 3-4 капки масло в антифриза,ма няма страшно засега.айде и успех,4е имаш май много да черпиш
05-07-2007, 11:45 PM
angelov Wrote:здравейте колеги , от извесно време започна все повече да ми спада нивото на водата и на маслото, за водата на седмица доливам по половин литър , а масло на 10000 километра доливам още около 1 -1.5 литра. каде може да е проблема?Ангелов пак ли ти бре братле?? еееей потроши го това волво.... това,че пуши да не те притеснява и мойта помпа я направиха така да върви пове4е,ма пропушва де. сега,за 1.9 тд рено мотора е много вероятно да си издухал гарнитура.на предната ми в40-ка ми месеше малко вода с масло ,както и на тази,но просто гарнитурите не издържат пове4е от 130-150 хил(ако може да се вярва на километража)виж ,отвори мотора и да но да се разминеш само с гранитура(около 110 лв,желязна е ,не вземай боклуци).на старото смених,щото много месеше,а това има по 3-4 капки масло в антифриза,ма няма страшно засега.айде и успех,4е имаш май много да черпиш
05-08-2007, 11:53 AM
Човек, като ти писахме в една друга тема да не си правиш експерименти, като този с маслото в нафтата, виждаш ли до къде стигнаха нещата!
А иначе по темата, най- вероятно причината е като на колегата който е сложил снимките. Проблема при този тип повреда е, че след време отново се получава същото. Аз имах такъв проблем и в крайна сметка смених "блока" защото след втория ремонт издържа само месец! Съветвам те ремонта да се направи от специалист /не просто автомоньор/ и по възможност дизелджия. По принцип е хубаво след отстраняването или по скоро преди ремонта "блока" да се снима на рентген за да се види точно къде има пукнатини. Успех при ремонта! П.П. Все пак дано да е само гарнитура.
Enjoy your volvo's
05-08-2007, 11:53 AM
Човек, като ти писахме в една друга тема да не си правиш експерименти, като този с маслото в нафтата, виждаш ли до къде стигнаха нещата!
А иначе по темата, най- вероятно причината е като на колегата който е сложил снимките. Проблема при този тип повреда е, че след време отново се получава същото. Аз имах такъв проблем и в крайна сметка смених "блока" защото след втория ремонт издържа само месец! Съветвам те ремонта да се направи от специалист /не просто автомоньор/ и по възможност дизелджия. По принцип е хубаво след отстраняването или по скоро преди ремонта "блока" да се снима на рентген за да се види точно къде има пукнатини. Успех при ремонта! П.П. Все пак дано да е само гарнитура.
Enjoy your volvo's
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |