The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
С 70 ЩЕКА ЗА МАСЛОТОТО....ПРОБЛЕМ..???

#1
МОЛЯ помогнете имам С 70 2.0 Турбо, 166 киловата, 225 Коня и ПРЪЧКАТА ЗА МАСЛОТО не е оригиналната от друг Двигател е не за моя. МОЛЯ КАЖЕТЕ КОЯ Е ОРИГИНАЛНАТА ПРЪЧКА ЗА МОЯ ДВИГАТЕЛ 2.0Т 225 Конски сили.......??????
Reply

#2
За да е най-сигурно намери си я тук по VIN
<!-- m --><a class="postlink" href="http://carcats.ru/">http://carcats.ru/</a><!-- m -->
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#3
Много благодаря.
Reply

#4
Колега Жоро открих Пръчката но не ВЛИЗА ДО КРАЙ В ТРАБИЧКАТА ДЕТО И Е МЯСТОТО.Какво да правя вече НЕЗНАМ ПОБЪРКАХ СЕ ВЕЧЕ.И незнам колко Литра Масло ми събира Двигателя.
Reply

#5
juji7 Wrote:Колега Жоро открих Пръчката но не ВЛИЗА ДО КРАЙ В ТРАБИЧКАТА ДЕТО И Е МЯСТОТО.Какво да правя вече НЕЗНАМ ПОБЪРКАХ СЕ ВЕЧЕ.И незнам колко Литра Масло ми събира Двигателя.

Напиши откъде си , може да намериш някой с твоя двигател близо до теб .
Volvo S70 2.5 TDI 1998 D5252T
[Image: 581732.png]
Reply

#6
От София,но не намирам никои с този двигател.
Reply

#7
juji7 Wrote:От София,но не намирам никои с този двигател.

Има повече от колкото предполагаш. Този мотор се слага освен на C70 и на S80, V70, S60. Wink

Като всеки 2.0Т би трябвало да събира масло точно колкото и другите си събратя. Smile
Демек 5.8л( по спомени ->ако не греша).

"Клечката" за маслото - явно на оригиналната е счупена дръжката и заради това е сменена. Има една подробност - по някое време Волво променят дизайна на "клечките" и улея в който влизат на този мотор(предполагам, че твоя е B5204T3). Това е основната причина да не влиза "клечката" която сте купили. Неприятното в случая е, че Волво не предлага стария тип "клечка". Предлагат work-around но е свързан с подмяната и на улея в който влиза обсъжданото в темата чудо. Wink


Намери някой с 2.0Т мотор премерете къде е правилната маркировка за маслото, отбележи го на твоята "клечка" и карай смело.

И бих помолил да прегледате още веднъж правилата на форума, особенно в частта си как се пускат теми...
Reply

#8
Масло събира между 5,3 л. и 5,8 л. зависи до къде на щеката се мери - до средата е 5,5, а до максимума е 5,8, толкова за количеството, с удоволствие бих помогнал на колегата, защото аз съм с точно този мотор, но за съжаление не е възможно, тъи като не живея в България, но каквото го вълнува и ако с някакав опит мога да помогна съм насреща.
Reply

#9
Жоре, колега кайи ми тогава на твоя мотор щом е като моя 225 коня с колко ГУМЕНИ О ПРЪСТЕНЧЕТА ТИ Е на пласмаската която влиза в трабичката на двигателя или ни кай НОМЕР НА ЩЕКАТА НА НЕЯ ГО ПИШЕ.
Reply

#10
juji7 Wrote:Жоре, колега кайи ми тогава на твоя мотор щом е като моя 225 коня с колко ГУМЕНИ О ПРЪСТЕНЧЕТА ТИ Е на пласмаската която влиза в трабичката на двигателя или ни кай НОМЕР НА ЩЕКАТА НА НЕЯ ГО ПИШЕ.

Аз още един път(за последен) ще помоля да се спазват правилата за писане в форума!!! Писането с главни букви се възприема като викане. Защо викаш по колегата?


И да ти го даде номера полза от него едва ли ще имаш, както горе написах Волво променят дизайна на това чудо и такава щека за масло едва ли ще намериш нова -> не се предлага. В МП предлагат решение, като се заменя щеката и тръбата в която се набучва(такова е предписанието на Волво). По спомени това е около 100лв. Питал съм, защото и аз съм с щека влизаща само до първия о-пръстен в тръбата. Smile
Няма нищо драматично в цялата работа просто трябва да сравниш с оригинална щека и да си отбележиш на твоята къде са маркерите за min и max и толкова. Ако пък толкова ти е голям проблем това -> МП.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)