The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PCV система

#1
Здравейте колеги!

Имам проблем с PCV системата, запушена е и пуши от капачката на маслото. Отитах се да мина тънко и си купих кутийката втора ръка по интернет(сега осъзнавам че беше глупост.... но както и да е) но все още пуши от двигатела - а знам, че ветре при маслото трябва да е вакуум... Някой сменял ли е или почиствал ли е тази система? Все още не е много запушена - пробката на маслото не изскача от налягането, но ме притеснява. А и съм на принципа - НЕ на нови или скъпи части за стара кола, така, че ако мога да я почистя по някакъв начин? :roll:
Двигатела ми е 2,3 турбо бензин 5 цилиндъра. <!-- m --><a class="postlink" href="http://ww2.justanswer.com/uploads/EC/Eclayton4/2013-02-16_000003_volvo_flame_trap_system_5_cyl.gif">http://ww2.justanswer.com/uploads/EC/Ec ... _5_cyl.gif</a><!-- m -->
Reply

#2
За да си сигурен, че проблемът е от картерната вентилация отвърти капачката на маслото при работещ двигател. Ако системата е наред капачката леко ще подскача, но осезаемо ще бъде засмуквана, ако не е наред ще я изхвърля.

Ако капачката леко се засмуква значи няма проблем с картерната вентилация. Със старите кутии проблемът е, че е почти невъзможно да се изчисти отворът за връщане на маслото в картера и кутията се пълни с масло което се засмуква към двигателя.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#3
да, пуши при отворена капачка и запален мотор. ще направя промивка на маслото и пак ще пиша. ако не се оправи я продавам - немога да правя основен ремонт, много е скъпо тук.
Reply

#4
Направих някои тестове и системата не е запушена, кутията 1 не дава признак да е запушена. Нещо много странно има в цялата тази работа - няма вакуум!!
Разкачих номер 6 (след като 1во го почустих) при работещ двигател и пушек излизаше през трабичката, а вакуумат към интаке-ът беше нищожен? ако има някаде пукнатина след номер 6 би трябвало МАФ-а да дава грешни сигнали на компютъра и от там двигатела да не работи нормално? а двигатела си звучи напълно в ред. чудя се как няма никакъв вакуум към цялата система- да не би турбото да не създава никакво отрицателно налягане? някой има ли някаква идея?
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)