The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с автоматик S60

#1
Здравейте.

Имам проблем със скоростите на колата. Карам S60, D5, 163 коня, 2002 година. Кутията е AW 55-50. Колата влиза в авариен режим когато я карам извън градско. Направих диагностика и грешката е : Lock-up function, slipping or not engaged. Проблема е в хидроблока и по-точно в единия соленоид. Питах в сервиз и ми казаха, че ремонта с нов хидроблок излиза около 2200-2300 лева.(които в момента нямам Smile). Някой може ли да ми помогне да намеря читав хидроблок или цяла скоростна кутия втора ръка. Или ако имате идеи как да се справя с тази неволя по друг начим моля споделете. Отворен съм към всякакви оферти Smile

Благодаря предварително
Reply

#2
Здрасти колега, щом Lock up не работи по-добре не я карай така, че може да се повреди още повече.
В интернет ще намериш различни решения, който се свеждат до:

- вече обявеното ти от сервиза / нов хидравличен блок + масло + монтаж - около 2200 - 2300 лв.
цената не е висока ако дават гаранция

- същото нещо но ти си купуваш частите / хидравличен блок - около 1000 - 1100 лв. / масло - около 200 лв. + монтаж
http://www.ebay.co.uk/itm/SAAB-95-Automa...2c78884068

.pdf   2002-V70-XC-Valve-Body-Replacement-Notes.pdf (Size: 3.26 MB / Downloads: 115)
без гаранция

- Кутия втора употреба - около 1000 лв. / + масло + монтаж / без гаранция

- ремонт на твоите клапани или подмяната им с нови
https://www.youtube.com/watch?v=rB5Mw8lGh7A
https://www.youtube.com/watch?v=H6F7_vPy2pg
https://www.youtube.com/watch?v=2edTQWFsh1M
http://www.ebay.co.uk/itm/Transgo-Shift-...4ad4c8fe55
http://www.ebay.co.uk/itm/AW55-50SN-55-5...4ad1e4d69b

Аз лично си купих нов хидравличен блок и си го смених сам - всичко ми излезе малко над 1200 лв. вече повече от 20 хил. километра всичко е точно.


Attached Files
.pdf   2002-V70-XC-Valve-Body-Replacement-Notes.pdf (Size: 3.26 MB / Downloads: 115)
1.Volvo 940, 1991, 2.0 turbo, B200FT, Estate
2.Volvo V70, 2002, 2.4 turbo, D5244T
3.Volvo S80, 2004, 2.4 turbo, D5244T
Reply

#3
Много ти благодаря за бързия и толкова подробен отговор. Мисля да последвам товя пример и да си купя нов хидроблок, за да си карам спокойно, а и цаената на този от линка е абсолютно приемлива. Извинявай за глупавия въпрос, но аз направо го поръчвам, та исках да те попитам сигурно ли е, че този е същия. Пише Сааб и е AF не АW, затова питам. (знам че съм индиянец)
Reply

#4
shleng Wrote:Здравейте.

Имам проблем със скоростите на колата. Карам S60, D5, 163 коня, 2002 година. Кутията е AW 55-50. Колата влиза в авариен режим когато я карам извън градско. Направих диагностика и грешката е : Lock-up function, slipping or not engaged. Проблема е в хидроблока и по-точно в единия соленоид. Питах в сервиз и ми казаха, че ремонта с нов хидроблок излиза около 2200-2300 лева.(които в момента нямам Smile). Някой може ли да ми помогне да намеря читав хидроблок или цяла скоростна кутия втора ръка. Или ако имате идеи как да се справя с тази неволя по друг начим моля споделете. Отворен съм към всякакви оферти Smile

Благодаря предварително
За тази цена около 2300 лв. трябва да е цялостен ремонт - мозък (клапанен блок), хидротрансформатор и т.н.
Но определено след това става нова и ще забравиш за проблеми, но маслото трябва да се сменя редовно!
При подобен пълен ребилд дори дават гаранция 12 месеца Wink
Поздрави!
BG VOLVO Member #00409
Reply

#5
shleng Wrote:Много ти благодаря за бързия и толкова подробен отговор. Мисля да последвам товя пример и да си купя нов хидроблок, за да си карам спокойно, а и цаената на този от линка е абсолютно приемлива. Извинявай за глупавия въпрос, но аз направо го поръчвам, та исках да те попитам сигурно ли е, че този е същия. Пише Сааб и е AF не АW, затова питам. (знам че съм индиянец)

Тази кутия се слага на доста автомобили например : Сааб, Волво, Нисан, Опел, Ланча и тн.
При различните производители има и различни обозначения :
Сааб - AF23/33-5
Волво – AW55-50/51SN
Нисан - RE5F22A и тн.
Като цяло кутията е една и съща, тя може да се различава малко по форма и начин на закрепване но хидравличния блок е един и същи.
За повече достоверност направи запитване до продавача.
Дали обаче твоята кутия, ще се оправи със смяна на хидроблока ???
При мен симптомите бяха различни :
Кутията работеше добре докато загрее, след това превключваше м/у 2 и 3 и обратно с лек удар. В авариен режим е влизала само веднъж на изкачване, като не си спомням грешката.
Ако се поровиш из интернет, ще откриеш, че 90% от повредите са свързани с хидравличния блок и в частност някой клапан.
Разбира се има случай в който е необходим ремонт на torque converter ( турбина, хидротрансформатор ) или на цялата кутия.
1.Volvo 940, 1991, 2.0 turbo, B200FT, Estate
2.Volvo V70, 2002, 2.4 turbo, D5244T
3.Volvo S80, 2004, 2.4 turbo, D5244T
Reply

#6
Здравейте,към колегата с проблема на автоматика преди една година имах същия проблем .Не се мъчи ще стане по-зле има един майстор в Мартен Русенско.Просто е цар Любо се казва ,струваше ми към 2900 лева .Ако искаш да вземаш втора употреба внимавай повечето са умрели почти.Аз взех една, но добре че излязоха хора и ми върнаха парите набутах се само с Еконта.Успех
Reply

#7
тоя както е цар така и бръсне като цар,има доста които и без да са известни имена в тази област ремонтират автоматични кутий,повечето пъти са дребни проблеми
Reply

#8
+1 за Любо от Мартен.
В по-горните мнения цената е все една и съща, но един смята монтажа и демонтажа на автомата, а друг не. Препоръчително е да си смениш целия клапанен блок, а не само клапаните(соленоидите) защото в процеса на експлоатация се износват и леглата, а и в клапания блок освен соленоидите има и още един куп неща които също се износват. Ремонта на автомата си изключително тясно специализаран труд и да даваш да го правят хора които не са специализирани в това можеш да се вкараш в приключение което да завърши със смъртта на автомата. Грешките не винаги са това което пише - проблем със соленоида на локъпа не означава непременно че проблема е в соленоида, може и да е на друго място, така че ще се наложи да се направи и сериозна диагностика и в движение за да се установи точно какъв е проблема, някой път се вижда чак като се разглоби автомата.
VOLVO XC90 2.9T - 272 hp
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)