The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
V50 не пали след ремап

#1
Колеги, да започна историята малко отдалеч.

Предполагаме, че джамбазите при вноса на колата са изнасилили DPF-a с флекс, взели са едни лесни 300 лв, а след това с хубав заваръчен шев са прикрили следите. По време на едногодишната експлоатация колата често влизаше в авариен режим, а на мен бавно ми побеляваха косите... При смяна на маслото се оказа, че моят механик е източил около 8 литра масло, а колата побира само 4,8 л. Веднага набедиха DPF-a, и след обстоен визуален оглед видяхме, че е изнасилен. Веднъж на път ми се наложи да обикалям сервизи заради EGR - при забодени кабели колата бе като мъртвец, при разкачени кабели на EGR-a - самолет.

Ето така взехме решение, че ще премахваме DPF и EGR софтуерно, т.е. ЕВРО стандартите да го д****.

Свалихме ЕКУ-то и го изпратихме в Пловдив за ремап. След няколко дена го върнаха. Монтирахме го, но колата просто не иска да запали. Разпознава ключа, стартера върти, но явно няма гориво и двигателя не пали. ЕКУ-то се чете за диагностика, наблюдават се живи данни, трият се някои от грешките, но на местна почва нямаме ВИЗА, а само Делфи. На таблото изписва на 'талянски две съобщения - едното във връзка с имобилайзера а другото е sistema motore rich assistenza.
След 2-3 дена борба съобщението за имобилайзера изчезна, но колата продължава да не пали.
Сега ЕКУ-то отново е в Пловдив, но аз вече започвам да се отчайвам...



Колата е шведска - Volvo, моделът немски - V50, двигателят френски HDi - 2.0D 136 к.с., произведена през 2005 г. в Дания.
ЕКУ-то е Сименс ФоМоКо, произведено във Франция.
[Image: volvo-xc-60-r-design-d5-awd_medium.png][Image: citroen-c3-picasso_medium.png]
[Image: opel-movano-3500_medium.png]
Reply

#2
Здравей, едва ли ще ти помогна, но поне няма да ти навредя. Със същия двг съм и с ремап от около 3 месеца. След ремапа човека изрично ме предупреди, ако някога отида до МП и ми предложат актуализация на софтуера (както се случи миналата седмица) да откажа, понеже ремапа си заминава. Сещаш се на къде бия. Другия вариант, за които се сещам е нов професионален ремап. Ако искаш мога да ти кажа къде правих моя на лично за да не се окаже че правя реклама. Надявам се да решиш проблема по безболезнено и бързо, за да се радваш отново на хубавата си колица! Поздрави!
Reply

#3
Колега,
нямаш друг вариант - да го оправят в Пловдив, ако не - да ти връщат парите и да ремонтират колата!
Аман от селяндури с лаптопи :evil:
Хубаво е да напишеш името на мапера, за да няма и други изгорели Idea
Не искам да те плаша, но може след връщането да ЕКУ-то да запали, но да направи беля с мотора - ако не са направили картите както трябва.
Не знам защо не отиде до Брезел (поне ти е близко) или да попиташ някой друг, но обикновено ремап се прави на място и по възможност на дино стенд Wink
Дано да ти приключат драмите бързо!
Колата, моторът и всичко са мн. добри, но няма техника, която да харесва "леваци" да я пипат.
Поздрави!
BG VOLVO Member #00409
Reply

#4
Ще ги почакам още малко, може и си оправят бакиите, но искрено се съмнявам. След това ще споделя, все пак минават за добра фирма, а и на всеки се случва да се о**ре Smile

Дино-то, нютон-метрите и конските сили не ме интересува чак толкова много. Просто исках да премахна ДПФ-а и ЕГР-а, а момчетата настояваха, че понеже цената си е все една и съща, ще направят и картите...
[Image: volvo-xc-60-r-design-d5-awd_medium.png][Image: citroen-c3-picasso_medium.png]
[Image: opel-movano-3500_medium.png]
Reply

#5
NuclearWinter Wrote:Ще ги почакам още малко, може и си оправят бакиите, но искрено се съмнявам. След това ще споделя, все пак минават за добра фирма, а и на всеки се случва да се о**ре Smile

Дино-то, нютон-метрите и конските сили не ме интересува чак толкова много. Просто исках да премахна ДПФ-а и ЕГР-а, а момчетата настояваха, че понеже цената си е все една и съща, ще направят и картите...
Ако е тази фирма, за която си мисля, в момента има едно почти ново Ауди А5 в сервиза на "Порше-запад" със счупена ГНП :!:
Ясно, че конските сили и НМ надали толкова те вълнуват, но е важно да оправят ЕКУ-то и после да няма ядове.
Ако не успеят до срока, който си им дал, кажи им да ти качат старите настройки и после на подходящо място Wink
Поздрави и дано бързо решиш ядовете!
BG VOLVO Member #00409
Reply

#6
stifunkata Wrote:Здравей, едва ли ще ти помогна, но поне няма да ти навредя. Със същия двг съм и с ремап от около 3 месеца. След ремапа човека изрично ме предупреди, ако някога отида до МП и ми предложат актуализация на софтуера (както се случи миналата седмица) да откажа, понеже ремапа си заминава. Сещаш се на къде бия. Другия вариант, за които се сещам е нов професионален ремап. Ако искаш мога да ти кажа къде правих моя на лично за да не се окаже че правя реклама. Надявам се да решиш проблема по безболезнено и бързо, за да се радваш отново на хубавата си колица! Поздрави!

Това което казваш е така, но зависи кого ползваш! Както каза Влади аман от идиоти с лаптопи..... Когато отидеш и си сложиш картите на Рика например, защото аз ползвах тях, се случва следното:

1) Самата карта е направена с вкарани последните ъпдейти от Волво! Wink
и
2) Рика гарантира, че ако отидеш във Волво сервиз, закачат ти колата и сложат последния софтуеър (след около година например) който затрива ремапа, същите настройки ти ги възтановяват безплатно!!! Wink

Затова ходете само при фирмио и хора с доказан дългогодишен опит в тази сфера! Те харчат милиони за рисърч и направеното от тях щади колата ви!
Повечето самозванци, които претендират, че си правят сами картите, просто аз лично дори не бих се замислил да се занимавам с тях!

Поздрави
Volvo For life!
Reply

#7
JMI Wrote:
stifunkata Wrote:Здравей, едва ли ще ти помогна, но поне няма да ти навредя. Със същия двг съм и с ремап от около 3 месеца. След ремапа човека изрично ме предупреди, ако някога отида до МП и ми предложат актуализация на софтуера (както се случи миналата седмица) да откажа, понеже ремапа си заминава. Сещаш се на къде бия. Другия вариант, за които се сещам е нов професионален ремап. Ако искаш мога да ти кажа къде правих моя на лично за да не се окаже че правя реклама. Надявам се да решиш проблема по безболезнено и бързо, за да се радваш отново на хубавата си колица! Поздрави!

Това което казваш е така, но зависи кого ползваш! Както каза Влади аман от идиоти с лаптопи..... Когато отидеш и си сложиш картите на Рика например, защото аз ползвах тях, се случва следното:

1) Самата карта е направена с вкарани последните ъпдейти от Волво! Wink
и
2) Рика гарантира, че ако отидеш във Волво сервиз, закачат ти колата и сложат последния софтуеър (след около година например) който затрива ремапа, същите настройки ти ги възтановяват безплатно!!! Wink

Затова ходете само при фирмио и хора с доказан дългогодишен опит в тази сфера! Те харчат милиони за рисърч и направеното от тях щади колата ви!
Повечето самозванци, които претендират, че си правят сами картите, просто аз лично дори не бих се замислил да се занимавам с тях!

Поздрави



Да съгласен съм с теб! Брезел е човека, на когото се доверих след дълго четене и питане. Дава 5 години гаранция на ремапа. Според мен, а и не само, това е наистина човек, който се отнася с колата ти като със своя, и наистина знае какво прави Wink
Reply

#8
Значи първи съвет, не само към теб а и към всеки решил да усъвършенства колата си - влизай първо във форума, търси, чети у питай!
Все ще се намери колега с подобен опит или съвет.
Може да не съм най-големия разбирач, ама как ще ти правят ремап без да ти замерят параметрите на място...?! Нали трябва в реално време да се види работата на мотора...
Дано се справиш с проблема, и наистина ги напиши тия "майстори", кои са...
Поздрави!
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply

#9
Не искам да правя директна реклама на БРЕЗЕЛ, моят ремап е правен на друго място, но ето един пример за неграмотно пипане на ЕКУ - <!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/media/set/?set=a.733067503421592.1073742122.459669630761382&type=1">https://www.facebook.com/media/set/?set ... 382&type=1</a><!-- m -->
Натисни ги тези пловдивчани да ти възстановят ЕКУ-то и после на друго място, където да я направят като хората Wink
BG VOLVO Member #00409
Reply

#10
Dodo 155 Wrote:Натисни ги тези пловдивчани да ти възстановят ЕКУ-то и после на друго място, където да я направят като хората Wink

Мен ако питате, по добре да си му върнат парите и да му дадат още толкова(по-надолу ще обясня защо).
Ако не са запазили оригиналния дъмп на флаш-а на еку-то то шансовете да го възтановят са нулеви. Вероятно ще го досчупят още.
От досега прочетеното, оставам с впечатление, че модула е жив, има комуникация с диагностичната апаратура, което значи, че в МП биха могли с един reload да върнат колата в движение(за това ще му трябват едни пари, които писах по-горе да му ги дадат допълнително съсипалите модула). Вероятността като им върнеш модула да го доубият според мен е доста голяма. А след това и МП няма да могат да помогнат. Евентуално разглобяване, записване на дъмп от друга кола, след което препрограмиране в МП за да тръгне колата и... би свършило работа. Но да се надяваме, че развръзката ще е щастлива. Wink
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)