09-26-2014, 09:58 AM
Здравейте!
Много благодаря на yuckuJackD за дългия, подробен, подплътен със снимков материал и клипове пост!!!
Определено след него, се замислих дали майстора ми ще може да извърши тази нтервенция, ками ли аз
След като почистих/до колкото можах/ двигателя, не монтирах обратно декоративния капак и покарах 2 дни.
Освен че преди "сълзеше" от капачката за доливане на масло/която с големи мъки намерих в София ..../ забелязах , че има теч само
от два болта.
Преди, на тези два болта, бяха захванати "панти" , които държаха рейката/разпределителя/ на газовия инжекцион. След подмяната на дюзите на ГИ,
майстора не е затегнал съответните болтове ....
Затегнах болтовете, ще покарам още ден-два, за да видя дали има ефект. Силно се надявам "сълзенето" да спре, защото тази процедура изглежда
доста сложна и определено не бих се захванал лично да я свърша
Много благодаря на yuckuJackD за дългия, подробен, подплътен със снимков материал и клипове пост!!!
Определено след него, се замислих дали майстора ми ще може да извърши тази нтервенция, ками ли аз
След като почистих/до колкото можах/ двигателя, не монтирах обратно декоративния капак и покарах 2 дни.
Освен че преди "сълзеше" от капачката за доливане на масло/която с големи мъки намерих в София ..../ забелязах , че има теч само
от два болта.
Преди, на тези два болта, бяха захванати "панти" , които държаха рейката/разпределителя/ на газовия инжекцион. След подмяната на дюзите на ГИ,
майстора не е затегнал съответните болтове ....
Затегнах болтовете, ще покарам още ден-два, за да видя дали има ефект. Силно се надявам "сълзенето" да спре, защото тази процедура изглежда
доста сложна и определено не бих се захванал лично да я свърша
850 GLT 2.5 20v 170к.с. - Ex
XC 90 D5 R-design 185к.с.
XC 90 D5 R-design 185к.с.