09-29-2014, 05:48 PM
от една седмица забелязвам, че турбото за втори път не се включва, днес вече осезателно го усетих, видимо няма прекъснати вакууми, но ми направи впечатление, че като свалих буксата на ел. регулатора на налягането(този дето е закачен за кутията на възд. филтър) в самото гнездо при 2-те крачета има омаслено hock: , което честно казано ме притесни, стрелката на таблото влиза съвсем малко в бялата зона и седи доста ниско при работа на празен ход и определено не се случва това което се случваше след 2800,3000об., при подаване на газ на празен ход, шпилката на механичния регулатор едвам помръдва, та въпросът ми е, къде може да е проблемът и трабва ли в маркучите за вакуума, които влизат в ел. рег., да има омасляване(не съм свалял да погледна, но въшно няма нищо видимо), регулаторът имаше съпротивление от 62-а ома, не знам дали е в рамките на нормалното, други проблеми няма освен, че турбото липсва, a забравих да отбележа, че сутринта тубото си бачкаше, а след продължително каране в задръстванията през деня изчезна