The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
дефектирал EGR клапан

#11
Хиляди благодарности на колегата Dodo 155. Той си знае защо. Ако имаше повече такива хора, щяхме да живеем много по-добре. Благодаря пак за помощта!
Reply

#12
Няма ли все пак да споделите с нас какъв беше проблема,не че нещо ама пусто Любопитсво :lol: Аз на Влади също съм му много Благодарен,много е Всеотдаен.
Reply

#13
Ще, ще. Само да приключи сагата. Засега направихме регенерация на ДПФ и "запознахме" наново компютъра с ЕГР и други компоненти, тъй като това не беше направено след последните намеси и както Влади каза, не се беше позиционирал. Въпреки това, проблемът се появява отново, според Влади е механичен и може да бъде отстранен. Предстои да опитаме да го установим. Ще напиша какво се е случило, никак не ми се плаща нов ЕГР 600лв от чужбина (1100лв в МП ???). От друга страна се разколебах за махане на системата, докато останалите неща си работят.
Засега търкалям колата в "Сейф Мод", без да я напъвам, просто нямам турбо. Странното е, че наистина на студен двигател всичко е ОК, после губи мощност, но НЕ светва нищо по таблото...
Reply

#14
Стискаме палци да минеш възможно най тънко с ремонта Wink
Reply

#15
Здравей колега!
Според мен най-добре е да се прочете колата с VIDA. Програмата дава много подробности и конкретни детайли, които може да са дефектирали. В случая е възможно да има дефектирала дроселова клапа. Някой веднага ще каже че това е дизел, но второ поколение двигатели D5 имат такова устройство. Всъщност е част от цялата система за рециркулация на изгорелите газове (EGR). Води се Throttle Body или Electronic Throttle Actuator. Доколкото съм запознат е възможно да има механична повреда на зъбните колела, които задвижват клапата. С други думи - изронени или счупени зъби на зъбно колело от механиката. Трябва да се отвори (разглоби) и да се провери! Прилагам снимка на устройството и проблемите вътре в него. Качвам я в голям размер, за да се видят подробностите и изронените зъби!
Успех с "евтиното" разрешаване на проблема!


Attached Files Thumbnail(s)
   
1. Volvo S40, 1.8, Manual, 115 к.c., MY 1998, Vialle LPi
2. Volvo V50, 2.4 D5, Auto, 180 к.с., MY 2007
3. Volvo XC70, 3.2, AWD, Auto, 238 к.с., MY 2009
Reply

#16
Благодаря, колеги, ще пиша какво е станало.
Reply

#17
Така. Проблемът е решен. Ето какво се случи накратко:
1.Влади от форума направи диагностика и останови грешка в ЕГР-а. Работеше от време на време и губеше мощност. Напарави активна регенарация на ДПФ, както и опознаване на турбо, ЕГР и др. Проблемът се появи отново и Влади предположи, че е механичен. Така се и оказа впоследствие.
2.Отидох при Жоро от GT1. Той предложи, да вземем от негов клиент електронната част на ЕГР и да ги разменим на двете коли. Всичко беше по старому, следователно проблемът е механичен.
3.Влади ми предложи нов ЕГР, без електронната част, което перфектно ме устройваше, взех я и вчерч я монтирахме при Жоро. Там изчистиха и цялата система от тръби, откъдето излезе няма да казвам каква гадост.
4.Днес Влади направи диагностика и пак адаптира компонентите, понеже вчера при Жоро не остана време, след което при Жоро повторно минахме процедурата и всичко беше ОК.

Благодарности на Владо, както и на Жоро от GT1 - човекът подходи внимателно, в опит да ми спести пари, но така или иначе не минах без покупка на ЕГР. В крайна сметка труда, който платих не беше никак много.
Благодаря за коректното отношение.
Поздрави на всички!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)