The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S40 II 2.0d Пуши при студен двигател + клипче

#21
gi.ivanov Wrote:+1 за неработещи, или зле работещи подгревни свещи. Скоро питах специалист, дали диагностиката е 100% достатъчна за да провериш свещите. Човекът ми обясни, но аз не съм "електро" и не мога да възпроизведа обясненията. Това, което рзбрах е, че компа на колата проверява свещите, но индиректно, по съпротивлението във веригата, или нещо подобно, на всички свещи заедно. Поостарели свещи могат да греят недостатъчно. Накратко, компа може да се заблуди и единствено сигурен начин за проверка е с демонтаж. Той обаче е малко труден като достъп и доста опасен - свещта може да се скъса при резбата и тогава филмът е пълен. Показаното пушене много прилича на недоизгаряне заради студена камера. Хубаво е също да се провери, дали работи подгревателя на нафтата преди помпата. Иначе common rail пали и без свщи, без да се тресе, ако дюзите и компресията са в норма.
Много ясно си го обяснил, колега!
Диагностиката ще покаже свещта само ако е пробила, но ако свети, а не грее - всичко ще изглежда ОК ... но ще пуши :lol:
Аз също заложих на свещи, дори да не излиза грешка, защото дизелът е много капризен на температура!
Малко вероятно е да излезе реле-подгрев, но и това не е изключено ... VIDA би трябвало да го хване тогава.
BG VOLVO Member #00409
Reply

#22
Колега, обърни внимание как е пушека при темрератури под и над 6гр! Ако е едно и също положението проблема може да не е от свещи ...
Поздрави!
Reply

#23
Здравей колега, реши ли проблема?
VOLVO XC90 D5 200hp
VOLVO XC90 D5 185hp
VOLVO XC60 D5 205hp
Reply

#24
Не, но се забелязва следното: Първо палене за деня - оставям колата да работи на място 5-10 минути - тръгвам и се почват пушилките. Ако я запаля и веднага тръгна - няма и помен от тях. Мисля си, че се дължи на конденз.
Reply

#25
Колега, не се вторачвай толкова. Ако все пак са подгревни свещи, които не функционират коректно, си мисля че ще има проблем със запалването, особено при отрицателна температура на въздуха. Ако не се появяват грешки, то тогава си карай спокойно.
Reply

#26
Колега, не се притеснявай. Аз си взех 1.6d лично ходих да си го купя от Австрия. Докато беше с ДПФ и катализатор и без изолиран ЕГР все едно не работеше - няма пушек, мирис - нищо. Както и да е поради многото километри се наложи да махна катализатора и ДПФ-а + лек чип. Сега е абсолютно същото както го описваш. Предполагам повечко е нафтата на ниски обороти и докато загрее, за да я изгаря хубаво е така. Според мен не трябва да се притесняваш - все пак нямаш филтър за твърди частици.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)