The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Моля помогнете, проблем с В50 2000Д

#1
Хора помогнете,

Преди два дни купих Волво В50 2004г 2000Д двигател, преди да го взема го закарах на сервиз за пълна диагностика, единствено което излезе на компютъра беше, че подгряващото реле прекъсва.
Колата работеше перфектно, спирахме за по час и после си палеше супер. Прибрах се с нея (80 км) като се прибрах я оставих малко (1 час) и след това се опитах да я запаля, запали за момент и загасна. След малко опити си запали и пак нямаше проблеми. Днес сутринта пак същото пали много лесно (2-3 сек) и загасва. И така паля давам гас до долу тя тръгва да се форсира и прекъсва пак се форсира и пак прекъсва (загасва от време на време) и така докато не загрее. Четох по форомите и проверявах маркучите за въздух, но нямаше.
Някой може ли да помогне с тази димема, ако е имал такъв проблем.
Сякъш губише ток или липсва гориво.
Резервоарът е пълен (лукойл). след като заредих май започна всичко.

моля за пшомощ....

0898541427
<!-- e --><a href="mailto:mbstanchev@gmail.com">mbstanchev@gmail.com</a><!-- e -->
Reply

#2
Ами смени това реле де!
Reply

#3
Преди 20 мин успях та го закарах на диагностика (запали) и там излезе някакъв клапан за високо налягане (монтиран на нафтовата помпа). чакам да го разглобят за потвърждение. И тук идва следващия въпрос - Резервни части ???? имате ли си любими доставчици?
Reply

#4
Не бързай с релето!
За изгоряла подгревна свещ дава същата грешка.
Колата , ако има проблеми със свещ/и или реле, пали трудно, но не гасне след като запали.
Имали сме случай със същата кола, на която й бяха изгорели и 4-те свещи и ... си палеше без проблеми от раз.
Просто имаше добра компресия.
Smile
Съвет:
1. Проверете свещите. Релето после.
2. Живи данни на комп.диагностика преди и по време на сутрешното палене на студено.
Там нещата ще си дойдат на място.
Дали са дюзи, дали налягане на комън рейла, дали дебитомер, датчици (Хол), сонди, дросел, горивен филтър, горивопроводи, ЕСМ и т.н.
3. Всичко останало е губене на взаимно време!
Confusedhock:
Учредител на Волво клуб България.
Притежател на  клубна карта № 0014.

VOLVO 460  1.7  '91
За помощ: 089 66 42 887
[Image: 362784.gif]

Няма по-голяма сила от усмивката и добрата дума!
Reply

#5
Направих диагностика, излезе клапан високо налягане при помпата
Reply

#6
Едва ли проблема е в подгряването, тези двигатели не подгряват на така висока външна температура!!! Моя съвет е да провериш първо какво гориво си налял при последното зареждане, пък след това да търсиш проблема другаде. Съгласен съм за диагностиката, само дето тя няма да ти каже какво има в резервоара и вероятно ще ти изброи повечето то посочените от Емето проблеми и все пак без нея няма да стане работата :twisted: :twisted: :twisted:



(На мен никой не ми заръчва какво да пиша по форумите) :roll: :roll: :roll:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#7
А чий го дири тази тема в раздвл "На лафче"? :o
Моля автора да прегледа правилата още веднъж. Местя темата където и е мястото.
Reply

#8
Извинявам се за това, за първи път пиша тук.

Но отново за колата, не са дюзи и клапана за високо налягане си е добре, днес сутринта показа че 3 от 4-те свещи не работят, също така за момент загуби единият цилиндър. Друго не показва на диагностика. Възможно ли да е ел. проблем (лоша връзка)?
Майсторът казва че не е от свещите, но ще ги сменя така или иначе.
Проблемът е докато запали и от там двигателят си работи перфектно и има достатачно мощност, но огася ли я за 15 мин(вече загряла). пак запалва и огасва след това.
Друго което ми прави впечатление е докато се опитвам да я запаля подавам гас, като натисна педала 1-2 сек. не се случва нищо, и след това се форсира и прекъсва и преги да загасне пак подавам гас и пак заработва.
и така няколко пъти докато не спре да прекъсва и всичко се оправя до следващото гасене.
Cry почвам да се очайвам.
Reply

#9
Хора помощ,
Оказа се комп.-а
Какви варианти има?
Нещо втора употреба, някой знае ли нещо??
Reply

#10
Вероятноста да се намери едно към едно същия втора употреба е незначителен. Друг варянт е да се поръча нов от МП.
бивши:
V40 1.9D 115hp '03 - D4192T3
настоящ
Xc70 D5 185hp MY'06 - D5244T4
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)