11-18-2014, 10:00 PM
Моя го отрязах и наистина в един момент си казах , че ще дойде къс , но го придърпах и стана . Преди да сложа новата клема внимателно с ножче почистих от окис почти всички жички - колкото можах , след това напръсках с контактен спрей . Масата я откачих , мястото където контактува с купето зачистих с ножчето и пак напръсках с контактен спрей , след това стегнах здраво с "гедорето" . Клемите на акумулатора също ги напръсках с контактен спрей . След няколко месеца ми изгоря реле-регулатора на алтернатора , купих си друг за 16,00 лв.
Вътре до таблото съм си сложил миниатюрен волтметър и от време на време поглеждам какво е напрежението . Волтметъра съм го свързал директно за клемите на акумулатора.
За мен е много полезно уредче .
Вътре до таблото съм си сложил миниатюрен волтметър и от време на време поглеждам какво е напрежението . Волтметъра съм го свързал директно за клемите на акумулатора.
За мен е много полезно уредче .